Maksatko tosiaan kirkollisveroa????

Anonyymi-ap

Maksa vaan, jos haluat. Maksa, kyllä kirkolle raha kelpaa. Maksakoot muut rauhassa kirkollisveroa, minä käytän ne rahat itseeni! :-D

10

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä puolestani autan nuoria.

• Anonyymi

toteuttamaan rikoksiaan 🤣katso tarkkaan ketä autat 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toteuttamaan rikoksiaan 🤣katso tarkkaan ketä autat 🤔

Melkoisen rakkaudellinen suhtautuminen nuoriin sinulla!

• Anonyymi

😂

Itse erosin kirkosta sentään hyvästä syystä eli siitä syystä, ettei se kunnioita tai ymmärrä Raamatun totuuksia, vaikka sen nimenomaan kuuluisi olla Jumalan totuudentorvi maailmassa. Ja sen takia, että siitä syystä kirkko on täpötäynnä ei-uskovia jäseniä, jotka vaativat siellä oman päänsä mukaisia asioita.

• Anonyymi

Ehdottomasti maksan. Sillä vähäisellä rahalla olen tukemassa kirkkomme antoisaa ja tuloksellista työtä näinäkin aikoina, jolloin niin moni levittää monenlaista propagandaa kirkkoa ja uskovisia kohtaan. Onneksi on niin paljon ihmisiä, jotka ovat vieläkin heikkojen auttajina jakamassa aikaa, varoja ja tukea kaikille, joille elämä ei aina näytä parasta puolta ja siksi tarvitsevat lähimmäisen apua ja rinnalla kulkemista. Kirkon apu kyllä löytää perille niille, joilla ei mene niin hyvin.

On tietysti niin, että voitkin leikkiä minä-minä-leikkiä. Eihän sitä kukaan kiellä. Itsekkäitä ihmisiä onkin nykyisinä aikoina suurin osa ihmiskunnasta ja lähimmäisten tuska ja vaiva ei juurikaan kiinnosta. Onneksi meillä on kirkko ja monet seurakunnat ja niissä uskovaiset, jotka toimivat "auttaen matkalla muita"!

• Anonyymi

auta rikollista ja aiheuta syyttömille sen kautta ongelmia ja harmia 😠

• Anonyymi

Jos kerran kristilliset ovat niin auttavaisia, miksi ovat niin herkkiä nipistämään verotusta alas niin, että juuri heikoimmassa asemassa olevat kärsivät eniten?

Siksikö, että sitten tarjoutuu mahdollisuus esiintyä todella auttavaisena?

• Anonyymi

olen jo yli 10v ollut maksamatta kirkollisveroa ja hyvin menee 🙂

• Anonyymi

Erosin kirkosta -22 seurakuntavaalien jälkeen. Tuen rahallisesti ja muuten seurakuntia, joissa käyn ja muita Raamatussa pitäytyviä kristillisiä tahoja

• Anonyymi

Tuo on kannatettavaa.
        Kirkollisveron kautta ei montakaa prosenttia mene apua tarvitseville, vaan ylivoimaisesti suurin osa menee armottoman byrokratian pyörittämiseen ja seinien ylläpitämiseen.

Eikä kirkollisveroa maksamalla edes saa mitään alennusta hautauskuluista kirkkoon kuulumattomiin verrattuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1727
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1662
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1228
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1031
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      994
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe