Tesla on nyt voittajan valinta

Anonyymi-ap

Trumpin voitto nostaa Teslan myynnin taivaisiin. Let's make Tesla great again.

73

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei. Trummpi on höperö vanha äijä ja Muski yrittää rahan voimalla ostaa kaiken. Ikinä ei Teslaa minulle.

      • Anonyymi

        Tesla on paras ja kestävin sähköauto. Paras valinta


      • Anonyymi

        Röyhtäyksestäsi päätellen taidat itse olla höperö vanha äijä, jolle on syötetty liian paljon wokella höystettyä äärivasemmistolaista vihapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on paras ja kestävin sähköauto. Paras valinta

        Teslan autot ovat surkeita heikkolaatuisia romuja. Pelkkää ylihintaista paskaa. Sen käyttö on painajaismaisen surkeaa. Kaiken laittaminen kosketusnäytöllekin on aivottoman typerä idea. Edelleenkin todistettavasti nappulat ovat paras käyttöliittymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan autot ovat surkeita heikkolaatuisia romuja. Pelkkää ylihintaista paskaa. Sen käyttö on painajaismaisen surkeaa. Kaiken laittaminen kosketusnäytöllekin on aivottoman typerä idea. Edelleenkin todistettavasti nappulat ovat paras käyttöliittymä.

        Ajatko tojotalla vai skoodalla, kuten muutkin kommunistit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan autot ovat surkeita heikkolaatuisia romuja. Pelkkää ylihintaista paskaa. Sen käyttö on painajaismaisen surkeaa. Kaiken laittaminen kosketusnäytöllekin on aivottoman typerä idea. Edelleenkin todistettavasti nappulat ovat paras käyttöliittymä.

        Vasunatsien itkupotkuraivareita on hauskaa päästä todistamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasunatsien itkupotkuraivareita on hauskaa päästä todistamaan!

        Persulla on samat litaniat aina, vaikka ei mistään mitään ymmärrä. Vihapuhetta ja kansan kahtia repimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan autot ovat surkeita heikkolaatuisia romuja. Pelkkää ylihintaista paskaa. Sen käyttö on painajaismaisen surkeaa. Kaiken laittaminen kosketusnäytöllekin on aivottoman typerä idea. Edelleenkin todistettavasti nappulat ovat paras käyttöliittymä.

        Tuo on totta,ja Teslan hinta ja arvostus on pudonnut alas kuin lehmän häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta,ja Teslan hinta ja arvostus on pudonnut alas kuin lehmän häntä!

        Kommunistit tojotineen yrittävät peittää kateuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persulla on samat litaniat aina, vaikka ei mistään mitään ymmärrä. Vihapuhetta ja kansan kahtia repimistä.

        Persu persu uli uli, Eikö äärivasuria ala koskaan oma tyhmyys kyllästyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatko tojotalla vai skoodalla, kuten muutkin kommunistit?

        Ensinnäkin, Teslan surkea laatu on moneen kertaan todistettu asia. Toiseksi on todettu, että kaiken kontrolloinnin laittaminen isolle kosketusnäytölle heikentää auton käyttöä ja heikentää liikenneturvallisuutta. Kosketusnäyttöön ei saisi edes koskea ajon aikana. Nappulat ja säätimet eivät häiritse ajoa yhtä paljon ja ne ovat helpompia ja nopeampia käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, Teslan surkea laatu on moneen kertaan todistettu asia. Toiseksi on todettu, että kaiken kontrolloinnin laittaminen isolle kosketusnäytölle heikentää auton käyttöä ja heikentää liikenneturvallisuutta. Kosketusnäyttöön ei saisi edes koskea ajon aikana. Nappulat ja säätimet eivät häiritse ajoa yhtä paljon ja ne ovat helpompia ja nopeampia käyttää.

        Teslan korkea laatu on moneen kertaan todistettu asia.
        Teslan kaikki toiminnot ei ole kosketusnäytössä.
        Tuosta jo pelkästään huomaa ettet tiedä Teslasta yhtään mitään.

        Jatka sinä ajelua sillä kommunistikulkineellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on paras ja kestävin sähköauto. Paras valinta

        Rumin Tesla ainakin on , paitsi S- model . Ei pystyisi omassa pihassa noin rumaa autoa katselemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistit tojotineen yrittävät peittää kateuttaan.

        Eihän kommarit tojoilla aja pöljä


    • Anonyymi

      Aattelin kyllä hommata seuraavaksi Teslan. Wokepellejen hyperventilointi ei kiinnosta yhtään.

    • Anonyymi

      voi olla että ainakin koeajolle.

    • Anonyymi

      Jenkeissä on yksi iso sähköautojen valmistaja ja sillä 3 menestysmallia. Euroopassa puuhastellaan sähköautojen kanssa joka pajassa kymmenillä huonosti menestyvillä ja tappiolla valmistettavilla malleilla. Kumpiko konsepti tulee jäämään henkiin?
      Top-selling EVs in Q3 2024 Q3 2024 sales 2024 YTD sales

      Tesla Model Y 86,801 284,831
      Tesla Model 3 58,423 131,975
      Tesla Cybertruck 16,692 28,250
      Ford Mustang Mach-E 13,392 35,626
      Honda Prologue 12,644 14,179
      Hyundai IONIQ 5 11,590 30,318
      Chevrolet Equinox EV 9,772 10,785
      Chevrolet Blazer EV 7,998 15,232
      Rivian R1S 7,245 23,399
      Cadillac Lyriq 7,224 20,318

      • Anonyymi

        Eurooppalaiset autonvalmistajat ovat ampuneet itseään jalkaan jo useasti epäonnistumalla toistuvasti sähköautoissa. Myös mm. Toyota on auringonlaskun merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurooppalaiset autonvalmistajat ovat ampuneet itseään jalkaan jo useasti epäonnistumalla toistuvasti sähköautoissa. Myös mm. Toyota on auringonlaskun merkki.

        Kiitos EU:n päätösten ja kuvitelmien autonvalmistajat ajettiin suoraan miinakenttään.


      • Anonyymi

        On ihan sama vaikka Tesla myisi eniten, mutta Teslan autot ovat silti surkeita romuja. Todistettavasti markkinoiden heikkolaatuisin auto. Teslat on suunniteltu muutenkin päin persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan sama vaikka Tesla myisi eniten, mutta Teslan autot ovat silti surkeita romuja. Todistettavasti markkinoiden heikkolaatuisin auto. Teslat on suunniteltu muutenkin päin persettä.

        Lisäksi USA on vain pikkuinen osa maailmaa. USA:ssa myydään ihan erilaisia autoja kuin muualla.

        Ja muuten, vaikka Tesla onkin USA:ssa suurin sähköautovalmistaja niin sähköautoja myydään USA:ssa minimaalisen vähän. Uusia polttomoottoriautoja myydään USA:ssa edelleen monta kertaa enemmän kuin sähköautoja. Jenkkejä ei kiinnosta sähköautot pätkänkään vertaa.

        Itse uskon, että USA:ssa sähköautojen myynti romahtaa nyt kun Trump tuli presidentiksi. Myös Teslan myynti. Polttomoottoriautoja myydään USA:ssa yli 10 kertaa enemmän kuin sähköautoja.


    • Anonyymi

      Tesla on ihan hanurista, ei muuta.

      • Anonyymi

        Kamalan huono häviäjä. Tesla on tulevaisuudessa suurin autovalmistaja. On kivempaa olla voittajan puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalan huono häviäjä. Tesla on tulevaisuudessa suurin autovalmistaja. On kivempaa olla voittajan puolella.

        Aika lapsellista valita joku puoli autojen suhteen. Hitto, ne on kulkineita!!

        Ei Tesla eikä mikään muukaan automerkki ole minun puolellani. Miksi minun pitäisi olla automerkin puolella? Mitä etua se minulle toisi?

        Säälittävän lapsellista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lapsellista valita joku puoli autojen suhteen. Hitto, ne on kulkineita!!

        Ei Tesla eikä mikään muukaan automerkki ole minun puolellani. Miksi minun pitäisi olla automerkin puolella? Mitä etua se minulle toisi?

        Säälittävän lapsellista!

        Olipa tyhmää ininää. Taitaa tappio kirvellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalan huono häviäjä. Tesla on tulevaisuudessa suurin autovalmistaja. On kivempaa olla voittajan puolella.

        Tesla ei tule koskaan olemaan suurin autovalmistaja. Nytkin Teslan kasvu on käytännössä pysähtynyt. Teslan autothan ovat markkinoiden paskimpia romuja joiden käyttöliittymä on suunniteltu päin persettä.

