Kaksi nuorta naista asuu yhdessä. Miten heihin pitäisi suhtautua?
Tervehtiä täytyy, mutta miten osoittaa paheksuntaa niin että se näkyy?
Lesboja kotitalossa
25
183
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osoita mitään paheksuntaa heitä kohtaan.
Osoita rakkautta ja pyri olemaan heitä kohtaan
ystävällinen.
Kerro sitten Jeesuksesta kun Pyhä Henki johdattaa
sopivan tilanteen. Mutta älä saarnaa pakonomaisesti
heille. Sinä et pysty käännyttämään ketään uskoon
Jeesukseen Kristukseen. Pyhä Henki käännyttää
ne, jotka kääntyvät. Ihmisen osuus on vain julistaa
Jumalan sanaa. Sana ja Pyhä Henki sitten tekee sen,
mikä ihmiselle on mahdottomuus; pelastaa ja vapauttaa
syntinen ihminen.
Jos olet uskossa, ja sinulla on hätä jonkun pelastuksesta,
sinä tietenkin rukoilet heidän puolestaan. Ja kun sinä
rukoilet jonkun ihmisen pelastumista, Jumala todennäköisesti
johdattaa sinut todistamaan Jumalan antamilla sanoilla.
Tai Jumala johdattaa jonkun toisen uskovan heidän luokseen
todistamaan Jeesuksesta Kristuksesta.
Silloin niiden sanojen kautta Jumala itse puhuu ihmiselle.
Siksi ihminen voi tulla uskoon koska hän kuulee Jumalaa.
Mvh J - K - Anonyymi
Ei "täydy tervehtiä". Et reagoi mitenkään, kävelet vain ohi. Heillä on oikeus olla mitä ovat, mutta niin on sinullakin. Älä itse provosoi tilannetta. Ole, kuin et heitä näkisikään. Myöskään heidän ei pidä reagoida sinuun.
- Anonyymi
Kaupungissa kukin elää omaa elämäänsä, muita häiritsemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungissa kukin elää omaa elämäänsä, muita häiritsemättä.
Kaupunki opettaa, että naapureihin kannattaa pitää kohteliaat, mutta etäiset välit.
Kun tullaan liian tutuiksi, se mahd. aiheuttaa ongelmia: juoruilua, pikkumaisuutta ja tästä johtuvia valituksia, jopa kyttäämistä. Erilaista hyväksikäyttöä, turhia ovelle tulemisia, mahd. erilaista pummaamista.
Jokainen hoitakoon itse omat asiansa. Vain todellisessa avuntarpeessa voi soittaa naapurin ovikelloa. Jos tiiviisti asutussa kerrostalossa elettäisiin kuin maalaiskylällä, talo nk. slummiutuisi hetkessä. Olen tällaisenkin taloyhtiön aikoinaan nähnyt. Meno oli kuin Helvetissä.
Jos taloyhtiössä on esim. 100-150 asukasta, yleensä valtaosa on ihan asiallisia, mutta ennalta et voi tietää kuka / ketkä muutamat ovat niitä käenpoikia jotka sitten alkavat aiheuttaa harmeja. Jotkut liian tutuiksi tulleet voivat kuvitella, ettei monista hyvistä tavoista tarvitse piitata, "kun ollaan tuttuja".
- Anonyymi
Mene vihanhallinnan kurssille.
Kehotan yhä kokeilemaan taihirojalla käymistä. Jätin h:n pois, koskapa eppäilen robotin tuhoavan kommentteja varsin asiattomasti.
- Anonyymi
Miksi sitä paheksuntaa pitäisi osoittaa? Minäkin inhoan helluntailaisia, mutta en minä sitä heille mitenkään erikseen osoita.
- Anonyymi
Se on oikein. Jos vihaa uskovaisia, oli he sitten vaikka helluntailaisia, ei sitä tarvitse osoittaa. En uskovaisesta kaikesta pidä mutta niin kauan kun naapureiden elämä ei häiritse minua annan olla heidän rauhassa. Ihmisen voi toisesta pitää vaikka ei hyväksy heidän vakaumusta tai elämäntapaansa.
- Anonyymi
Miksi pitäisi osoittaa paheksuntaa? Tuo on taas sitä kristillistä ylemmyydentunnetta. Tuskin piittaavat pätkääkään
- Anonyymi
Kunniaväkivalta on pahasta.
- Anonyymi
Pyrit sänkyyn harrastamaan seksiä, piilo lesboituksesi tulee esille, jonka jälkeen rukoilet pääsyä kolmanneksi asumaan heidän kanssaan.
- Anonyymi
Heiluttele munaa !
- Anonyymi
Suhtaudu lesboihin samoin kuten muihin ihmisiin, ystävällisesti.
- Anonyymi
Meidänkin taloon saisi tulla asumaan vaikka kuinka paljon aina kauniita lesbonaisia.
toivoo: heteromies - Anonyymi
Voihan he olla vain kämppiksiä! Minun naapurit eivät ole uskossa ja elämäntapa osoittaa etteivät ole uskossa vaikka ei harrastaisi tirkistelyä ja seurailua. Tervehdin, juttelen ja suhtaudun niin kuin aikoinaan työkavereihin, tuttuihin. Joskus olen saanut ehdotuksen osallistua sellaiseen joka ei sovi arvoihini. Olen kiittänyt kutusta ja ilmoittanut etten ole tulemassa. Parina kesänä on ollut taloyhtiön rantajuhla nyyttäriperiaatteella. Ovat ottaneet jonkin verran alkoholia mutta siitä olen kohteliaasti kieltäytynyt ja sanonut että otan toisen kupposen kahvia ym. Ei meidän tehtävä ole osoittaa mieltä ja moralisoimisellamme. Ovella minulla on kristillinen ovikoriste, taulu jossa saarella on majakka ja siinä raamatunteksti. Alussa ajattelin että tuleeko sanomista koska kerrostalontasanne on yleistä tilaa ja näkyyhän ovikoriste rapussa liikkuville. Koskaan ei ole sanomista tullut. Kun olen joskus harvoin joutunut huomauttamaan jostain yleisen säännön rikkomisesta niin puolustuksena on alkanut vetoaminen uskoon esim. että " et sinäkään niin hyvä ihminen ole, vaikka uskossasi oletat". Siihen olen sitten voinut sanoa ettei tässä nyt uskosta ole kysymys vaan talon sovituista säännöistä ja tavoista kun asia ei liity mitenkään uskontoon.
- Anonyymi
Olet aivan väärällä osastolla. Päässäsi on sahanjauhoja.
- Anonyymi
Helluntailaiset oikein yrittävät saada paheksuntaa itseensä keinoja kaihtamatta. Uhriutumenen ei oikein muuten onnistu.
- Anonyymi
Kävelevät kadulla käsi kädessä rakastuneen näköisenä. Oksettaa.
- Anonyymi
Se on sinun ongelmasi, ei heidän.
- Anonyymi
Rakkaus on kaunis asia 💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on kaunis asia 💗💗
Lesborakkaus oksettaa kyllä väkevästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi, ei heidän.
Niinkö se menee !
Yleensä on kova kiire etsiä syy miksi ihmisiä oksettaa, syvästi kaivellaan asioita.
Koiranruokaakin on kaiveltu jo pitkään kun piskejäalkoi oksettaa!
- Anonyymi
Mitä...eikö helluntail enää edes karkoteta kuten eeriksonin veljekset ja iso joukko vanhemmalla ajalla !
Körttipaavonkin poika tapettiin ja paavo oli käräjillä vaimokin heitti paistunpannulla, semmonenkin aika on lutterin historiassa tässä maassakin, puhumattakasn euroopan vainoista.- Anonyymi
Luteril kirkko neuvotteli aatun kanssa siitä millainen kirkko masss sallitaan kunhan ensin on eurooppa valloitettu!
Voi herraisä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942