Ostin taannoin krääsäkaupasta

🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsellessani. Koiranomistaja oli ostanut neljä samanlaista pallukkaa. Hän oli opettanut koiransa seisomaan niitten päällä niin että jokaisen tassun alla oli oma pallukka. Nyt tarvitsen sitten toisen lisää, että voin seisoskella niiden päällä.

Juuri kun olen alkanut miettiä miten vähentää ylimääräistä rihkamaa seuraavaa muuttoa varten.

12

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oon ostanut vilkkuvaloja halvalla vaikka kuinka. Onkohan niitä jo 20? Parvekkeellekaan niitä ei voi pistää kylmyyden vuoksi. Jonnekin ne täytyisi siirtää tuosta lattialta. Yksiössä tila uhkaa loppua kesken. Huonetuulettimen voisin kyllä viedä kellarivarastooni, jotta lamput saisi sinne kaappiin. Tuulettimen muoto on tilaa vievä.

• Nehän voi tunkea lasitölkkiin ja pitää koristeena. Mulla on ledivaloketju kynttilälyhdyn sisällä. Sitä voi pitää valaisemassa yölläkin eikä kämppä sysy palamaan niinkuin palavien kynttilöiden kanssa voisi käydä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nehän voi tunkea lasitölkkiin ja pitää koristeena. Mulla on ledivaloketju kynttilälyhdyn sisällä. Sitä voi pitää valaisemassa yölläkin eikä kämppä sysy palamaan niinkuin palavien kynttilöiden kanssa voisi käydä.

Minigrippipusseihin olen niitä työntänyt. Hyvä että niissä on usein mukana kosteudenkerääjä minkä voin laittaa minigrippipussien sisälle. Kun paketin avaa niin alkuperäinen paketti on niin ahdas että siirrän ne siksi muualle. On minulla isompiakin valojuttuja. Ne voivat mennä rikki minkä vuoksi ne todella tarvitsevat omaa tilaa. Valoja voi olla minulla peräti noin 25 kpl. Suurin osa toimii kuten pitääkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minigrippipusseihin olen niitä työntänyt. Hyvä että niissä on usein mukana kosteudenkerääjä minkä voin laittaa minigrippipussien sisälle. Kun paketin avaa niin alkuperäinen paketti on niin ahdas että siirrän ne siksi muualle. On minulla isompiakin valojuttuja. Ne voivat mennä rikki minkä vuoksi ne todella tarvitsevat omaa tilaa. Valoja voi olla minulla peräti noin 25 kpl. Suurin osa toimii kuten pitääkin.

Onpas sulla niitä paljon. Saat laitettua kunnon valaistuksen. Pimeällä on kiva ulkosalla ihailla ihmisten kausivaloja parvekkeilla.

• Anonyymi

Mukavia nuo piikit jalkapohjassa, mutta joskus voi tulla vessaan kiire. Outo mutta ihan yleinen yhteys.

• Ei ne sellaisia fakiirinsängyn piikkejä ole vaan kumisia nyppylöitä. Ne pysyvät siinä pallukassa kiinni eivätkä tartu jalkapohjiin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ei ne sellaisia fakiirinsängyn piikkejä ole vaan kumisia nyppylöitä. Ne pysyvät siinä pallukassa kiinni eivätkä tartu jalkapohjiin.

Kyllä se kusihätä tulee jos jalkapohjia kutitellaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kusihätä tulee jos jalkapohjia kutitellaan.

Kelle tulee ja kelle ei! En kai minä olisi aiheesta kirjoittanut jos siihen liittyy epämukavia tuntemuksia.🙄

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kelle tulee ja kelle ei! En kai minä olisi aiheesta kirjoittanut jos siihen liittyy epämukavia tuntemuksia.🙄

Mitä epämukavaa siinä jos vessaan kirmaisee.

• Anonyymi

Kun koirani kuulee sanan gezunheit, se tietää hyökätä repimään byysat paskaksi

• Anonyymi

Viiminen toivo ehkä jo niil mihin tarttua

• Anonyymi

Kasvatus? tuottanut tuloksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4119
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3342
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2722
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2445
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe