Ohjelmissa tulee esille että sähköauto EI sovellu suomen olosuhteisiin koska on märkää ja kosteaa joka menee akkupakettiin ja se hajoaa niin siihen nähden meillä on yllättävän paljon sähköautoja liikenteessä.
Sähköautossa on hyviäkin ominaisuuksia toki mutta tuo yksistään estää minua ostamasta ja toinen syy on se kun auto menee jossain kohtaa rikki ihan läheltä ei löydy korjaamoa ja se menee jonottamaan jonkun korjaamon pihaan jossa on jo piha täynnä sähköautoja. Eli toisin sanoen olet ilman autoa kauan. Lisäksi kun sähköauto hajoaa sen korjaus on todella kallista.
Hybridiautojen akku on heikko. Osa ihmisistä tuhoaa polttomoottorinsa ajamalla pelkästään akulla. Moottorit on vielä tehty niin että sitten kun toinen puoli on pimeä kumpikaan ei toimi.
Olen seuraillut sähkö ja hybridiautoja
15
210
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä meillä "asiantuntija". Sellainen niin sanottu asiantuntija.
- Anonyymi
Joo, pakoputkiautoissahan ei mitään vikaa koskaan ole?
- Anonyymi
Suomi onkin täysin poikkeuksellinen ilmastonsa vuoksi, ei missään muualla ole näin kosteaa ja märkää, hihii mikä pälli!
- Anonyymi
Yksi kirjoitteli, että sähköautoa ei saa pestä pesukoneessa. Väärin, kyllä saa, mutta ei saa lingota.
- Anonyymi
Viimevuosina on ollut lauhaa ja kosteaa..väliin pakastuu ja väliin lauhtuu....kondessio vesi muodostuu akkuun jos auto seisoo pitempään....niis pitäisi olla erilleen akun lämmitys ja tuuletus akuille kun auto seisoo pitempään pakkasella ....huomenna tieurat täynnä vettä..minä kyllä asennuttaisin isommat kuraläpät jottei vesi pieksä pohjaa ja akkukoteloita..joissain merkeissä on tosi vaikeaa korjata akkuja ja kallista..
- Anonyymi
Taas melkoinen arvaaja ja nero satuilee, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osta sinäkin v kirjaimella alkava auto ja nauti korjaamisen vaikeudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,lippalakkiin luukku niin suap kaataa hotapulveria suoraan niin tukka alkaa kasvamaan päässä insinööreillä..
- Anonyymi
Rahanpuute on sinun syysi ajaa vanhalla pakoputkiautolla.
- Anonyymi
Hybridi auton moottori pitäisi tehdä rosterista. Bemussa ruostuu ja volkkari vaihtaa öljyt bensaan. Bensan sekainen öljykin pitää viedä erilliseen jätekeräykseen.
- Anonyymi
Kun ihmiset oppivat käyttämään autojaan oikein, niin mitään ongelmaa ei ole.
- Anonyymi
Kauheata, käytin juuri sähkärini autopesulassa, virheenkö tein?
- Anonyymi
Minä olen seuraillut naisia Jallusta. Sen mukaan naiset EI sovi Suomen talveen, niillä on liian vähän vaatetta, ja varmasti paleltuvat ensimmäisillä pakkasilla.
On ne varmasti myös kalliita ylläpitää, sellaiset meikit, silikonit ja vahaukset maksaa epäilemättä maltaita. Eikä läheltä välttämättä löydy osaavaa kosmetologia.
Omaa tosielämän kokemustahan minulla ei naisista ole...- Anonyymi
Jallun tyttö ei petä sinua.
- Anonyymi
Ihan paras! Kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760