Ohjelmissa tulee esille että sähköauto EI sovellu suomen olosuhteisiin koska on märkää ja kosteaa joka menee akkupakettiin ja se hajoaa niin siihen nähden meillä on yllättävän paljon sähköautoja liikenteessä.
Sähköautossa on hyviäkin ominaisuuksia toki mutta tuo yksistään estää minua ostamasta ja toinen syy on se kun auto menee jossain kohtaa rikki ihan läheltä ei löydy korjaamoa ja se menee jonottamaan jonkun korjaamon pihaan jossa on jo piha täynnä sähköautoja. Eli toisin sanoen olet ilman autoa kauan. Lisäksi kun sähköauto hajoaa sen korjaus on todella kallista.
Hybridiautojen akku on heikko. Osa ihmisistä tuhoaa polttomoottorinsa ajamalla pelkästään akulla. Moottorit on vielä tehty niin että sitten kun toinen puoli on pimeä kumpikaan ei toimi.
Olen seuraillut sähkö ja hybridiautoja
15
188
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä meillä "asiantuntija". Sellainen niin sanottu asiantuntija.
- Anonyymi
Joo, pakoputkiautoissahan ei mitään vikaa koskaan ole?
- Anonyymi
Suomi onkin täysin poikkeuksellinen ilmastonsa vuoksi, ei missään muualla ole näin kosteaa ja märkää, hihii mikä pälli!
- Anonyymi
Yksi kirjoitteli, että sähköautoa ei saa pestä pesukoneessa. Väärin, kyllä saa, mutta ei saa lingota.
- Anonyymi
Viimevuosina on ollut lauhaa ja kosteaa..väliin pakastuu ja väliin lauhtuu....kondessio vesi muodostuu akkuun jos auto seisoo pitempään....niis pitäisi olla erilleen akun lämmitys ja tuuletus akuille kun auto seisoo pitempään pakkasella ....huomenna tieurat täynnä vettä..minä kyllä asennuttaisin isommat kuraläpät jottei vesi pieksä pohjaa ja akkukoteloita..joissain merkeissä on tosi vaikeaa korjata akkuja ja kallista..
- Anonyymi
Taas melkoinen arvaaja ja nero satuilee, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta sinäkin v kirjaimella alkava auto ja nauti korjaamisen vaikeudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,lippalakkiin luukku niin suap kaataa hotapulveria suoraan niin tukka alkaa kasvamaan päässä insinööreillä..
- Anonyymi
Rahanpuute on sinun syysi ajaa vanhalla pakoputkiautolla.
- Anonyymi
Hybridi auton moottori pitäisi tehdä rosterista. Bemussa ruostuu ja volkkari vaihtaa öljyt bensaan. Bensan sekainen öljykin pitää viedä erilliseen jätekeräykseen.
- Anonyymi
Kun ihmiset oppivat käyttämään autojaan oikein, niin mitään ongelmaa ei ole.
- Anonyymi
Kauheata, käytin juuri sähkärini autopesulassa, virheenkö tein?
- Anonyymi
Minä olen seuraillut naisia Jallusta. Sen mukaan naiset EI sovi Suomen talveen, niillä on liian vähän vaatetta, ja varmasti paleltuvat ensimmäisillä pakkasilla.
On ne varmasti myös kalliita ylläpitää, sellaiset meikit, silikonit ja vahaukset maksaa epäilemättä maltaita. Eikä läheltä välttämättä löydy osaavaa kosmetologia.
Omaa tosielämän kokemustahan minulla ei naisista ole...- Anonyymi
Jallun tyttö ei petä sinua.
- Anonyymi
Ihan paras! Kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108