Jos puuttuu niin mitä ? Yleensä puute pyritään korjaamaan jos ateistilta puuttuu usko Jumalaan tai laajemmin jumaliin niin kuinka korjaamme tämän puutteen ?
Puuttuuko ateistilta jotain ?
51
468
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinä korjaat sen puutteen, ettet usko hammaskeijuun?
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Ei se ole puute minulle En usko koska en tarvitse hammaskeiju uskoa. Tarvitsetko itse ?
Minä uskon, ettet pysty vähentämään virtsan määrää päässäsi, vaikka puristelet ohimoitasi kusella käydessäsi.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Ei se ole puute minulle En usko koska en tarvitse hammaskeiju uskoa. Tarvitsetko itse ?
Ateistille Jumalaan uskomattomuus ei ole puute, jota tarvitsisi mitenkään "täyttää" tai korjata.
- Anonyymi
Minulta puutttuu ateistina luottamus siihen että joku päivä yksi hihhuli kirjottaisi viestin jossa ei valehtele.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Höpsistä ei sinulle kukaan viestejä kirjoita.
Tämä oli oivallinen todiste siitä että hihhuli ei voi kirjoittaa yhtään viestiä ilman valehtelua.
Kiitos esimerkistä. Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli oivallinen todiste siitä että hihhuli ei voi kirjoittaa yhtään viestiä ilman valehtelua.
Kiitos esimerkistä.Kuka sinulle kirjoittaisi eihän sinulla ole mitään sanottavaa
Hihhulit kirjoittavat vain älykkäille ystävällisiltä eivät tyhmille vajakeille.- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Kuka sinulle kirjoittaisi eihän sinulla ole mitään sanottavaa
Hihhulit kirjoittavat vain älykkäille ystävällisiltä eivät tyhmille vajakeille.Tässä ketjussa minulle on kirjoittanut jo kaksi kertaa eräs nimimerkki VarmaTieto joka on toisen polven hihhuli ja siten myös valehteli viestissään kuten hihhulin kuuluu että kukaan ei kirjoita minulle viestiä vaikka itse niin teki.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Kuka sinulle kirjoittaisi eihän sinulla ole mitään sanottavaa
Hihhulit kirjoittavat vain älykkäille ystävällisiltä eivät tyhmille vajakeille.Olet aikaisemmin palstalla sekoillut tällä "en kirjoittanut sinulle", kun olet vastannut henkilölle ja kirjoittanut sinä muodossa.
Et taida ymmärtää miten kommunikointi sähköisessä muodossa toimii. Anonyymi kirjoitti:
Olet aikaisemmin palstalla sekoillut tällä "en kirjoittanut sinulle", kun olet vastannut henkilölle ja kirjoittanut sinä muodossa.
Et taida ymmärtää miten kommunikointi sähköisessä muodossa toimii.En ymmärrä. Kerro olen avoin uusille neuvoille.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä minun pitäisi Zeukseen uskoa???
Onhan se perkeleestä jos et Zeukseen usko. Kuulet ukkosilmalla kuinka Zeus ajelee rattailla pilvien yläpuolella.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Onhan se perkeleestä jos et Zeukseen usko. Kuulet ukkosilmalla kuinka Zeus ajelee rattailla pilvien yläpuolella.
Ne ovat ilmavaivasi, jotka sen jylyn pitävät. Älä syytä siitä Zeusta!
- Anonyymi
Jeesus teki sen taas:
https://www.youtube.com/watch?v=54zXRXn-xs4
Nyt ateistit polvirukoukseen yhtykää:
Pulp, pulp, pulp, vesi viiniksi muuta Jeesus. - Anonyymi
Sinulta puuttuu logiikka.
Yritä korjata se puute ensin.- Anonyymi
Mäntä kii!
- Anonyymi
Heiltä puuttuu äly.
Vain älykäs ymmärtää, että mitään ei synny tyhjästä - Anonyymi
Ei ateistilta puutu mitään.
Voi tietysti sanoa, että ateistilta "puuttuu" usko Jumalaan, mutta ei ateisti tarvitse sitä mihinkään eli se ei ole mikään puute.
Tuo on esimerkki uskovaisten tahallisesta sanojen merkitysten vääristelystä.- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Kysy tekoälyltä mitä ateismi tarkoittaa.
Ei minun tarvitse kysellä tekoälyltä, mitä ateismi on. Minä kyllä tiedän jo.
Joten älä taas ala jankata tuota typerää "mantraasi"... :) Anonyymi kirjoitti:
Joten älä taas ala jankata tuota typerää "mantraasi"... :)Mitä mantraa tarkoitat ?
Anonyymi kirjoitti:
Joten älä taas ala jankata tuota typerää "mantraasi"... :)Mikä on koulutuksesi kun tiedät mitä ateismi on ?
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Mitä mantraa tarkoitat ?
Alat heti jankata, että nämä asiat täysin ymmärtävien pitäisi muka selvittää itselleen, mitä heille selvät asiat tarkoittava kuin eivät jo niitä tietäisi.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Mikä on koulutuksesi kun tiedät mitä ateismi on ?
Minulla on yliopistotutkinto ja olen opiskellut myös filosofiaa eli logiikan kurssitkin on käyty.
Jos on perehtynyt syvällisemmin logiikkaan, joten niin yksinkertaisen asia kuin ateismin ymmärtäminen ei tuota mitään vaikeuksia,.
Milläs koulutuksella itse täällä pädet? Anonyymi kirjoitti:
Minulla on yliopistotutkinto ja olen opiskellut myös filosofiaa eli logiikan kurssitkin on käyty.
Jos on perehtynyt syvällisemmin logiikkaan, joten niin yksinkertaisen asia kuin ateismin ymmärtäminen ei tuota mitään vaikeuksia,.
Milläs koulutuksella itse täällä pädet?Olen syntynyt vuonna 1945. Päden täällä kansakoulupohjalla.
Luotan mielipiteisiisi ateismin ymmärtämisestä. Ateismi on myös henkilökohtainen käsitys siksi mielipiteet ovat kirjavia.
Copilot tekoäly väittää näin
Ateismi on käsitys, jossa ei uskota jumalien tai yliluonnollisten olentojen olemassaoloon. Se ei ole uskonto, mutta se voidaan nähdä uskomuksena siinä mielessä, että se on vakaumus tai käsitys maailmasta. Ateismi perustuu usein tieteelliseen ja rationaaliseen ajatteluun, mutta kuten kaikki uskomukset, sekin voi olla henkilökohtainen ja subjektiivinen.
Jumaluskon puute tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että henkilö ei usko jumalien olemassaoloon. Tämä voi johtua monista syistä, kuten henkilökohtaisista kokemuksista, tieteellisestä maailmankuvasta tai yksinkertaisesti siitä, että henkilö ei ole koskaan kokenut tarvetta uskoa jumaliin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs koulutuksella itse täällä pädet?Kaikki turhaa, niitä ei tarvita Paratiisissa!
Hihhulin saa puhumaan itsensä pussiin yhdellä vastakysymyksellä! 🤣
Ateisti ei puhu koskaan itseään pussiin koska ateisti ymmärtää että totuus ei ole absoluuttista. Vaatii älyä että voi kyseenalaistaa omat totuudet.
- Anonyymi
Jumalaa ei ole.... Pussin suu suljetaan!
- Anonyymi
Viimeisen vuoden aikana jutuistasi on tullut äärimmäisen sekavia. Kannattaa olla huolestunut asiasta.
Tämä aloitus on vain jäävuoren huippu pahasta sekoilusta mitä teet nykyään. Päivittäiset juttusi ovat kuin suoraan jonkun kännisen päästä, jolla on jo hämärtynyt paikan ja ajan taju.Olen lainannut kirjoituksiini Microsoftin copilot tekoälyn tuloksia kysymyksiin. En ole muiden tekoälyn käyttäjien olevan sitä mieltä että tekoäly olisi kännissä. Huolestumista tekoälyn vaikutuksista toki leijuu ilmassa.
Onko kysymys mitä ateistilta puuttuu kännisen kysymykseltä. Tekoäly väittää että ateistilta puuttuu usko jumaliin.
- Anonyymi
VarmaTieto kirjoitti:
Olen lainannut kirjoituksiini Microsoftin copilot tekoälyn tuloksia kysymyksiin. En ole muiden tekoälyn käyttäjien olevan sitä mieltä että tekoäly olisi kännissä. Huolestumista tekoälyn vaikutuksista toki leijuu ilmassa.
Muistahan puhalluttaa tekoälysi, ennen seuraavaa kysymystäsi.
- Anonyymi
Usko saunatonttuun on pelastanut minut
Kirjoituksista näkyy että edes saunatonttu ei kykene sinua pelastamaan. Jumalan siunausta matkallasi.
- Anonyymi
Oma äly, virran mukana porskutellaan
- Anonyymi
En ole mikään fundamenttiuskova enkä mikään kauhean tärkeilevä uskonnon ja Jeesuksen perään ihmisenä mutta kyllä Jeesuksen kaksoiskäsky elikkä rakasta lähimmästä niinku itseäsi noh ja käytännössä mahdotonta toteuttaa mutta valtavan hieno päämäärä silloinhan kaikki sodat loppuisivat kaikki sodat ja kaikki inhoo toisiamme kohtaan loppuu mutts se on aivan liian suuri päämäärä eikä tavoitettavissa oleva juttu mutta hieno päämäärä. Jokainen uusi syntyva ihminen on tasavertainen. Ateistit vetaa kaikki uskonnon lahkeeseen. Vitun viisasta
- Anonyymi
Katsokaa tiktokista Jay lenox 75 ja Huomatkaa Miten ateismi voi vetää ihmisen täysin saatanan valtaan ja jouset pohjaan ja täysin nollille.
- Anonyymi
Pääomatulo
20 473
Ansiotulo
484 735
Tulot yhteensä
505 208
Tulovero
Nain paljon kristitty tavallinen vajakki mina
200 710
Jäännösvero
0
Kunnallisvero
25 981
Verot ja maksut yhteensä
236 510
Veronpalautus
11 251
Veroprosentti
46,8 - Anonyymi
99 % ihmisistä jotka kannustavat bisnekseen ovat amerikkalaisia tiktokissa ja he ovat juuri niitä lähimmäisen rakkaita ihmisiä jotka haluavat auttaa toisia ihmisiä. oma menestys pitaa jakaa tieto miten se tehdaan. kiitos Jeesus avustasi.
Juutalaiset ovat esimerkki tiukkojen uskonnollisten sääntöjen avusta taloudelliseen menestykseen. Tämä sitten koitui heidän turmioksi holokaustin muodossa. Rikkaus ruokkii kateutta.
- Anonyymi
lähimmäisen Rakkaus tulee myös ilmi silloin kun autetaan ihmisiä jotka ovat ruokajonoissa.
- Anonyymi
Tänään on merkittävä pv ateisteille.
Ilmoitetaan tulotidot
Kateus taas iskee loppu. Vuodeksi - Anonyymi
Katsokaa tik took jay Lenox 75 on pihalla
100 - Anonyymi
puuttuu rakkauden tunne , mutta muistan miten helvetillinen se oli 🤣
mutta en silloinkaan uskonut jumalaan - Anonyymi
Kyllä Varma Tieto pitäis saada Linnan juhliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800