        Lisäksi Teslat ovat oksettavan rumia. Varsinkin Cybertruck on markkinoiden rumin ja käyttökelvottomin auto. Siksihän kiinnostus Cybertruckia kohtaan on romahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla ei tule koskaan olemaan suurin autovalmistaja. Nytkin Teslan kasvu on käytännössä pysähtynyt. Teslan autothan ovat markkinoiden paskimpia romuja joiden käyttöliittymä on suunniteltu päin persettä.

        Lisäksi Teslat ovat oksettavan rumia. Varsinkin Cybertruck on markkinoiden rumin ja käyttökelvottomin auto. Siksihän kiinnostus Cybertruckia kohtaan on romahtanut.

        Lisäksi Teslan FSD ei yksinkertaisesti toimi eikä tule toimimaan kymmeniin vuosiin. FSD:llä lähinnä tappaa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla ei tule koskaan olemaan suurin autovalmistaja. Nytkin Teslan kasvu on käytännössä pysähtynyt. Teslan autothan ovat markkinoiden paskimpia romuja joiden käyttöliittymä on suunniteltu päin persettä.

        Lisäksi Teslat ovat oksettavan rumia. Varsinkin Cybertruck on markkinoiden rumin ja käyttökelvottomin auto. Siksihän kiinnostus Cybertruckia kohtaan on romahtanut.

        Cybertruck on USA:n myydyimpiä autoja trolli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cybertruck on USA:n myydyimpiä autoja trolli hyvä.

        Ei pääse edes 20 eniten myydyn auton joukkoon USA:ssa. Itse asiassa mikään Tesla ei ole USA:ssa kärjen joukossa. USA:ssa eniten myydyt autot ovat edelleen polttomoottoriautoja.

        Suurinta osaa jenkeistä ei Cybertruck kiinnosta pätkänkään vertaa. Ford myy edelleen paljon enemmän lava-autoja kuin Tesla.

        Cybertruck on oksettavan ruma ja täysin epäkäytännöllinen ja suurin osa Cybertruckin ostaneista haukkuu sen heikkolaatuiseksi paskaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalan huono häviäjä. Tesla on tulevaisuudessa suurin autovalmistaja. On kivempaa olla voittajan puolella.

        Olkoon suurin, mutta jos on samalla huonoin, niin ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse edes 20 eniten myydyn auton joukkoon USA:ssa. Itse asiassa mikään Tesla ei ole USA:ssa kärjen joukossa. USA:ssa eniten myydyt autot ovat edelleen polttomoottoriautoja.

        Suurinta osaa jenkeistä ei Cybertruck kiinnosta pätkänkään vertaa. Ford myy edelleen paljon enemmän lava-autoja kuin Tesla.

        Cybertruck on oksettavan ruma ja täysin epäkäytännöllinen ja suurin osa Cybertruckin ostaneista haukkuu sen heikkolaatuiseksi paskaksi.

        Jenkeissä ei olekaan EU-komission kaltaista kansan kusettajaa vihreine haaveineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tyhmää ininää. Taitaa tappio kirvellä?

        Mikä tappio ? Kasva aikuiseksi .


    • Anonyymi

      Väärin, Trump on ilmastovihaaja ja ajaa öljyteollisuuden asiaa, ellei Musk anna perää ja rahaa jolla kääntää apinan mieli.

    • Anonyymi

      Nyt kommunisteja harmittaa.

    • Anonyymi

      Jospa Teslan saa kohta dieselinä meille punaniskoille.
      Tupruutettavan savun väriksi mielellään Kamalan kaislahameen väri.
      Zambooo !!

    • Anonyymi

      Teslalle uusi malli: kamala
      Tesla kamala turbodiesel 6,5 duratec 5- speed geartronic 16 valve injection GT

    • Anonyymi

      Mitähän suomalainen Teslan omistaja on nyt voittanut?

    • Anonyymi

      Tavoite on että maailmassa kaikki ajavat lopulta Teslalla. Mitään keinoja ei kaihdeta tämän tavoitteen saavuttamiseksi!

    • Anonyymi

      Onko Teemulla Teslaa?

    • Anonyymi

      Teslan osake 12% nousussa.

