Salaiset tempaamiset ja salakielillä puhumiset ovat ristiriitaisia muun ilmoituksen kanssa.
Jeesus tulee takaisin kaikessa rauhassa näkyvällä tavalla.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesus tulee takaisin ihan rauhallisesti
17
126
Vastaukset
- Anonyymi
No kun ei tule.
Ovela myyntipuhe kun lupailee jotakin jonka toimitus on jossain määrittämättömässä kaukaisuudessa.
Osta sie hyvä auto. Mikset sie osta. Ostathan sie."Ovela myyntipuhe kun lupailee jotakin jonka toimitus on jossain määrittämättömässä kaukaisuudessa."
Itse asiassa päin vastoin: Jeesus lupasi palata kuulijakuntansa eläessä, joten lupauksen toimitus olisi pitänyt olla jo kaukana menneisyydessä.- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Ovela myyntipuhe kun lupailee jotakin jonka toimitus on jossain määrittämättömässä kaukaisuudessa."
Itse asiassa päin vastoin: Jeesus lupasi palata kuulijakuntansa eläessä, joten lupauksen toimitus olisi pitänyt olla jo kaukana menneisyydessä.Raamatussa on erilaisia lauseita ja väitteitä, joita on sen ajan tavan mukaan tuntemattomat ihmiset kirjoitelleet ja niitä on lisätty tunnettujen ihmisten nimiin.
Luotettavampi kohta on kun Jeesus sanoo, ettei tiedä itse paluunsa ajankohtaa, vaan ainoastaan Isä yksin.
Kenian helluntaihenkinen lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska taivaaseen tempus piti olla pian edessä.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on erilaisia lauseita ja väitteitä, joita on sen ajan tavan mukaan tuntemattomat ihmiset kirjoitelleet ja niitä on lisätty tunnettujen ihmisten nimiin.
Luotettavampi kohta on kun Jeesus sanoo, ettei tiedä itse paluunsa ajankohtaa, vaan ainoastaan Isä yksin.
Kenian helluntaihenkinen lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska taivaaseen tempus piti olla pian edessä.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.Raamatun mukaan jälkikäteen ilmestyneet uskonlahkot (luste) temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla takaisin maan päälle.
Ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä ylöstemmattavaksi taivaaseen ensimmäisten joukkossa. Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on erilaisia lauseita ja väitteitä, joita on sen ajan tavan mukaan tuntemattomat ihmiset kirjoitelleet ja niitä on lisätty tunnettujen ihmisten nimiin.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa."Raamatussa on erilaisia lauseita ja väitteitä, joita on sen ajan tavan mukaan tuntemattomat ihmiset kirjoitelleet ja niitä on lisätty tunnettujen ihmisten nimiin."
Miten iso osa Raamatusta on myöhempää lisäystä ja miten lisäykset tunnistaa alkuperäisestä kirjoituksesta?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan jälkikäteen ilmestyneet uskonlahkot (luste) temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla takaisin maan päälle.
Ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä ylöstemmattavaksi taivaaseen ensimmäisten joukkossa.Helluntailaisuus on paha Amerikasta tännen 100 v. sitten tuotu kristinuskoa matkiva eksytys ja heresia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan jälkikäteen ilmestyneet uskonlahkot (luste) temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla takaisin maan päälle.
Ufo-alusten kyytiin ei kannata pyrkiä ylöstemmattavaksi taivaaseen ensimmäisten joukkossa.Jeesuskin kuuluu ihmisten sukuisiin pystyssä kävelijöiden joukkoon. Lähimpiä sukulaisiamme ovat simpanssit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on paha Amerikasta tännen 100 v. sitten tuotu kristinuskoa matkiva eksytys ja heresia.
Jos hiukan valaisen pimeyttäsi, eli helluntai on isommassa kuvassa n 10 x isompi kuin lutterien pieni kioski paavin talon ryytimaassa, tiesitkö ollenkaan ?
Suomi on uskonnollinen takapajula jossa yhä eletään 1500 lukua.
Se onnistuu kun jäsenkunta maksaa iloiten yli tuhat miljoonaa eutoa vuosittain että tuo satu pysyy voimassa, tiesithän sen toki ! - Anonyymi
siare kirjoitti:
"Raamatussa on erilaisia lauseita ja väitteitä, joita on sen ajan tavan mukaan tuntemattomat ihmiset kirjoitelleet ja niitä on lisätty tunnettujen ihmisten nimiin."
