Asiat selviksi

Anonyymi-ap

Käydäänpä tämä asia nyt vielä kerran läpi, että ei sitten tarvitse palata enää tähän, eikä jää kenellekään enää mitään epäselvää.
Eli mitä ateistit tahtoisivat sanoa niille, ketkä eivät usko ateismiin?
Mitä ateistit tahtoisivat sanoa niille, keitä ateismi ei kiinnosta tai ketkä eivät ole kuulleet ateimin sanomaa?
Mikä on ateismin pääsanoma ateismin harjoittajille?

46

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten uskotaan ateismiin :O
      Ateismihan on aivan uskomatonta.
      Mikset usko tätä?

• Anonyymi

Ateismissa ei ole mitään epäselvää kenellekään, paitsi uskonnosta sekaisin oleville uskovaisille.

Tälläkin palstalla eräs kirjoittelija jankkaa asiasta jatkuvasti. Hän ei millään ymmärrä ateistien selviä vastauksia, koska hän ei vain satu pitämään saamistaan vastauksista ja haluaa sotkea ateismiin milloin mitäkin omia kuvitelmiaan.

• Anonyymi

"Ateismissa ei ole mitään epäselvää kenellekään, paitsi uskonnosta sekaisin oleville uskovaisille."

Ateismihan on uskonto myös, koska siinä uskotaan, ettei henkimaailmaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ateismissa ei ole mitään epäselvää kenellekään, paitsi uskonnosta sekaisin oleville uskovaisille."

Ateismihan on uskonto myös, koska siinä uskotaan, ettei henkimaailmaa ole.

"Ateismihan on uskonto myös, koska siinä uskotaan, ettei henkimaailmaa ole."

Olet väärässä, ateismissa ei uskota jumalien olemassaoloon. Toki useimmat ateistit eivät usko myöskään henkimaailmaan, mutta se on uskoa johonkin muuhun yliluonnolliseen.

Häpeättekö te uskontoanne kun latistatte sen samalle tasolle ei-uskon kanssa?

• Ateismi on väitelause tai ettei henkilö ole kiinnostunut jumaliin uskomisesta. Väitelausetta voi tukea argumenteilla miksi ei ole syytä uskoa jumaliin.

• Anonyymi

Miten tämä vastaa esim. siihen, jos jotakuta ei kiinnosta ko. väitelause? Tai joku ei siitä tiedä? Eli onko ateismista käsin ajateltuna sama, mitä toiset ajattelevat vai eivät?
        Miksi kierrellä ja kaarrella, eikö asiaa voi sanoa suoraan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä vastaa esim. siihen, jos jotakuta ei kiinnosta ko. väitelause? Tai joku ei siitä tiedä? Eli onko ateismista käsin ajateltuna sama, mitä toiset ajattelevat vai eivät?
        Miksi kierrellä ja kaarrella, eikö asiaa voi sanoa suoraan?

Miten kierrellään ja kaarrellaan sitä, että ei usko, että jumalia on olemassa?

Jos ei usko jumalien olemassaoloon, niin silloin ei usko. Miten sen voi sen suoremmin sanoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten kierrellään ja kaarrellaan sitä, että ei usko, että jumalia on olemassa?

Jos ei usko jumalien olemassaoloon, niin silloin ei usko. Miten sen voi sen suoremmin sanoa?

No mutta "en usko jumalia olevan olemassa " on se väitelause jota voit perustella erilaisilla argumenteilla.

Jumaliin uskomisen puutetta ei tarvitse sen kummemmin perustella et vain ole kiinnostunut koko asiasta.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

No mutta "en usko jumalia olevan olemassa " on se väitelause jota voit perustella erilaisilla argumenteilla.

Jumaliin uskomisen puutetta ei tarvitse sen kummemmin perustella et vain ole kiinnostunut koko asiasta.

No miksi sitä kuitenkin meiltä ateisteilta jatkuvasti kysellään?

Kyllä minä olen siitä kiinnostunut, niin kiinnostunut kuin itsestään selvästä asiasta nyt voi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitä kuitenkin meiltä ateisteilta jatkuvasti kysellään?

Kyllä minä olen siitä kiinnostunut, niin kiinnostunut kuin itsestään selvästä asiasta nyt voi olla.

En usko sinua ei sinulta kukaan ole kysellyt ja jos kyselee niin kysy suoraan kyselijältä. Me täällä olemme täysin ulkopuolisia emmekä tiedä eikä meitä edes kiinnosta. Hoida omat asiasi älä sotke muita harhoisiisi.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

En usko sinua ei sinulta kukaan ole kysellyt ja jos kyselee niin kysy suoraan kyselijältä. Me täällä olemme täysin ulkopuolisia emmekä tiedä eikä meitä edes kiinnosta. Hoida omat asiasi älä sotke muita harhoisiisi.

Miten niin ei muka kysellä?

Suurin osa palstan aloituksista on juuri tätä kyselyä.

Ja sitten kysytään uudestaan, kun vastaus ei miellyttänytkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohda nämä nettikyselijät. Tapaatko oikeassa elämässä näitä kyselijöitä. Täällä netissä vain kaikenlaiset ongelmaiset kyselevät.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Jos olet kokonaan ulkopuolinen, miksi yleensä olet jankkaamassa tällä palstalla?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet kokonaan ulkopuolinen, miksi yleensä olet jankkaamassa tällä palstalla?

Pyrin kääntämään keskustelun realistiseksi. Täällä levitetään vain mutu tietoa jolla ei ole totuuspohjaa. Toimitaan kuten uskovaiset. Uskon että sinulla on paha olla uskossasi eikä uskota jos sanoo EI OLE. Olen tyytyväinen elämääni.

Uskovainen sanoo sinulla on paha olla ateistissa. Eikä usko jos vastaat EI OLE. Jeesus pelastaa-

Ateisti ei usko että on paha olo teismissä.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Unohda nämä nettikyselijät. Tapaatko oikeassa elämässä näitä kyselijöitä. Täällä netissä vain kaikenlaiset ongelmaiset kyselevät.

Eihän kukaan "oikeassa elämässä" kysele ateismista. Suurinta osaa ihmisiä ei uskonnollisetkaan asiat kiinnosta, saati varsinaisesti ateismikaan. He vain elävät elämäänsä uskonnottomasti.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Pyrin kääntämään keskustelun realistiseksi. Täällä levitetään vain mutu tietoa jolla ei ole totuuspohjaa. Toimitaan kuten uskovaiset. Uskon että sinulla on paha olla uskossasi eikä uskota jos sanoo EI OLE. Olen tyytyväinen elämääni.

Uskovainen sanoo sinulla on paha olla ateistissa. Eikä usko jos vastaat EI OLE. Jeesus pelastaa-

Ateisti ei usko että on paha olo teismissä.

Paha olo uskossani?!
        Minä olen ateisti, en usko jumaliin.

Pyritkö sinä kääntämään keskustelua realistiseksi? Miksi sitten välillä kirjoittelet ihan sekavia ja vastakkaisia asioita? Välillä vaikutat selvästi trollilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Paha olo uskossani?!
        Minä olen ateisti, en usko jumaliin.

Pyritkö sinä kääntämään keskustelua realistiseksi? Miksi sitten välillä kirjoittelet ihan sekavia ja vastakkaisia asioita? Välillä vaikutat selvästi trollilta.

Kirjoitukseni ovat tietojani joita olen saanut eri lähteistä en välttämättä ole saamieni tietojen kanssa samaa mieltä usein minulla ei edes ole mielipidettä niistä.

Jos ette ymmärrä voi kysyä tai sitten jätätte minut omaan arvooni.

Olen 79 vuotias kansakoulun käynyt enkä edes ymmärrä mitä trollaus tarkoittaa mutta jos olen trolli ylpeänä otan arvonimen vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä itsekin voit laittaa päivittää useita kyselyjä niin näyttää että kylläpä kysellään vaikka kukaan ei ole kysynyt mitään.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Sinä itsekin voit laittaa päivittää useita kyselyjä niin näyttää että kylläpä kysellään vaikka kukaan ei ole kysynyt mitään.

Tämä on palsta, jonka aiheena on ateismi. Täällä saa keskustella ateismista ja kysellä siitä.

Mutta on eri asia, jos ateismista puhutaan typeryyksiä ja sitten aletaan kysellä näistä itse keksityistä typeryyksistä. Eli ei ole oikeasti tarkoituskaan keskustella ateismista.

Teen itse hyvin harvoin aloituksia palstalla enkä yleensä kysele mitään. Esitän vain käsitykseni jostain ateismiin liittyvästä asiasta ja katson, miten siihen reagoidaan.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Tämä selvä. Muut ovat harhaisia, et sinä? Eli sinä siis olet harhainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä selvä. Muut ovat harhaisia, et sinä? Eli sinä siis olet harhainen.

Tällainen henkilö on harhainen. Koulutuksen saanut lääkäri tekee diagnoosin.

Harhainen henkilö kokee todellisuudesta poikkeavia aistimuksia tai uskomuksia, jotka eivät perustu todellisuuteen. Harhat voivat olla esimerkiksi näkö- tai kuuloharhoja, joissa henkilö näkee tai kuulee asioita, joita muut eivät näe tai kuule. Harhat voivat myös olla uskomuksia, jotka eivät ole totta, kuten vainoharhaiset ajatukset siitä, että joku yrittää vahingoittaa heitä.

Harhaisuus voi olla osa psykiatrista sairautta, kuten skitsofreniaa, kaksisuuntaista mielialahäiriötä tai vakavaa masennusta. Harhaisuutta voidaan hoitaa lääkityksellä ja terapialla, ja on tärkeää, että harhoista kärsivä henkilö saa asianmukaista hoitoa ja tukea.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai haluat keskustella aiheesta tarkemmin, olen täällä auttamassa!

• VarmaTieto kirjoitti:

Harhainen henkilö kokee todellisuudesta poikkeavia aistimuksia tai uskomuksia, jotka eivät perustu todellisuuteen. Harhat voivat olla esimerkiksi näkö- tai kuuloharhoja, joissa henkilö näkee tai kuulee asioita, joita muut eivät näe tai kuule. Harhat voivat myös olla uskomuksia, jotka eivät ole totta, kuten vainoharhaiset ajatukset siitä, että joku yrittää vahingoittaa heitä.

Harhaisuus voi olla osa psykiatrista sairautta, kuten skitsofreniaa, kaksisuuntaista mielialahäiriötä tai vakavaa masennusta. Harhaisuutta voidaan hoitaa lääkityksellä ja terapialla, ja on tärkeää, että harhoista kärsivä henkilö saa asianmukaista hoitoa ja tukea.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai haluat keskustella aiheesta tarkemmin, olen täällä auttamassa!

Jumalaan uskominen ei ole harhaisuutta. Uskomukset jumaluuksiin ja yliluonnollisiin voimiin ovat olleet osa ihmiskunnan historiaa ja kulttuuria tuhansia vuosia. Monet ihmiset ympäri maailmaa löytävät lohtua, tarkoitusta ja yhteisöllisyyttä uskonnosta ja hengellisyydestä.

Harhaisuus viittaa psykiatriassa tilaan, jossa henkilö kokee todellisuudesta poikkeavia aistimuksia tai uskomuksia, jotka eivät perustu todellisuuteen. Uskonnolliset uskomukset ovat sen sijaan kulttuurisesti ja sosiaalisesti hyväksyttyjä ja jaettuja näkemyksiä, jotka voivat olla merkittävä osa yksilön identiteettiä ja elämää.

On tärkeää kunnioittaa toisten uskomuksia ja ymmärtää, että uskonnolliset ja hengelliset kokemukset voivat olla hyvin henkilökohtaisia ja syvällisiä. Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai haluat keskustella aiheesta tarkemmin, olen täällä auttamassa!

• VarmaTieto kirjoitti:

<<Harhainen henkilö kokee todellisuudesta poikkeavia aistimuksia tai uskomuksia, jotka eivät perustu todellisuuteen. Harhat voivat olla esimerkiksi näkö- tai kuuloharhoja, joissa henkilö näkee tai kuulee asioita, joita muut eivät näe tai kuule. Harhat voivat myös olla uskomuksia, jotka eivät ole totta, kuten vainoharhaiset ajatukset siitä, että joku yrittää vahingoittaa heitä.>>

Jos harhainen henkilö väittää jumalan olevan kaapin takana tämä olisi tieteelle arvokas koska ottamalla se jumala sieltä kaapin takaa kiinni olisi mahdollista tutkia millainen jumala on.
        Toistaiseksi sellaista ei ole löytynyt eli on henkilön oma harha.

• Anonyymi

Se on ainakin tullut tällä palstalla selväksi, että erityisesti lahkouskovaiset ovat sitä riitaisinta sakkia. Ateistit tulevat sen sijaan hyvin toimeen kaikkien kanssa.

• Anonyymi

Kuten esim. Varma ja Enkeli keskenään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten esim. Varma ja Enkeli keskenään.

Mistä vitusta vajakki on saanut tyhjään päähäänsä harhan että minulla ja Männällä olisi jotain yhteensopimattomuutta.keskenämme.

Mäntä on koulutettu älykäs verbaalisesti lahjakas. Arvostan häntä.

Minä taas olen heikosti koulutettu tyhmä lähes lukutaidoton. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta nousta hänen tasolleen.

Vajakki muistaa ettei kirjoittele harhojaan internettiin kaikkien nähtäville.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Mistä vitusta vajakki on saanut tyhjään päähäänsä harhan että minulla ja Männällä olisi jotain yhteensopimattomuutta.keskenämme.

Mäntä on koulutettu älykäs verbaalisesti lahjakas. Arvostan häntä.

Minä taas olen heikosti koulutettu tyhmä lähes lukutaidoton. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta nousta hänen tasolleen.

Vajakki muistaa ettei kirjoittele harhojaan internettiin kaikkien nähtäville.

"Ateistit tulevat sen sijaan hyvin toimeen kaikkien kanssa."
        "Kuten esim. Varma ja Enkeli keskenään."

Sinähän luet tekstejäni kuin piru raamattua.

"minulla ja Männällä olisi jotain yhteensopimattomuutta.keskenämme."

Enpä tiedä, ehkä dialoginne on kaunista teatteria, muutoin en kyllä itse sinuna sietäisi sitä.

"Mäntä on koulutettu älykäs verbaalisesti lahjakas."

Tahkon pyörittäjäksi koulutetaan akateemisia ihmisiä. Kun nyt joku sanoisi heille, että kivelle pitäisi valuttaa vettäkin ennen puukon teroitusta.

"Minä taas olen heikosti koulutettu tyhmä lähes lukutaidoton. Minulla ei ole mitään mahdollisuutta nousta hänen tasolleen."

Mielestäni arvostat omaa elämänkokemustasi liian alas. Voisit mielestäni hyvinkin katsella ainakin 15 asteen kulmasta alaspäin muita vajakkiateisteja.

"Vajakki muistaa ettei kirjoittele harhojaan internettiin kaikkien nähtäville."

Valitettavasti tämä on aika addiktoitavaa puhaa. Mutta koitan parhaani mukaan etsi elämääni parempaa tekemistä kuin kirjoittaa häiritseviä kommentteja tälle palstalle.

• Anonyymi

ateistien perus sanoma on IHMINEN VALEHTELEE !!!

• Anonyymi

uskovaisten tulee tämä tiedostaa

• Anonyymi

Jos lahkolaista uskovaista ei uskota kerralla, se valehtelee uudestaan.

• Anonyymi kirjoitti:

uskovaisten tulee tämä tiedostaa

Kenenkään ei tule tiedostaa tai olla tiedostamatta sellainen on pikkukakaroiden kinastelua jonka voi sivuuttaa olankohautuksella tai vetää lättyyn.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Kenenkään ei tule tiedostaa tai olla tiedostamatta sellainen on pikkukakaroiden kinastelua jonka voi sivuuttaa olankohautuksella tai vetää lättyyn.

fentanyyli floydin kumarteluun kuoli moni syytön 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

fentanyyli floydin kumarteluun kuoli moni syytön 🤔

polvisteluun ja mellakoihin kuoli väkeä ja rahalliset menetykset ryöstelystä

• Anonyymi

SAtanA KERÄÄ ARMEIJAA MYÖS ATEISTEIsta

• Anonyymi

"Käydäänpä tämä asia nyt vielä kerran läpi, että ei sitten tarvitse palata enää tähän, eikä jää kenellekään enää mitään epäselvää."

Ihanaa! Eikö enää ole odotettavissa jäätelöön liittyviä rajapintoaj!?

"Eli mitä ateistit tahtoisivat sanoa niille, ketkä eivät usko ateismiin?"

"Mitä ateistit tahtoisivat sanoa niille, keitä ateismi ei kiinnosta tai ketkä eivät ole kuulleet ateimin sanomaa?"

Kun sanot ateistit niin se monikko muodossa tarkoittaa KAIKKIA MAAPALLON IHMISIÄ JOTKA EIVÄT USKO JUMALAAN.

Niin miten kukaan voi sanoa miljoonien eri ihmisten kannan johonkin asiaan?

"Mikä on ateismin pääsanoma ateismin harjoittajille?"

Ateismi on nimitys eli substanttiivi joten sillä ei ole eikä voikkaan olla mitään sanomaa. Samasta syystä ateismia ei harjoiteta.

Vertauksen vuoksi punainen on nimitys eli substantiivi tietylle väriä. Punaistakaan ei harjoiteta eikä silläkään ole mitään sanomaa.

• Anonyymi

Mitä punaista väriä suosivat ajattelevat asiasta? Onko värillä väriä sen suhteen missä kuka tai missä värioreintaatiota harjoitetaan? Mitä allegorisia rajapintoja ateistiset jäätelönsyöjät osaavat miettiä asiasta?