      • Anonyymi

        No ei ihme koska ajankohta on odottava uuden pikkuteslan suhteen mitä Elon lupaili jo tuotantoon toisella vuosineljänneksellä 2025.
        https://www.youtube.com/watch?v=vpneJpx5NFs&t=434s

        2026 kun tuotanto saadaan kunnolla vauhtiin on polttisten myyjät vähintään hätää kärsimässä.
        Se antaa ehkä hiukan lisäaikaa polttisten valmistajille ettei tuotantoa saada niin kovaan vauhtiin et autoja pystyttäis tekemään 20Milj. KPL emsimmäisinä vuosina?
        BYD tosin tuottaa jo paljon autoja markkinoille ja halvalla.
        Kiina on kuitenkin maailman suurin markkina autoille.
        Kehitys siellä on jättänyt kaikki muut todella pahasti jälkeen.
        Akut kehittyy nopeasti ja toimintamatkat kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihme koska ajankohta on odottava uuden pikkuteslan suhteen mitä Elon lupaili jo tuotantoon toisella vuosineljänneksellä 2025.
        https://www.youtube.com/watch?v=vpneJpx5NFs&t=434s

        2026 kun tuotanto saadaan kunnolla vauhtiin on polttisten myyjät vähintään hätää kärsimässä.
        Se antaa ehkä hiukan lisäaikaa polttisten valmistajille ettei tuotantoa saada niin kovaan vauhtiin et autoja pystyttäis tekemään 20Milj. KPL emsimmäisinä vuosina?
        BYD tosin tuottaa jo paljon autoja markkinoille ja halvalla.
        Kiina on kuitenkin maailman suurin markkina autoille.
        Kehitys siellä on jättänyt kaikki muut todella pahasti jälkeen.
        Akut kehittyy nopeasti ja toimintamatkat kasvaa.

        Monelle akun oletettu ja käytännössä todettu pitkä käyttöikä on tärkeä valintaperuste, ei pitkä toimintamatka. Kyllä jo 400 km on suurimmalle osalle ihan riittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelle akun oletettu ja käytännössä todettu pitkä käyttöikä on tärkeä valintaperuste, ei pitkä toimintamatka. Kyllä jo 400 km on suurimmalle osalle ihan riittävä.

        Akuissa joissa on pidempi toimintamatka on myös pidempi käyttöikä. Nimittäin autoissa joissa on isompi akku tulee akkuun myös vähemmän syklejä kuin pienemmällä akulla varustetuissa sähköautoissa. Siksi pienillä akuilla varustetut sähköautot tulevat menettämään nopeammin akkukapasiteettiaan. Pahin ongelma on hybrideissä, jossa syklejä tulee nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihme koska ajankohta on odottava uuden pikkuteslan suhteen mitä Elon lupaili jo tuotantoon toisella vuosineljänneksellä 2025.
        https://www.youtube.com/watch?v=vpneJpx5NFs&t=434s

        2026 kun tuotanto saadaan kunnolla vauhtiin on polttisten myyjät vähintään hätää kärsimässä.
        Se antaa ehkä hiukan lisäaikaa polttisten valmistajille ettei tuotantoa saada niin kovaan vauhtiin et autoja pystyttäis tekemään 20Milj. KPL emsimmäisinä vuosina?
        BYD tosin tuottaa jo paljon autoja markkinoille ja halvalla.
        Kiina on kuitenkin maailman suurin markkina autoille.
        Kehitys siellä on jättänyt kaikki muut todella pahasti jälkeen.
        Akut kehittyy nopeasti ja toimintamatkat kasvaa.

        Halpis-Tesla on jo haudattu, sitä ei tule vuonna 2026, jos ylipäätään koskaan. Robotaksi toki saattaa tulla, mutta se ei ole sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akuissa joissa on pidempi toimintamatka on myös pidempi käyttöikä. Nimittäin autoissa joissa on isompi akku tulee akkuun myös vähemmän syklejä kuin pienemmällä akulla varustetuissa sähköautoissa. Siksi pienillä akuilla varustetut sähköautot tulevat menettämään nopeammin akkukapasiteettiaan. Pahin ongelma on hybrideissä, jossa syklejä tulee nopeasti.

        Ratkaiseva tekijä kulutukseen kWh/100km on auton koko ja paino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akuissa joissa on pidempi toimintamatka on myös pidempi käyttöikä. Nimittäin autoissa joissa on isompi akku tulee akkuun myös vähemmän syklejä kuin pienemmällä akulla varustetuissa sähköautoissa. Siksi pienillä akuilla varustetut sähköautot tulevat menettämään nopeammin akkukapasiteettiaan. Pahin ongelma on hybrideissä, jossa syklejä tulee nopeasti.

        400 km x 2000 = 800000 km. Onko riittävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpis-Tesla on jo haudattu, sitä ei tule vuonna 2026, jos ylipäätään koskaan. Robotaksi toki saattaa tulla, mutta se ei ole sama asia.

        Muski sanoi että halpista ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihme koska ajankohta on odottava uuden pikkuteslan suhteen mitä Elon lupaili jo tuotantoon toisella vuosineljänneksellä 2025.
        https://www.youtube.com/watch?v=vpneJpx5NFs&t=434s

        2026 kun tuotanto saadaan kunnolla vauhtiin on polttisten myyjät vähintään hätää kärsimässä.
        Se antaa ehkä hiukan lisäaikaa polttisten valmistajille ettei tuotantoa saada niin kovaan vauhtiin et autoja pystyttäis tekemään 20Milj. KPL emsimmäisinä vuosina?
        BYD tosin tuottaa jo paljon autoja markkinoille ja halvalla.
        Kiina on kuitenkin maailman suurin markkina autoille.
        Kehitys siellä on jättänyt kaikki muut todella pahasti jälkeen.
        Akut kehittyy nopeasti ja toimintamatkat kasvaa.

        Byd valmistaa eniten sähköautoja . Tesla on pudonnut kakkoseksi . Tesla valmistaa n. 2 miljoonaa autoa vuosittain . On siinä kirimistä ,että ihan 20 miljoonaa tekisi . Voi teitä lapsukaisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        400 km x 2000 = 800000 km. Onko riittävä?

        Ainahan akku ajetaan täydestä tyhjäksi , niinkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan akku ajetaan täydestä tyhjäksi , niinkö ?

        Syklit lasketaan tyhjästä täyteen, ei latauskertojen määrästä. Ja syklit kertoo enemmän käyttöiästä kuin latauskerrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        400 km x 2000 = 800000 km. Onko riittävä?

        Ja hybridien akku kestää yleensä alle 100 km, joissain jopa alle 50 km. Luepa tarkemmin mitä kirjoitin.


    • Anonyymi

      Kaksi iljettävintä ja rahvainta jätkää, Trump ja Musk.

      • Anonyymi

        Kommunisteilla on nyt vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisteilla on nyt vaikeaa.

        Kommunisteja nykypäivänä on ainoastaan Pohjois-Koreassa. Muutama ehkä Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisteja nykypäivänä on ainoastaan Pohjois-Koreassa. Muutama ehkä Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä.

        Kaikki vasemmistolaiset ovat kommunisteja, joko avoimesti tai muuten. Kaikki vasemmistolaisuus tähtää kommunismiin, joka on fakta.


      • Anonyymi

        Ihailetko Putinia ja Kim jong unia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisteja nykypäivänä on ainoastaan Pohjois-Koreassa. Muutama ehkä Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä.

        SDP ja Vihreät, ei niitä kommunisteja tuon kauempaa tarvitse etsiä.


    • Anonyymi

      Murkkina osuus on vain 16% ameeriikassa.👍

    • Anonyymi

      Olen ollut siinä uskossa, että Trump ei tykkää sähköautoista, vaan hän pitää parempina isoilla V8 moottoreilla varustettuja bensiinikäyttöisiä autoja. Amerikassa varsinkin maseudulla sähköverkot ovat niin alkeellisia, ettei siellä voisi sähköautoja lataillakaan.

      • Anonyymi

        Nikolai Teslan syytä 1-vaiheinen sähkönjakelu 110-120 V, 60 Hz.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikolai Teslan syytä 1-vaiheinen sähkönjakelu 110-120 V, 60 Hz.