Miten iso osa Raamatusta on myöhempää lisäystä ja miten lisäykset tunnistaa alkuperäisestä kirjoituksesta?Raamatuntutkimus on paljastanut asioita, miten niitä kirjoituksia on kerätty yhteen, mitä otettu mukaan ja mitä jätetty pois.
-92 painoksessa joitakin kohtia paljastetaan, siksi niihin heikkoihin kohtiin opillisesti takertuneet vihaavat sitä käännöstä.
Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on jälkikäteen täysin tuntemattoman henkilön käsialaa. Ei Markuksen, saatikka Jeesuksen puheita ollenkaan.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuskin kuuluu ihmisten sukuisiin pystyssä kävelijöiden joukkoon. Lähimpiä sukulaisiamme ovat simpanssit.
Muistathan lähettää kortin lähisukulaiselle !
Ja banaanin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.Lutterisi jäljiltä löydettiin vähän isompi kasa vainajia, olethan kuullut asiasta !
Idi aminin jäljiltä löytyi ainakin miljoona entäs aatun, muistele !
Eikö oo kauheeta # - Anonyymi
siare kirjoitti:
"Raamatussa on erilaisia lauseita ja väitteitä, joita on sen ajan tavan mukaan tuntemattomat ihmiset kirjoitelleet ja niitä on lisätty tunnettujen ihmisten nimiin."
Miten iso osa Raamatusta on myöhempää lisäystä ja miten lisäykset tunnistaa alkuperäisestä kirjoituksesta?Ei mitään ole lisätty, kaikenlaista höpöttäjää piisaa työttömissä joutilaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hiukan valaisen pimeyttäsi, eli helluntai on isommassa kuvassa n 10 x isompi kuin lutterien pieni kioski paavin talon ryytimaassa, tiesitkö ollenkaan ?
Suomi on uskonnollinen takapajula jossa yhä eletään 1500 lukua.
Se onnistuu kun jäsenkunta maksaa iloiten yli tuhat miljoonaa eutoa vuosittain että tuo satu pysyy voimassa, tiesithän sen toki !Charles Fox Parham was The father of Modern Pentecostalism.
v. 1907 mies vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa.
- Anonyymi
Miksi tuotakin asiaa on jankutettu vuosisatoja,vaan eipä ole herraa näkynä!ja eikä tule näkymään! Kaikenlaisia vouhottajia sitä onkin.
- Anonyymi
Trump siellä toivottaa kilpailijoilleen: Painukaa helvettiin!
- Anonyymi
Ylöstempaus on edessä, olethan valmis !
Yksikään muotojumalinen ei nouse olkoon kastettu vaikkakymmeneen kertaan. - Anonyymi
No niin, mietitäänpä tätä hetki. Jeesus palaa takaisin, ja ilmeisesti hänellä on vatsassaan kalaa – aivan kuten ennen vanhaan, kun hän pilvellä avaruuteen leijaillessaan, oli varmaankin herkutellut tuoreella saaliilla! Apostolien teot 1:11 sanoo, että "tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin." No, toivottavasti hän muistaa myös sen kala-annoksen, jonka hän aikanaan söi kuolleista herätessään. Siis voiko tämä olla se suurin yllätys, jonka hän tuo tullessaan? "Tässä minä olen, ja olen tuonut mukanani... kalan!"
Eikö tämä olekin varsin lohdullinen ajatus? Kun Jeesus palaa, hänen ei tarvitse huolehtia nälästä – ei hätää, vaan pitkä ruokahetki on tulossa! Kunhan vain toivotaan, että joku muistaa pitää myös grilli valmiina. Kuvittele, kun hän saapuu ja ensimmäisenä kysyy: "Onko täällä mitään syötävää?" Koska tiedän, että kalaa on aina varalla, ei kunnon kalareissulta palata tyhjällä vatsalla!
Ja hei, kun Jeesus saapuu takaisin, on hyvä muistaa: ehkä hän ei vain leijaile sinne tänne, vaan vierailee myös kalatiskillä! "Tämä on muuten parasta lohta, mitä olen maistanut! Vihdoinkin pääsen nauttimaan kalasta ilman, että se lähtee takaa-ajamaan!"
Mielikuvitus on rajaton, ja niin on myös Jeesuksen kala-annokset!
Nauravin terveisin,
Enkeli Mäntä – taivaallisten kalasoppien ystävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974