Puuttuuko ateistilta jotain ?

Jos puuttuu niin mitä ? Yleensä puute pyritään korjaamaan jos ateistilta puuttuu usko Jumalaan tai laajemmin jumaliin niin kuinka korjaamme tämän puutteen ?

51

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sinä korjaat sen puutteen, ettet usko hammaskeijuun?

• Ei se ole puute minulle En usko koska en tarvitse hammaskeiju uskoa. Tarvitsetko itse ?

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Ei se ole puute minulle En usko koska en tarvitse hammaskeiju uskoa. Tarvitsetko itse ?

Minä uskon, ettet pysty vähentämään virtsan määrää päässäsi, vaikka puristelet ohimoitasi kusella käydessäsi.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Ei se ole puute minulle En usko koska en tarvitse hammaskeiju uskoa. Tarvitsetko itse ?

Ateistille Jumalaan uskomattomuus ei ole puute, jota tarvitsisi mitenkään "täyttää" tai korjata.

• Anonyymi

Minulta puutttuu ateistina luottamus siihen että joku päivä yksi hihhuli kirjottaisi viestin jossa ei valehtele.

• VarmaTieto

Höpsistä ei sinulle kukaan viestejä kirjoita.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Höpsistä ei sinulle kukaan viestejä kirjoita.

Tämä oli oivallinen todiste siitä että hihhuli ei voi kirjoittaa yhtään viestiä ilman valehtelua.

Kiitos esimerkistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli oivallinen todiste siitä että hihhuli ei voi kirjoittaa yhtään viestiä ilman valehtelua.

Kiitos esimerkistä.

Kuka sinulle kirjoittaisi eihän sinulla ole mitään sanottavaa
        Hihhulit kirjoittavat vain älykkäille ystävällisiltä eivät tyhmille vajakeille.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Tässä ketjussa minulle on kirjoittanut jo kaksi kertaa eräs nimimerkki VarmaTieto joka on toisen polven hihhuli ja siten myös valehteli viestissään kuten hihhulin kuuluu että kukaan ei kirjoita minulle viestiä vaikka itse niin teki.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Olet aikaisemmin palstalla sekoillut tällä "en kirjoittanut sinulle", kun olet vastannut henkilölle ja kirjoittanut sinä muodossa.

Et taida ymmärtää miten kommunikointi sähköisessä muodossa toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet aikaisemmin palstalla sekoillut tällä "en kirjoittanut sinulle", kun olet vastannut henkilölle ja kirjoittanut sinä muodossa.

Et taida ymmärtää miten kommunikointi sähköisessä muodossa toimii.

En ymmärrä. Kerro olen avoin uusille neuvoille.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä minun pitäisi Zeukseen uskoa???

• Onhan se perkeleestä jos et Zeukseen usko. Kuulet ukkosilmalla kuinka Zeus ajelee rattailla pilvien yläpuolella.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Onhan se perkeleestä jos et Zeukseen usko. Kuulet ukkosilmalla kuinka Zeus ajelee rattailla pilvien yläpuolella.

Ne ovat ilmavaivasi, jotka sen jylyn pitävät. Älä syytä siitä Zeusta!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinulta puuttuu logiikka.
      Yritä korjata se puute ensin.

• Anonyymi

Mäntä kii!

• Anonyymi

Heiltä puuttuu äly.
      Vain älykäs ymmärtää, että mitään ei synny tyhjästä

• Anonyymi

Ei ateistilta puutu mitään.

Voi tietysti sanoa, että ateistilta "puuttuu" usko Jumalaan, mutta ei ateisti tarvitse sitä mihinkään eli se ei ole mikään puute.

Tuo on esimerkki uskovaisten tahallisesta sanojen merkitysten vääristelystä.

• Kysy tekoälyltä mitä ateismi tarkoittaa.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Kysy tekoälyltä mitä ateismi tarkoittaa.

Ei minun tarvitse kysellä tekoälyltä, mitä ateismi on. Minä kyllä tiedän jo.

Joten älä taas ala jankata tuota typerää "mantraasi"... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mantraa tarkoitat ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on koulutuksesi kun tiedät mitä ateismi on ?

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Mitä mantraa tarkoitat ?

Alat heti jankata, että nämä asiat täysin ymmärtävien pitäisi muka selvittää itselleen, mitä heille selvät asiat tarkoittava kuin eivät jo niitä tietäisi.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Mikä on koulutuksesi kun tiedät mitä ateismi on ?

Minulla on yliopistotutkinto ja olen opiskellut myös filosofiaa eli logiikan kurssitkin on käyty.

Jos on perehtynyt syvällisemmin logiikkaan, joten niin yksinkertaisen asia kuin ateismin ymmärtäminen ei tuota mitään vaikeuksia,.

Milläs koulutuksella itse täällä pädet?

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on yliopistotutkinto ja olen opiskellut myös filosofiaa eli logiikan kurssitkin on käyty.

Jos on perehtynyt syvällisemmin logiikkaan, joten niin yksinkertaisen asia kuin ateismin ymmärtäminen ei tuota mitään vaikeuksia,.

Olen syntynyt vuonna 1945. Päden täällä kansakoulupohjalla.

Luotan mielipiteisiisi ateismin ymmärtämisestä. Ateismi on myös henkilökohtainen käsitys siksi mielipiteet ovat kirjavia.

