En edes tarvitse mitään Mäkkärin hampurilaisia, koska kävelymatkan päässä on sekä
Burger King, että Hesburger. Mäkkäriin on matkaa 2km suuntaansa, pitää mennä joko bussilla tai autolla ja en todellakaan pelkkien hamppareitten takia aja 2km, onneksi samassa suunnassa on Prisma ja Cittari, en siltikään tuhlais aikaa käymällä Mäkkärissä, koska samassa tilassa markettien kanssa on Hesburger ja lounaspaikka.
Se mikroauto rata mainos tulee joka ......mainostauolla, pikkutyttökin hermostuu vanhempiinsa, jotka alkavat pohtimaan ääneen:" Onko häppy miil, häppy miil, joss siinä ei ole suolakurkkuja hampparin välissä tai onko häppy miil, häppy miil, jos siinä ei ole rankalaisia." Syke nousee joka kerta, kun tuo mainos tulee.
Ja ne muut Mäkkärin mainokset, ne jotenkin vielä kestää, mutta tuo mikroauto
rata mainos on niin ärsyttävä, Ajan ennemmin vaikka 5km Bilteemaan hampurilaiselle.
Kohta menee Mäkkäri paskojen mainosten takia boikottiin
Anonyymi-ap
3
364
Vastaukset 3
- Anonyymi
Meni jo 35 vuotta sitten
- Anonyymi
Ehkä, mutta ihmiset äänestävät
mm jaloillaan. Olen varmaan yli
vuosi sitten viimeksi syönyt Hesen
tai Burger Kingin hampurilaisia.
Jos kaupungilla käydessä tulee nälkä
otan mielummin salaatti annoksen tai suosin paikallisia mättöpaikkoja.
En tarvii ainakaan Mäkkäriä.
- Anonyymi
Nyt tuo mäkkärin karting perhe mainos on lakannut ottamasta päähän.
Tänää syötiin todella hyvät BqB-hampparit Biltema Cafessa. Kyllä lähti
nälkä, eikä kaupastakaan tullut ostettua mitään turhaa, kun maha oli
niin täynnä, ettei edes tehnyt mieli ostaa mitään ylimääräistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396