Siinä on ongelmansa, eikä se sovi kaikille. Jospa tätä asiaa hiukan avattaisi, millaiset ihmiset sitä harrastavat ja miksi ? Ja millaisille ihmisille se on kerta kaikkiaan ei. Laittakaa kokemuksia laidasta laitaan. Noita juttuja on niin monenlaisia ja monesta syystä.
Kimppaseksi on kivaa aikuisten leikkiä... mutta ?
9
899
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon voi jäädä koukkuun monella tapaa. Yksi on, että pitää saada aina kovempia kiihokkeita, " mikää ei riitä" ongelma, eli addiktio. Olemme +40 v. aviopari ja harrastaneet noita kimppajuttuja yli 20 vuotta. Tai oikeastaan vaimo niitä on halunnut ja toisaalta minulle on joko niin sama, tai sitten kiihottanut tuo vaimon aktiivisuus.
Alkuun meillä oli niintä kolmansia pyöriä kummallekin. Mutta minä en tuosta kahden naisen kanssa peuhaamisesta kauaa jaksanut innostua. Olisko 2-3 vuotta ja siirryimme etsimään sitä kolmatta vaimolle. Vaimon mielestä alle 20 v. nuorukaiset oli must ja toisaalta 70 v. miehet. En osaa selittää, miksi.
Sitten tuli sessio isomman porukan kanssa. Vaimo kokeili sitä tuollaisessa Swinger tapahtumassa. Ja se oli sitten yli "kaupungin juttu". Tuota seurasi erilaiset fetissit, joita piti kokeilla. En lähde niitä tässä luettelemaan kaikkia, mutta pukeutumiset ja sitomiset jne.
Noiden kimppajuttujen alussa niitä oli ehkä 10 kpl vuodessa, nyt sitten 2-3 kertaa kuukaudessa. Ja välillä useampia kerralla. Tähän asti on kondomin käyttö ollut ehdoton, mutta viimeksi vaimo harrasti seksiä ilman kondomia kolmen vieraan kanssa peräkkäin, että semmosta.- Anonyymi
On sull ongelma, miun eukko ei anna kenellekkään, ei ees miulle.
- Anonyymi
Noista parinvaihtobileistä se meilläkin alkoi, mutta ei oo karannu lapasesta, ainakaan vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista parinvaihtobileistä se meilläkin alkoi, mutta ei oo karannu lapasesta, ainakaan vielä.
Parinvaihdosta on muutamia kokemuksia. Ollaan pidetty sääntönä että myös oman kumppanin kanssa saa rakastella, mutta omaan ei saa laueta.
-Pasi
- Anonyymi
Vaimoni on 48 v. nätti ja hoikka. Minä olen 55 v. mies. Olemme lapseton pariskunta. Minulle tuo kimppaan osallistuminen, muutoin kuin katselijana, ei oikein nappaa. Vaimolle kyllä, kerta ja karkuun, ja kaikki saa, mutta komeimmat ensin. Nykyisin myös nuoremmat ensin. Lienee joku fetissi tuo kiinnostus n. 20 v. kundeihin. Onhan tuolle jutulle sovittu rajat aikoinaan, eikä niistä ole lipsuttu. Joten, näin on meillä.
- Anonyymi
Missä nuo kimppapanot järjestetään?
Mistä saatte 20-vuotiaita poikia mukaan touhuunne? Onko samat useamman kerran mukana?
- Anonyymi
Rappeutuneet, amoraaliset, sosiopaatit, narsistit, elämänhallinan kadottaneet päihdeongelmaiset baarikärpäset
- Anonyymi
Meillä suhde alusta asti seksin täyteinen myös henkinen puoli kunnossa. Olimme olleet naimisissa nelisen vuotta, aloimme puhumaan ja fantasioimaan kolmansista ja parin vaihdosta. Molemmat kiihotuimme aina avatessa keskustelun uudelleen, viimein päätimme etsiä miehen kolmanneksi. Seksi trehvit sivustolta löytyikin sopivan näköinen mies vaimon silmään.
Sovittiin vaimo menee yksin tapaa miestä kahvin merkeissä huolto aseman kahvilaan. Jälkikäteen ajateltuna kuin lapsena Joulu aattona pukkia odottaisi, vaimo meikkasi sovitti vaatteita mitä päälle pukisi. Päätyi hameeseen ja pitkiin saappaisiin kun talvi aika, muistan katselin miten hemaisevan näköinen oli. Itse jäin kotio oli lauantai aamu päivä, parin tunnin päästä pihaan tulikin kaksi autoa vaimo ja vieras mies. Tapaaminen mennyt hyvin, molemmat halusivat nauttia saman tein seksistä. Keitin kahvit juttelimme pöydässä, sovimme en tulisi näin ekalla kertaa mukaan sänkyyn, molemmat saisivat tutustua rauhassa toisiinsa. Vaimo kävi vaihtaa makkarissa läpikuultavan aamutakin, vieras mies melkein haukkoi henkeä kun näki vaimon kiinteät rinnat ohuen kankaan läpi. Puin päälleni kerroin meen lumi töihin yön aikana tullut ohut lumi kerros, kiihotuin kun ekaa kertaa vieras halasi vaimoa puristaen itseään vasten ja suuteli hellästi. Ulkosalla olin vajaan tunnin, sisään tultuani kuulin miten vaimoni voihki nautinnosta. Tunnin olin itsekseni olkarissa aivan kiihottuneena kuunnellessa miten molemmat nauttivat toisistaan, vieraan miehen sanat jota toisti useesti vaimolle soi korvissani vieläkin usein, olet ihana rakastan sua kulta johon vaimoni toisti rakas olet löytö ja ihana. Jälki käteen juteltu vaimon kanssa sillä hetkellä sanat myös tarkoitti sitä oikeesti. T. Pari 45- Anonyymi
Vaimos tykkäs saada vierasta kyrpää. Montako kyrpää jyystänyt vaimos pillua ootteko laskeneet. T. Seuraaja
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966