Olin täällä postaamassa hyvinkin usein vv. 2000-2010. Siihen aikaan Suomi24:llä palstan graafinen ulkoasu oli erittäin kaunis ja selkeä. Nyt se on Pohjois-Korean estetiikan inspiroima.
Niinä vuosina täällä oli myös tietty, kiinteä keskustelijajoukko, mutta nykyään massapostaavat psykootikot ovat vallanneet palstan. Mihin katosivat postaajat todé, Jukka. Finland, Hevoinen, pe.ku, RitariOlevainen ja Ekivaari?
Tämä palsta vuosina 2000 - 2010
18
339
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on tosi vaikea käyttää. tosiaan Pohjois-Korea
- Anonyymi
Et, poikaseni, ole niin vanha, että olisit koskaan nähnyt Suomi24:n loisteliasta alkuperäistä ulkoasua. AP.
- Anonyymi
Tarkoitatko Tom of Finlandia?
- Anonyymi
Tämä ei liity sinun harrastuksiisi. AP.
- Anonyymi
Ekivaariako kaipaat ?
Eiköhän ole jo kuollut ja kuopattu, oli jo silloin iäkäs, kuten nikkinsäkin kertoi. - Anonyymi
Palsta oli aivan erilainen 2017 jolloin minä aloin kirjoittaa tänne.
Mutta se oli niin hyvä ja selkeä, ettei sitä enää sallittu. Katsos
kun se todennäköisesti oli toiminut hyvin pitemmän aikaa.
Mikään, mikä on hyvin toimivaa ja selkeää, ei saa jatkaa
sellaisena vaan se tulee muuttaa toisenlaiseksi "paremmaksi".
Ehkä ongelma on siinä kun joku uusi "insinööri" saa paikan,
hän ryhtyy todistamaan työnantajalle, että hän on tehokas ja
ahkera. Niin hän sitten kehittää uuden "paremman" version
erittäin hyvästä selkeästä toimivasta sivustosta. Yleensä kaikki
"parannuksen" läpikäyneet, tulevat huonommiksi. Tämä koska
pitää muuttaa muutoksen takia.
Mutta positiivista tässä kaikessa on se, että kaikkeen tottuu
kun aikaa kuluu. Jos esimerkiksi joutuu istumaan kiven päällä
ja nukkumaan lattialla vuositolkulla, siihenkin tottuu ajan myötä.
Mvh J - K- Anonyymi
>>>Palsta oli aivan erilainen 2017 jolloin minä aloin kirjoittaa tänne.<<<
Tässä on väärä vuosiluku. Aloin kirjoittaa 2007.
Mvh J - K
- Anonyymi
Niin olihan se "parannus" aikanaan sellainen, että sen jälkeen ei kunnolla näe sitä, että kuka vastaa ja kelle.
Aikasempi versio oli siinä kohtaa paljon selvempi. - Anonyymi
Pe.ku löytyy luterilaisten palstalta vieläkin. Muista en sitten tiedä.
Ilmeisesti pe.ku tavallaan vakiintunut piikki siellä aito.uskovaisten lihassa.- Anonyymi
Kyllä tuolla huumehörhöllä on piikki ihan omassa lihassaan;
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13923902/missa-luuraa
- Anonyymi
Ekivaari on kuollut ja mullan alla.
- Anonyymi
kuoliko kristittynä vai saatanan saaliina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuoliko kristittynä vai saatanan saaliina?
Ekivaari oli niitä perinteisiä helluntailaisia, joita Suomessa ei ole montaa.
Maailmalla heitä on kyllä noin 10 miljoonaa.
Ykseyshelluntailaisilla on ainoastaan yksi Jumala, kuten Jeesuksellakin, eikä Rooman Keisarin 300-luvulla määräämää kolmea Jumalaa.
Pe.ku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekivaari oli niitä perinteisiä helluntailaisia, joita Suomessa ei ole montaa.
Maailmalla heitä on kyllä noin 10 miljoonaa.
Ykseyshelluntailaisilla on ainoastaan yksi Jumala, kuten Jeesuksellakin, eikä Rooman Keisarin 300-luvulla määräämää kolmea Jumalaa.
Pe.kuVasta1980-luvulle alun jälkeen helluntaiseurakunnissa mukauduttiin ja siirryttiin opettamaan kolmen jumalan oppia.
- Anonyymi
Kyllä täällä monet riitelivät ja haukkuivat toisiaan jo vuonna 2000 ja siitä eteenpäin aivan näihin päiviin. Eräskin uhkaili tulla tapaamaan toisia kommentoijiapuukkojen ja puntareiden kanssa jne...
Pekua vastaan olivat monet, ekivaari riiteli siinä kuin toisetkin! - Anonyymi
Hellari haluaa olla aina oikeassa, eivätkä sopeudu omiinkaan porukoihinsa, oli vuosikymmen mikä hyvänsä, hellarit tuovat riitaa ja epäsopua joka paikkaan!
- Anonyymi
Tuosta porukasta ainakin RitariOlevainen on joutunut hellareiden sanamuotoa käyttäen hiiliä lapioimaan, mutta minä olen kyllä hengissä ja asun edelleenkin täällä Äkväjoella.
Pe.ku - Anonyymi
"Olin täällä postaamassa hyvinkin usein vv. 2000-2010", ja sen jälkeen antti wuoltee sai vallan ja myheritage-judaistit alkoivat tunkea Moosesta palstalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879