        Historiallinen virhe ja paha. 1 vaihesähköön on syyllinen Westinghouse. Sanotaan, että Tesla keksi sähkön ja Westinghouse sähkölaskun. Edison pelleili tasavirralla. Teslan keksi mm. 3vaihe muuntajan, korkeajännite siirron, 3 vaihe sähkömoottorin ja porrastetun (korkeajännite,keskijännite 20kv. ja pienjännite) jakelu systeemin. USA:n sähköjärjestelmä on maailman suurin ja monimutkaisin. Miten joillakin lelulaitteilla esim. New Yorkin metro toimii. Systeemi on kieltämättä omalaatuinen, mutta toimiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historiallinen virhe ja paha. 1 vaihesähköön on syyllinen Westinghouse. Sanotaan, että Tesla keksi sähkön ja Westinghouse sähkölaskun. Edison pelleili tasavirralla. Teslan keksi mm. 3vaihe muuntajan, korkeajännite siirron, 3 vaihe sähkömoottorin ja porrastetun (korkeajännite,keskijännite 20kv. ja pienjännite) jakelu systeemin. USA:n sähköjärjestelmä on maailman suurin ja monimutkaisin. Miten joillakin lelulaitteilla esim. New Yorkin metro toimii. Systeemi on kieltämättä omalaatuinen, mutta toimiva.

        Keksi myös langattoman energian siirron, tuli keksineeksi kuolemansäteen ja mikroaaltouunin, energiaa totta totisesti siirtyi, mutta linnut tippuivat lennosta osuessaan energiakenttään. Reagan keksi tähtien sota kuolemansäteet. Ei sekään oikein ottanut toimiakseen.


      • Anonyymi

        No jos on patriootti niin KASI on oikea moottori.


    • Anonyymi

      Muskin D.O.G.E lopettaa sähköautojen hankitatuen. Muille valmistajille koittaa kovat ajat 💪💪💪

    • Anonyymi

      Kommareiden katkeruudella ei mitään rajaa kun voittajat ohi Teslallaan ajaa!

    • Anonyymi

      Teslakuskin yleisin kysymys toiselle teslakuskille on että miten auto on toiminut.
      Kertoo jotain laadusta.

      • Anonyymi

        Ladattavan hybridin omistajan kysymys kohtalotoverille: Joko hybridiakku on vaihdettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ladattavan hybridin omistajan kysymys kohtalotoverille: Joko hybridiakku on vaihdettu?

        HEHE. Tämäkin totta.


    • Anonyymi

      Huono on tesla, ei mulla sitten muuta.

    • Anonyymi

      Aattele nyt, kun täälläkin kaikki tiellä liikkuvat olis tesloja. Mustaa ja valkoista, poikkeuksena joku muu väri. Mistäs naapurit sit kadehtis?

    • Anonyymi

      Tesla oli maailman 1. sähköauto eli se prototyyppi vain. Kävi kuitenkin niin, että Trumpin kannattajat innostuivat sähköauton prototyypistä sen verran, että he kielsivät Teslan tuotekehityksen jatkamisen. Eli Tesla ei saanut yhtään muuttua. Tesla joutui myymään omat innovaationsa muille automerkeille jo kauan sitten tuotekehityksen jatkamiseksi. Ja Tesla jäi sellaiseksi kuin se 1. sähköauto oli ollut alunperinkin.

      Jos sähköautonsa haluaa laadukkaammasta päästä, niin ehdottomasti joku muu tunnettu automerkki kuin Tesla. Tuotekehittelyn ostivat monet muut vanhat ja kuuluisat automerkit (Toyota, Renault, Mercedes Benz ym.), jotka siirtyivät tekemään myös sähköautoja. Polestar autona menee jo aivan liian pitkälle ja se pitäisi luokitella joksikin muuksi kuin autoksi. Autoa etsivälle Polestar ei ole oikea valinta.

      • Anonyymi

        Mitä aivottoman typerää paskaa sinä selität? Misdän tuossa tekstissäsi ei ollut mitään järkeä. Ensinnäkään Tesla ei tehnyt ensimmäistä sähköautoa vaan niitä on ollut olemassa jo yli 120 vuotta. Monia kaupallisia sähköautojakin on myyty ennen Teslaa, ne vain eivät menestyneet. Eikä Trumpin kannattajt vaikuta mitään Teslan kehitykseen.


    • Anonyymi

      Kyllä voittaja ajaa Teslalla. Aina kun näkee Teslakuskin niin tietää että siinä on henkilö joka on tehnyt kaiken oikein. On opiskellut kovaa ja vetää nyt kovaa palkkaa. Amikset ajaa Volvoilla vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe