himputti

..heräsin varhain ja meinasin laittaa runon mutta perkule kun runosuoli ei puhjennut.. noh kuitenkin hieno päivä ja heräsin aikaisin vaikkei se ole tapaistani mutta tänään on SE päivä jolloin avaan karhuja ja biletän..

jep kutsu kävi.. joskin juuri nyt ei ole mikään kummempi bilefiilis päällä..

9

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulaa sulle.... ku mulla toi laulusuoni suorastaan räjähti.....:)))))) ai mut jos tässä nyt kovin laulamaan alan..... tyhjenee huuhaa kokonaan..... :))))) huomenta...!

• ..vaan juhannuslaulu.. että pääsen fiilikseen.. bilefiilikseen.. sitä tarvitaan tänään..

• barbaarista menoa

kone on ihan yksin kaupungissa..On kuulma luonnollista nauttia suvun seurasta pyhinä..kysyn vaan miten niin nauttia. No , nautin korkillisen vodkaa tai saunon itteni hengiltä tai noo...parata on kun koittaa arki ja pääsen koneelle...Barbaarista menoa kertakaikkiaan.

• pervokki kirjoitti:

..vaan juhannuslaulu.. että pääsen fiilikseen.. bilefiilikseen.. sitä tarvitaan tänään..

jotain yrittäisin...... "tule.... tule..... poika uimaan kahlaamaan....."... en muista enempää...:))) "ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku... kun on alkuun päästy.... niin antaa mennä vaan"...... no nyt mä olen sit itseni julkisesti nolannu.......:)))))))

• BBrunetti kirjoitti:

jotain yrittäisin...... "tule.... tule..... poika uimaan kahlaamaan....."... en muista enempää...:))) "ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku... kun on alkuun päästy.... niin antaa mennä vaan"...... no nyt mä olen sit itseni julkisesti nolannu.......:)))))))

..ja sitten seuraavaksi plondin slow motion tai atomic.. pliis..

• pervokki kirjoitti:

..ja sitten seuraavaksi plondin slow motion tai atomic.. pliis..

nyt sentään mahdottomuuksia...... :)))))) sä voit mielessäs hyräillä ton samantha fox:N biisiä.... etköhän sä vauhtiin pääse....Tai siis mä siitä aina fiilikset saan......:))))))

• BBrunetti kirjoitti:

nyt sentään mahdottomuuksia...... :)))))) sä voit mielessäs hyräillä ton samantha fox:N biisiä.... etköhän sä vauhtiin pääse....Tai siis mä siitä aina fiilikset saan......:))))))

.. jospa kuuntelen ja katson coopperin videoita niin sit pitäis päästä ainakin fiilikseen..

• pervokki kirjoitti:

.. jospa kuuntelen ja katson coopperin videoita niin sit pitäis päästä ainakin fiilikseen..

pääse...... mä taidan kokeilla pysyiskö kahvi sisuksissa..... ja taidan kohta mennä suihkuun laulamaan...... naapurit saa kuunnella mun ihanaa ääntäni........ :))))))) saankohan häädöt.... no sen riskin taidan nyt ottaa....... :)))

• kippari

nyt rauhassa sitä bissee vaikka juhannus onkin;=)Et hyvää juhannusta sinulle myös:=))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      61
      6206
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      64
      2809
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      166
      2627
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      382
      2233
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      30
      1789
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      40
      1753
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1439
    8. 105
      1388
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      86
      1315
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      110
      1313
    Aihe