Ukrainan ja P-Korean välinen sota

Anonyymi-ap

Kuvitellaanpas tilanne, jos Ukraina ehtii julistaa sodan P-Korealle ennen kuin Venäjän ja sen välillä solmitaan rauha. P-Korea ei ole mukana sopimuksessa muutoin kuin, ettei Venäjä salli sen käyttää maaperäänsä hyökkäykseen Ukrainaa kohtaan.

Sitten vaikkapa parin vuoden päästä Ukraina pääsee ampumaan mereltä tai ilmasto jokusen ohjuksen tai raketin P-Koreaan. Mitä siitä seuraisi? Helpostikin P-Korean kostoisku, mutta kohteena olisi Etelä-Korea. Sitähän ne kumminkin epäilisivät ampujaksi. Ja näin saataisiin suurempi sota aikaiseksi,pahassa lykyssä maailmansota.

Mitäpä tästä? Sitä ainakin, että harkintaa pitäisi käyttää, jos osallistuu toisten sotiin ja sitäkin, että jännittyneessä tilanteessa maailmansota voi alkaa vähäisestä tapahtumasta. Eikös se 1. maailmansotakin alkanut pikkujutusta?

25

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakkohan niitten on sota julistaa kun kerta P-korealaiset hyökkäävät kimppuun ilman mitään syytä,nyt on mahikset saada pitkänkantaman aseet käyttöön.

• Anonyymi

Entä jos PK käyttääkin ydinasetta Ukrainaan ?

• Anonyymi

Tuohan olisi vähän kuin sodan eskaloimista? Hieman kuitenkin epäilyttää, että yksikään ydinasevaltio antaisi Ukrainalle ydinohjuksia ilman etäisyysrajaa.

Mene ja tiedä, mikä se P-Korean ydinohjuisten todellinen tarkuus on. Jos osuisi vaikka Kurskiin, niin siitäkin riemua riittäisi.

• Halpa länsi media itke kun P-Korea auta Venäjä vaikka sama halpaa länsi media esitä että ja kuinka -P-Korea he ovat nälkää heillä ruokaa ei asunto mutta sama aika 52
      suuri osaa rikas maa -USA-Kanada- Uk-EU-Australia. Japani -Etelä korea auta Ukraina ja 3 vuotta
      Kyllä halpaa länsi media ei häpeä

• Anonyymi

Joko olet aamu-ulkoilut tehnyt, ja käynyt hiekkalaatikolla äidin kanssa leikkimässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko olet aamu-ulkoilut tehnyt, ja käynyt hiekkalaatikolla äidin kanssa leikkimässä?

Joo, yllättävän paljon maailman menoa palstalla on lasten mielipiteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, yllättävän paljon maailman menoa palstalla on lasten mielipiteitä.

Enemmän on niitä jotka luulevat voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta tai mielipidevaikuttamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä tehnyt kaikki ei äiti kanssa mutta eilen minulle oli kaunis vaalea suomalainen nainen kyllä pakko sanoa he ovat kaunis ja seksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän on niitä jotka luulevat voivansa vaikuttaa asioihin tämän palstan kautta tai mielipidevaikuttamaan.

Tosi, näin luulevat etenkin vasemmistolaisesti ajattelevat.

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Olen kyllä tehnyt kaikki ei äiti kanssa mutta eilen minulle oli kaunis vaalea suomalainen nainen kyllä pakko sanoa he ovat kaunis ja seksi

Saitko hiekkakakut onnistumaan?
        Joko äiti on ostanut kuvakirjoja? Historiaan voi sitten myöhemmin tutustua.

• Anonyymi kirjoitti:

Saitko hiekkakakut onnistumaan?
        Joko äiti on ostanut kuvakirjoja? Historiaan voi sitten myöhemmin tutustua.

Äiti ostanut .no miksi sinä et osta minulle ja olet kaunis nainen -olen varma meillä tule kiva aikaa
        ja jos olet nainen minä voin osta sinulle mitä haluat

• No harmi kun en olen Venäläiset
        jos olisin Venäjältä kyllä olisin sanoa ja olisin ylpeä

• Anonyymi

Rauhanaktivistien mukaan kaikki apu Ukrainalle on lopetettava, sillä Ukraina ei voi voittaa yhdistettyä Venäjän ja Pohjois Korean voittoisaa rauhantaisteluarmeijaa.

Rauha Ukrainaan saadaan vain, että ukrainalaiset poistuvat tai poistetaan Ukrainasta ja Ukrainen asukkaat vaihdetaan venäläisiin, sillä Ukraina on vanhaa venäläistä aluetta ja kuuluu venäläisille.
      Venäläisten sotilaiden ei sitten enää tarvitse murhata, kidutta eikä joukkoraiskata naisia.

Palestiina on vanhaa arabialaista aluetta, joten juutalaisilla puolestaan ei ole mitään oikeutta asua Lähi-idässä.
      Rauhanaktivistinen tunnus olkoon: Palestiina ja Ukraina vapaaksi joelta merelle.

• Anonyymi

Suomi on vanhaa Venäjän ja Ruotsin aluetta.

• Anonyymi

Pohjois-Korea ei ole edes tehnyt viime Korean sodan jälkeen rauhansopimusta Etelä-Korean kanssa. Siis ovat yhä sodassa keskenään. Ei sen saasta valtion tarvi Eurooppaan tulla sotimaan, sotikoon siellä Aasiassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi on vanhaa Venäjän ja Ruotsin aluetta.

Suomi syntyi vasta 1917 ennen sitä oli Suomen suurruhtinaskunta ja ennen sitä suomi oli Ruotsin itäosaa.

• Anonyymi

HÖPÖ; HÖPÖ; HÖPÖ.

• Anonyymi

Kummankin Korean elintaso oli 1950-luvulla suunnilleen samalla tasolla. Nyt niissä on valovuosien ero.
      Demokraattinen markkinatalousmaa on näyttänyt ylivoimaisuutensa. Varmaan Kiinakin huomasi sen. Kiina vain siirtyi ryöstökapitalismiin, jossa työläinen ei ole minkään arvoinen. Näin voidaan toimia vain diktatuurikommunismissa. Sielläkin huomattiin että puhdas kommunismi ei pysty tuottamaan tavaroita, joita ihmiset tarvitsevat.

• Anonyymi

SANOIT:

"Mitäpä tästä? Sitä ainakin, että harkintaa pitäisi käyttää, jos osallistuu toisten sotiin ja sitäkin, että jännittyneessä tilanteessa maailmansota voi alkaa vähäisestä tapahtumasta. Eikös se 1. maailmansotakin alkanut pikkujutusta?"

VASTAAN:

Olen samaa mieltä että toisten sotiin ei pitäisi ottaa osaa.

Suomikin meni tunkemaan Venäjän ja Ukrainan sotaan osapuoleksi.

• Anonyymi

Joo, unohdetaan kansainväliset sopimukset.
        Se kellä on vahvin armeija, ja parhaat aseet, saa valloittaa haluamansa alueet. Palataan 1700-luvun aikoihin.
        Tätä juuri Venäjä yrittää toteuttaa Ukrainassa.

• Anonyymi

Pohjoiskorea on ydinase valtio Ei sinne kukaan uskalla ampua yhtään mitään.

• Anonyymi

Pohjois-Korean eteläpuolella tukikohdissa majailee vähän isompi ydinasevaltio.😂 Se sattuu olemaan Ukrainan liittolainen.

• Anonyymi

Kuvittele vaan, jos itse keksityt sadut kiinnostavat.

• Anonyymi

USA Hävittäjillä hyökkää Kimin valtakuntaan ja pommittaa paskaksi kommarit.

• Anonyymi

Ukraina häviäisi,se on selvää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4986
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2134
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      214
      2109
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      213
      1334
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1128
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      877
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      839
    Aihe