Taas ajettu rajoitinta vasten liukkaalla tiellä, perävaunu luisuun ja nurin. Lopun voi arvata. miten vastaantulijalle kävi. Eikö noille pihkatappiperseille saada kuria.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Näin se on. Jos pelottaa isot niin pysyttävä kotona.
Tälleen mulla muutama iäkkäämpi ystävä tekee, ottavat sit taksin tai tilaavat kauppakassin kotia.- Anonyymi
Isot pelottavat, jos toimivat aloituksen kuvaamalla tavalla ja tappavat vastaantulijan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot pelottavat, jos toimivat aloituksen kuvaamalla tavalla ja tappavat vastaantulijan.
Niinpä. Sä voit vaan itsellesi mitään, muille liikenteessä et.
Jos tietäisin olevani heikoilla en lähtisi siihen mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Sä voit vaan itsellesi mitään, muille liikenteessä et.
Jos tietäisin olevani heikoilla en lähtisi siihen mukaan.Aina on heikolla itseään isompia kohtaan. Se on yksi liikenteen periaatteista, että isommat pitää huomioida tämä seikka.
- Anonyymi
Suolaa on taas säästelty, vaikka juomavesi tehdään Päijänteen pohjasta.🤔
- Anonyymi
Pihkatappiperse ei säästänyt järkeä, kun sitä ei ollut.
- Anonyymi
mitähän vastaantulija mietti kun ajoi perävaunua päin,oliko refleksit kunnossa tai ajotaito vai räpläsikö kännykkää ,itse olisin kyllä ajanut autoni ojaan jos tulee rekan perävaunu kohti,suora tie ei tullut mutkan takaa
- Anonyymi
Helppoa on sivusta huudella, kuin ei edes tiedä koko tapahtuman kulkua.
- Anonyymi
Hoono kumi pyörä alla, kuin puolustusvoimien nappula gummi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922849Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442353Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391133- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153859Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9703Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587002 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48628Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä152597- 36581