Kumpaa tahdot tulevaisuudelta?

Anonyymi-ap

Uskovaiset odottavat Jeesuksen II tuloa, mutta usein tuntuu siltä, että todellisuudessa he haluaisivat jatkaa elämäänsä tällä maan päällä. Uskovat järjestävät rukoussessioita, joissa rukoillaan rauhan puolesta.
Miksi rukoillaan rauhaa, jos halutaan, että Jeesus tulee takaisin?
Eikö Jeesus itsekin sanonut, että ei hän ole tuonut maailmaan rauhaa vaan miekan?
Eikö siis uskovien tulisi rukoilla enemmän sotia, tappamista ja tuhoa?
Se jos mikä kun jouduttaisi juuri sitä Jeesuksen tulemista, mikäli uskomme raamattua.

14

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin sotien rukoileminen jouduttaa Jeesuksen paluuta.

Kyllä kristityn täytyy rukoilla rauhaa.

• Anonyymi

Jumala on antanut luvan vain seitsemän sodan käymiseen.
      Israel sai pakanakansojen maita.
      Pakanat eivät suostuneet Jumalan armon tarjouksiin.

Jeesuksen paluuta uskovaiset odottavat siksi että tuo koskee "valvomista" Jeesuksen antamia "ajan merkkejä" tarkkailemista.
      Ei kirjaimellista pikaisen paluun odotusta.

• Anonyymi

Minä rukoilen joka aamu, että Putin hyökkäisi pian Suomeen ja tuhoaisi Suomen kokonaan.
      Ei mene enää kuin hetki ja niin tulee käymään, kunhan Ukraina on ensin tuhottu ja vallattu Putinin haltuun.

• Anonyymi

Putinin on erittäin helppo vallata Suomi. Taktisilla ydinaseilla se on lasten leikkiä. Suurimmat Suomen kaupungit ovat kohteina ja kun ne on tuhottu, on Suomi polvillaan.
        Itämerellä ja Suomenlahdella partioivat Venäjän sukellusveneet voivat laukaista ydinaseet niin, että Suomella ei ole mitään mahdollisuuttaa niitä torjua, koska kyse on vain minuuteista kun ne saavuttavat kohteensa.

• Anonyymi

Putinin on erittäin helppo vallata Suomi. Taktisilla ydinaseilla se on lasten leikkiä. Suurimmat Suomen kaupungit ovat kohteina ja kun ne on tuhottu, on Suomi polvillaan.
        Itämerellä ja Suomenlahdella partioivat Venäjän sukellusveneet voivat laukaista ydinaseet niin, että Suomella ei ole mitään mahdollisuutta niitä torjua, koska kyse on vain minuuteista kun ne saavuttavat kohteensa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei vakuuta Pentti Toikkanen. Videolla 33 katselukertaa seitsemässä vuodessa.
        Video ei saanut yhtään kommenttia.
        Kertoo se jotain Pentistä ja hänen höpinöistään.

• Anonyymi

Mitä mieltä olette maahanmuuttajista, jotka eivät ole kotoutuneet, eivätkä haluakaan kotoutua? Kumman puolella he taistelisivat sodan puhjetessa Suomessa, Venäjän vai Suomen? Vai onko niin, että he pakenisivat Suomesta kokonaan?

• Anonyymi

Tehdään Putinit. Annetaan heille kaksi mahdollisuutta.
        1. Lähetetään heidät eturintamaan ilman toimivia aseita.
        2. Lähetetään heidät vankileirille kuolemaan.

• Anonyymi

Minä haluan vain miekan, jonka Jeesus lupasi minulle 2000 vuotta sitten ja tahdon huiskia sillä.
      Jeesus itse sanoi, ettei hän ole tuonut maailmaan rauhaa vaan miekan.

• Anonyymi

Et sitten ymmärrä Jeesuksen sanoja.

Matt 10,34 ¶ »Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        Matt 10,35 Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan.
        Matt 10,36 Viholliset ovat oman talon väkeä.
        Matt 10,37 ¶ »Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle.
        Matt 10,38 Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle.
        Matt 10,39 Joka varjelee elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.

• Anonyymi

Aloittaja voisi pohtia näitä Jeesuksen sanoja:

Matt 5,9 Autuaita rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen.

Matt 24,14 Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.

• Anonyymi

Näistä raamatun huudahduksesta ei ota mitään selkoa. Yksi sanoo yhtä, toinen toista.

• Anonyymi

Raamatun tarinat ovat juopuneiden lammaspaimenien ja beduiinien nuotiohöpinöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      113
      1458
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1307
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1067
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      917
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      874
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      867
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      852
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      784
    Aihe