Onko vielä surkeampaa sivustoa ostaa osia kuin Autodoc? Ei tuota sontaa voi yksinkertaisesti käyttää kuolematta v1tutukseen. Jos menet sivuille varovasti tarkastelemaan tarjontaa, niin sata banneria ja mainosta ympäri näyttöä "OSTA OSTA" SUPERTAJOURS SINULLE" "-15 % VAIN 10 MIN VAIN SINULLE MAI FREND" "OSTA NYT HETI JO JUMLAUTA" "TILAA KIRJE TARJOUKSISTA" "LÄHETÄMME SEN SINULLE SILTI SÄHKÖPOSTIIN VAIKKET PYYTÄNYTKÄÄN "OSTA MYÖS ÖLJY SUODATTIMEEN "MUU OSTIVAT TÄMÄN JOTEN SINUNKIN PITÄÄ" jne. Ja minulla on työkoneessa, jota käytän kaikki mahdolliset mainonnan estot ja suojat.
Ja sama saatanan pska toistuu uudestaan ja uudestaan aina sivua vaihtaessasi ja tämän jälkeen kännykkäsi alkaa välkkymään ilmoituksista "ETKÖ HALUAISI KÄYTTÄÄ TARJOUSTASI" tjsp. Ja ennen kuin jouduin päivittämään Youtuben premiumiin, niin aina käytyäni 5 sekunttia autodocin sivustolla, niin sain katsoa seuraavat kaksi viikkoa youtuben mainoksissa näitä autodocin supertarjouksia.
Minkälainen saatanan tpettava ihminen tuollaisen pskasivuston voi tehdä.
Miten joku voi käyttää Autodoccia?
Anonyymi-ap
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244