Jos kysytään ateistien näkökantaa, vastaako tai ajatteleeko ateisti ajattelevansa kaikkien ateistien puolesta, vai tuovansa omana kortenaan kekoon yhden näkökannan siitä monimuotoisuudesta, joilla ateismia harjoitetaan?

Ovatko ateistit kiinnostuneita toisten ja muiden ateistien tekemisistä ja ajattelusta vai eivät? Ettei vain jälleen kerran olisi törmätty yhteen ateismin tabuaiheeseen? Koska tiedetään, että kuinka heikot jäät aihepiirin ympärillä ovat.

Mitä ateistit tahtovat sanoa? Ajattelevatko ateistit, että ateismi on yhtä ja sen asian voi sanoa? Vai, että ateismi on monimuotoista, josta kokonaisuus muodostuu, kun kaikki ovat sanoneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä punaista väriä suosivat ajattelevat asiasta? Onko värillä väriä sen suhteen missä kuka tai missä värioreintaatiota harjoitetaan? Mitä allegorisia rajapintoja ateistiset jäätelönsyöjät osaavat miettiä asiasta?

Jos kysytään ateistien näkökantaa, vastaako tai ajatteleeko ateisti ajattelevansa kaikkien ateistien puolesta, vai tuovansa omana kortenaan kekoon yhden näkökannan siitä monimuotoisuudesta, joilla ateismia harjoitetaan?

Ovatko ateistit kiinnostuneita toisten ja muiden ateistien tekemisistä ja ajattelusta vai eivät? Ettei vain jälleen kerran olisi törmätty yhteen ateismin tabuaiheeseen? Koska tiedetään, että kuinka heikot jäät aihepiirin ympärillä ovat.

Mitä ateistit tahtovat sanoa? Ajattelevatko ateistit, että ateismi on yhtä ja sen asian voi sanoa? Vai, että ateismi on monimuotoista, josta kokonaisuus muodostuu, kun kaikki ovat sanoneet?

Mitä ovat nämä ateismin tabuaiheet?

Miten monella tavalla voi sanoa, että ei usko jumalien olemassaoloon?

• Anonyymi

Onko ateismikin joku uskonto? Tuota en ole kuullutkaan. Näyttää paremmin puolueelta, kun nimessä on ismi.

• Anonyymi

Jotkin ihmiset, yleensä uskovaiset, luulevat, että ismi tarkoittaa aina jotain aatetta.

• Anonyymi

”Eli mitä ateistit tahtoisivat sanoa niille, ketkä eivät usko ateismiin?”

Ei haittaa, ettet usko ateismiin! Älä kuitenkaan ole niin hölmö, että uskot kosmisiin taika-setiin eli jumaliin!

”Mitä ateistit tahtoisivat sanoa niille, keitä ateismi ei kiinnosta tai ketkä eivät ole kuulleet ateimin sanomaa?”

Ei haittaa! Ateismissa ei ole sanomaa eikä mitään kiinnostavaa. Älä kuitenkaan ole niin hölmö, että uskot kosmisiin taika-setiin eli jumaliin!

”Mikä on ateismin pääsanoma ateismin harjoittajille?”

Ei ateismissa ole sanomaa. Voit olla hölmö tai järkevä! Älä kuitenkaan ole niin hölmö, että uskot kosmisiin taika-setiin eli jumaliin!

• Ateismi on jumalhahmojen olemassa olemiseen uskomisen puuttumista.

Ei muuta.

• Anonyymi

Noh, tuliko aloittajalle tämä juttu nyt viimeinkin selväksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Noh, tuliko aloittajalle tämä juttu nyt viimeinkin selväksi?

Enpä jaksa uskoa. Siihenkään... 😉

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Enpä jaksa uskoa. Siihenkään... 😉

Oli monta seikkaa ja näkökulmaa, jotka jäivät vastaamatta. Jos vastaa asian vierestä, eivät sellaiset vastauksen valaise sitä näkökulmaa, jota on tuotu esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli monta seikkaa ja näkökulmaa, jotka jäivät vastaamatta. Jos vastaa asian vierestä, eivät sellaiset vastauksen valaise sitä näkökulmaa, jota on tuotu esille.

Mainitse yksi asia, mihin ei vastattu.

• Anonyymi

Jänkkäyksen määrä kertoo jotakin siitä, ettei ole ymmärretty joko kysymystä, ateismia tai haluttukaan ymmärtää yhtään mitään...
      Jänkäti känkäti känkäti kää...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3111
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1782
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe