Mitäs raatti tykkää stubin perseilystä jättää vateraanit kutsumatta linnan juhliin, on heissä vielä hyväkuntoisiakin jotka hyvin jaksaisivat käydä juhlissa.
6.12 on mielestäni ainoastaan veteraaneille tarkoitettu juhlapäivä.
Sotaveteraanit
22
377
Vastaukset
- Anonyymi
Hän pitää veteraaneille omat arvokkaammat juhlat. Nämä ns. Linnanjuhlat on aivan perseestä, siellähän on vain kaikenmaailman laulajia ja näyttelijöitä. Veteraanit ansautsevat paljon arvokkaammat juhlat.
- Anonyymi
Oletko tyhmä, vai miksi kirjoittelee tuollaisia.
- Anonyymi
Mutta miksi jonain muuna päivänä kuin 6.12 joka on itsenäisyyspäivä ja se päivä kuuluu veteraaneille, ei kaikenlaisille pelleille.
- Anonyymi
Erittäin hyvä päätös! Luultavasti iäkkäät veteraanit eivät suuresta juhlahumusta juuri välitäkään. Ja muutenkin tämä porukka on pieni mutta arvokas.
Hyvä veto presidentiltä.- Anonyymi
Näin on, veteraanijärjestöt ovat itse toivoneet omaa juhlaa. Presidentti osaa kuunnella kunniakansalaisten ääntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, veteraanijärjestöt ovat itse toivoneet omaa juhlaa. Presidentti osaa kuunnella kunniakansalaisten ääntä.
Erittäin hyvä päätös järjestää kunniakansalaisille, veteraaneille oma juhla.
Paljon arvokkaampi kuin koko kansan julkkiksille näyttäytymis paikaksi tullut kättelyseremonia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Presidentillä on nyt mahdollisuus ehtiä keskustelemaan useamman kanssa ja keskittymään veteraanien juhlaan ilman suurempaa humua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa että se on veteraanien toive.
Media selittelee vaan stubin törkeää käytöstä, stub on kulttuurimaksilainen joka ei kunnioita veteraaneja pätkääkään, ei myöskään itsenäistä suomea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa että se on veteraanien toive.
Media selittelee vaan stubin törkeää käytöstä, stub on kulttuurimaksilainen joka ei kunnioita veteraaneja pätkääkään, ei myöskään itsenäistä suomea.Kyrsiikö noin paljon olla väärässä ?!
- Anonyymi
Linnan juhlista on tullut eliitin sirkus jossa turhakkeet kilpailee mediahuomiosta. Tämä vie huomion aivan muualle kuin itsenäisyyden tai sen rippeiden muistamiseen. Hyvä että jäljellä oleville veteraaneille on oma varta vasten järjestetty tilaisuus. Se pitäisi vaan pitää silloin itsenäisyyspäivänä tai vaikkapa itsenäisyyspäivän aattona. Turhakkeet voi pitää omat gaalansa ilman valtion varoja, tyyliin kauppakamarien ja järjestöjen voimin, ja onhan näitä jo eri aloilla, esim urheilugaala, venlagaalat, jne. Valtiollisin menoin järjestettävät itsenäisyysjuhlat on rajattava juurikin itsenäisyyden kannalta oleellisiin vieraisiin, kuten vaikka veteraaneihin. Kaikenlaiset pöhisijät ja käsienheiluttelijat voi pitää omat gaalansa keskenään.
- Anonyymi
Onkohan Hakkarainen ja Turtiainen kutsuttu?
- Anonyymi
Onkos ne sotaveteraaneja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos ne sotaveteraaneja?
Muistaakseni ovat.
Vapaussodan veteraaneja sadan vuoden takaa.
Ihan huippuja.
- Anonyymi
6.12 kuuluu sotaveteraanien juhla päiväksi, silloin veteraanit, sitten roskasakki jonain toisena päivänä.
- Anonyymi
Suhteellisuudentajusi on kadonnut.
- Anonyymi
Kun nuorimmat sotaveteraanit, jotka ovat 5 vuotta taistelleet sodassa ovat jo 104-vuotiaita, niin luulisi että järki sanoo, etteivät he juurikaan enää juhli.
- Anonyymi
Kyllä voivat hiukan tanssata.
- Anonyymi
Ilmajoella ei ole enää veteraaneja, Lapualla yksi Seinäjoella muutama. Tänään Stubb järjestää oman juhlan veteraaneille. On enemmän aikaa keskustella heidän kanssaan. He eivät kaipaa bileitä.
- Anonyymi
Hienot oli juhlat !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienot oli juhlat !
Eiliset juhlat vaikuttivat halvoilta tynkäjuhlilta, joita ei edes televisioitu, mikä on häpeä!
Esiintyjätkin oli saatu kokoon varmaan presidentin bonusmamman ehdottamina.
- AnonyymiUUSI
Niin Vetewraanien OMA TOIVE OLI että presidentti järjestäisi heille OMAN juhlan.. Ja tämä puupää avaaja vouhottaa, typerys, tietämätän pelle.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut välttämättä veteraanien oma toive, vaan heitä edustavan veteraaniliiton, jonka edustajat ovat nuorempia. Eräs lotta olisi halunnut oikeisiin juhliin 6.12.
Monet vanhat ihmiset haluavat katsella nuorempien kauniita pukuja ja koruja juhlissa.
Nuoret ihmiset eivät halua katsella vanhoja ja sairaita, siinäkö syy eri juhlaan veteraaneille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559