Copilot tekoäly väittää näin

Ateismi on käsitys, jossa ei uskota jumalien tai yliluonnollisten olentojen olemassaoloon. Se ei ole uskonto, mutta se voidaan nähdä uskomuksena siinä mielessä, että se on vakaumus tai käsitys maailmasta. Ateismi perustuu usein tieteelliseen ja rationaaliseen ajatteluun, mutta kuten kaikki uskomukset, sekin voi olla henkilökohtainen ja subjektiivinen.

Jumaluskon puute tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että henkilö ei usko jumalien olemassaoloon. Tämä voi johtua monista syistä, kuten henkilökohtaisista kokemuksista, tieteellisestä maailmankuvasta tai yksinkertaisesti siitä, että henkilö ei ole koskaan kokenut tarvetta uskoa jumaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki turhaa, niitä ei tarvita Paratiisissa!

• Hihhulin saa puhumaan itsensä pussiin yhdellä vastakysymyksellä! 🤣

• Ateisti ei puhu koskaan itseään pussiin koska ateisti ymmärtää että totuus ei ole absoluuttista. Vaatii älyä että voi kyseenalaistaa omat totuudet.

• Anonyymi

Jumalaa ei ole.... Pussin suu suljetaan!

• Anonyymi

Viimeisen vuoden aikana jutuistasi on tullut äärimmäisen sekavia. Kannattaa olla huolestunut asiasta.

Tämä aloitus on vain jäävuoren huippu pahasta sekoilusta mitä teet nykyään. Päivittäiset juttusi ovat kuin suoraan jonkun kännisen päästä, jolla on jo hämärtynyt paikan ja ajan taju.

• Kiitos arvokas havainto.

• Olen lainannut kirjoituksiini Microsoftin copilot tekoälyn tuloksia kysymyksiin. En ole muiden tekoälyn käyttäjien olevan sitä mieltä että tekoäly olisi kännissä. Huolestumista tekoälyn vaikutuksista toki leijuu ilmassa.

• Onko kysymys mitä ateistilta puuttuu kännisen kysymykseltä. Tekoäly väittää että ateistilta puuttuu usko jumaliin.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Olen lainannut kirjoituksiini Microsoftin copilot tekoälyn tuloksia kysymyksiin. En ole muiden tekoälyn käyttäjien olevan sitä mieltä että tekoäly olisi kännissä. Huolestumista tekoälyn vaikutuksista toki leijuu ilmassa.

Muistahan puhalluttaa tekoälysi, ennen seuraavaa kysymystäsi.

• Anonyymi

Usko saunatonttuun on pelastanut minut

• Täytyypä kysäistä tekoälyltä saunatontuista.

• Kirjoituksista näkyy että edes saunatonttu ei kykene sinua pelastamaan. Jumalan siunausta matkallasi.

• Anonyymi

Oma äly, virran mukana porskutellaan

• Anonyymi

En ole mikään fundamenttiuskova enkä mikään kauhean tärkeilevä uskonnon ja Jeesuksen perään ihmisenä mutta kyllä Jeesuksen kaksoiskäsky elikkä rakasta lähimmästä niinku itseäsi noh ja käytännössä mahdotonta toteuttaa mutta valtavan hieno päämäärä silloinhan kaikki sodat loppuisivat kaikki sodat ja kaikki inhoo toisiamme kohtaan loppuu mutts se on aivan liian suuri päämäärä eikä tavoitettavissa oleva juttu mutta hieno päämäärä. Jokainen uusi syntyva ihminen on tasavertainen. Ateistit vetaa kaikki uskonnon lahkeeseen. Vitun viisasta

• Anonyymi

Katsokaa tiktokista Jay lenox 75 ja Huomatkaa Miten ateismi voi vetää ihmisen täysin saatanan valtaan ja jouset pohjaan ja täysin nollille.

• Anonyymi

Pääomatulo
      20 473
      Ansiotulo
      484 735
      Tulot yhteensä
      505 208
      Tulovero
      Nain paljon kristitty tavallinen vajakki mina

200 710
      Jäännösvero
      0
      Kunnallisvero
      25 981
      Verot ja maksut yhteensä
      236 510
      Veronpalautus
      11 251
      Veroprosentti
      46,8

• Jumalaan uskovan mediaanitulo sulla. Jumala on siunannut.

• Anonyymi

99 % ihmisistä jotka kannustavat bisnekseen ovat amerikkalaisia tiktokissa ja he ovat juuri niitä lähimmäisen rakkaita ihmisiä jotka haluavat auttaa toisia ihmisiä. oma menestys pitaa jakaa tieto miten se tehdaan. kiitos Jeesus avustasi.

• Juutalaiset ovat esimerkki tiukkojen uskonnollisten sääntöjen avusta taloudelliseen menestykseen. Tämä sitten koitui heidän turmioksi holokaustin muodossa. Rikkaus ruokkii kateutta.

• Anonyymi

lähimmäisen Rakkaus tulee myös ilmi silloin kun autetaan ihmisiä jotka ovat ruokajonoissa.

• Lähimmäisenrakkaus on yliarvostettua oikea ateisti ei sellaiseen sorry.

• Anonyymi

Tänään on merkittävä pv ateisteille.
      Ilmoitetaan tulotidot
      Kateus taas iskee loppu. Vuodeksi

• Anonyymi

Katsokaa tik took jay Lenox 75 on pihalla
      100

• Anonyymi

puuttuu rakkauden tunne , mutta muistan miten helvetillinen se oli 🤣
      mutta en silloinkaan uskonut jumalaan

• Anonyymi

Kyllä Varma Tieto pitäis saada Linnan juhliin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3081
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2679
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      1759
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1071
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe