Jeesuksen seurassa eläneet apostolit olivat oikeita pakanoiden apostoleita.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Jeesuksen järjestys: ensin kaste syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi, vasta sitten opetus.
Kasteen lahja Pyhä Henki auttaa opetuksen oikein ymmärtämisessä.
Jeesuksen järjestys
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen kanssa eläneille oikeille apostoleilleen Jeesus opetti kaiken mahdollisen.
Mitä siihen jälkikäteen uutena ilmoituksena lisätään tai otetaan pois, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Eksyttäjät pyrkii ensin käännyttämään ihmisen omien harhaoppiensa avulla ja sitoa siten ihminen lahko-orjuuteen.
- Anonyymi
Eksyttäjät ensin tarkkailee laumaa. Sitten joukosta valitaan heikoin yksilö. Voimalla kimppuun. Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon, eikä pois päästetä ennen kuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksyttäjät ensin tarkkailee laumaa. Sitten joukosta valitaan heikoin yksilö. Voimalla kimppuun. Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon, eikä pois päästetä ennen kuin olet maksanut lahkolle sen viimeisenkin euron.
Uskonlahkot kerää omaa käännytystoimintaansa varten ihmisistä etukäteen henkilökohtaisia tietoja, joita käännytystyössä käytetään hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonlahkot kerää omaa käännytystoimintaansa varten ihmisistä etukäteen henkilökohtaisia tietoja, joita käännytystyössä käytetään hyväksi.
MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."2. Tim. 4:3
Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.
- Anonyymi
* Prestigiators eli arvovaltaiset, jotka matkivat ihmeitä ja magiaa palvelemalla viettelevät ihmisiä. Heidän ruhtinaansa on Saatana.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."- Anonyymi
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
Taikuus ja magia kiinnostaa tämän ajan ihmisiä, koska ihmiset haluavat nähdä ja uskoa kaikkeen yliluonnolliseen.
Ammattitaikureita ja sirkusalan ammattilaisia huvittaa lahkosaarnaajien alkeelliset temput, joihin ne turvautuvat esityksissään.
Ihminen saatetaan psykologiseen hurmostilaan, sekavaan mielentilaan ja sitten vaan julistetaan vaikka jokin pitkälle edennyt vakava sairaus parantuneeksi, ilman, että tehdään mitään lääketieteellisiä tutkimuksia asiassa. Myös avustajia ja näyttelijöitä käytetään esityksissä, jotka kiertävät saarnamiesten mukana.
Yleisö mylvii aameniaan ja halleeluulaa-huutojaan ihan villisti. Täydestä menee.
Jeesus kun teki jonkin todellisen paranemisihmeen, niin hän kehotti parantunutta menemään ja näyttämään itsessä papeille, jotta ulkopuoliset ihmiset voivat todeta ja varmistaa ihmeen tapahtuneeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992