Lesboja kotitalossa

Anonyymi-ap

Kaksi nuorta naista asuu yhdessä. Miten heihin pitäisi suhtautua?

Tervehtiä täytyy, mutta miten osoittaa paheksuntaa niin että se näkyy?

25

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä osoita mitään paheksuntaa heitä kohtaan.
      Osoita rakkautta ja pyri olemaan heitä kohtaan
      ystävällinen.

Kerro sitten Jeesuksesta kun Pyhä Henki johdattaa
      sopivan tilanteen. Mutta älä saarnaa pakonomaisesti
      heille. Sinä et pysty käännyttämään ketään uskoon
      Jeesukseen Kristukseen. Pyhä Henki käännyttää
      ne, jotka kääntyvät. Ihmisen osuus on vain julistaa
      Jumalan sanaa. Sana ja Pyhä Henki sitten tekee sen,
      mikä ihmiselle on mahdottomuus; pelastaa ja vapauttaa
      syntinen ihminen.

Jos olet uskossa, ja sinulla on hätä jonkun pelastuksesta,
      sinä tietenkin rukoilet heidän puolestaan. Ja kun sinä
      rukoilet jonkun ihmisen pelastumista, Jumala todennäköisesti
      johdattaa sinut todistamaan Jumalan antamilla sanoilla.
      Tai Jumala johdattaa jonkun toisen uskovan heidän luokseen
      todistamaan Jeesuksesta Kristuksesta.
      Silloin niiden sanojen kautta Jumala itse puhuu ihmiselle.
      Siksi ihminen voi tulla uskoon koska hän kuulee Jumalaa.

Mvh J - K

• Anonyymi

Ei "täydy tervehtiä". Et reagoi mitenkään, kävelet vain ohi. Heillä on oikeus olla mitä ovat, mutta niin on sinullakin. Älä itse provosoi tilannetta. Ole, kuin et heitä näkisikään. Myöskään heidän ei pidä reagoida sinuun.

• Anonyymi

Kaupungissa kukin elää omaa elämäänsä, muita häiritsemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungissa kukin elää omaa elämäänsä, muita häiritsemättä.

Kaupunki opettaa, että naapureihin kannattaa pitää kohteliaat, mutta etäiset välit.

Kun tullaan liian tutuiksi, se mahd. aiheuttaa ongelmia: juoruilua, pikkumaisuutta ja tästä johtuvia valituksia, jopa kyttäämistä. Erilaista hyväksikäyttöä, turhia ovelle tulemisia, mahd. erilaista pummaamista.

Jokainen hoitakoon itse omat asiansa. Vain todellisessa avuntarpeessa voi soittaa naapurin ovikelloa. Jos tiiviisti asutussa kerrostalossa elettäisiin kuin maalaiskylällä, talo nk. slummiutuisi hetkessä. Olen tällaisenkin taloyhtiön aikoinaan nähnyt. Meno oli kuin Helvetissä.

Jos taloyhtiössä on esim. 100-150 asukasta, yleensä valtaosa on ihan asiallisia, mutta ennalta et voi tietää kuka / ketkä muutamat ovat niitä käenpoikia jotka sitten alkavat aiheuttaa harmeja. Jotkut liian tutuiksi tulleet voivat kuvitella, ettei monista hyvistä tavoista tarvitse piitata, "kun ollaan tuttuja".

• Anonyymi

Mene vihanhallinnan kurssille.

• Kehotan yhä kokeilemaan taihirojalla käymistä. Jätin h:n pois, koskapa eppäilen robotin tuhoavan kommentteja varsin asiattomasti.

• Anonyymi

Miksi sitä paheksuntaa pitäisi osoittaa? Minäkin inhoan helluntailaisia, mutta en minä sitä heille mitenkään erikseen osoita.

• Anonyymi

Se on oikein. Jos vihaa uskovaisia, oli he sitten vaikka helluntailaisia, ei sitä tarvitse osoittaa. En uskovaisesta kaikesta pidä mutta niin kauan kun naapureiden elämä ei häiritse minua annan olla heidän rauhassa. Ihmisen voi toisesta pitää vaikka ei hyväksy heidän vakaumusta tai elämäntapaansa.

• Anonyymi

Miksi pitäisi osoittaa paheksuntaa? Tuo on taas sitä kristillistä ylemmyydentunnetta. Tuskin piittaavat pätkääkään

• Anonyymi

Kunniaväkivalta on pahasta.

• Anonyymi

Pyrit sänkyyn harrastamaan seksiä, piilo lesboituksesi tulee esille, jonka jälkeen rukoilet pääsyä kolmanneksi asumaan heidän kanssaan.

• Anonyymi

Heiluttele munaa !

• Anonyymi

Suhtaudu lesboihin samoin kuten muihin ihmisiin, ystävällisesti.

• Anonyymi

Meidänkin taloon saisi tulla asumaan vaikka kuinka paljon aina kauniita lesbonaisia.

toivoo: heteromies

• Anonyymi

Voihan he olla vain kämppiksiä! Minun naapurit eivät ole uskossa ja elämäntapa osoittaa etteivät ole uskossa vaikka ei harrastaisi tirkistelyä ja seurailua. Tervehdin, juttelen ja suhtaudun niin kuin aikoinaan työkavereihin, tuttuihin. Joskus olen saanut ehdotuksen osallistua sellaiseen joka ei sovi arvoihini. Olen kiittänyt kutusta ja ilmoittanut etten ole tulemassa. Parina kesänä on ollut taloyhtiön rantajuhla nyyttäriperiaatteella. Ovat ottaneet jonkin verran alkoholia mutta siitä olen kohteliaasti kieltäytynyt ja sanonut että otan toisen kupposen kahvia ym. Ei meidän tehtävä ole osoittaa mieltä ja moralisoimisellamme. Ovella minulla on kristillinen ovikoriste, taulu jossa saarella on majakka ja siinä raamatunteksti. Alussa ajattelin että tuleeko sanomista koska kerrostalontasanne on yleistä tilaa ja näkyyhän ovikoriste rapussa liikkuville. Koskaan ei ole sanomista tullut. Kun olen joskus harvoin joutunut huomauttamaan jostain yleisen säännön rikkomisesta niin puolustuksena on alkanut vetoaminen uskoon esim. että " et sinäkään niin hyvä ihminen ole, vaikka uskossasi oletat". Siihen olen sitten voinut sanoa ettei tässä nyt uskosta ole kysymys vaan talon sovituista säännöistä ja tavoista kun asia ei liity mitenkään uskontoon.

• Anonyymi

Olet aivan väärällä osastolla. Päässäsi on sahanjauhoja.

• Anonyymi

Helluntailaiset oikein yrittävät saada paheksuntaa itseensä keinoja kaihtamatta. Uhriutumenen ei oikein muuten onnistu.

• Anonyymi

Kävelevät kadulla käsi kädessä rakastuneen näköisenä. Oksettaa.

• Anonyymi

Se on sinun ongelmasi, ei heidän.

• Anonyymi

Rakkaus on kaunis asia 💗💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on kaunis asia 💗💗

Lesborakkaus oksettaa kyllä väkevästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi, ei heidän.

Niinkö se menee !

Yleensä on kova kiire etsiä syy miksi ihmisiä oksettaa, syvästi kaivellaan asioita.
        Koiranruokaakin on kaiveltu jo pitkään kun piskejäalkoi oksettaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Lesborakkaus oksettaa kyllä väkevästi.

Syystä että?

• Anonyymi

Mitä...eikö helluntail enää edes karkoteta kuten eeriksonin veljekset ja iso joukko vanhemmalla ajalla !

Körttipaavonkin poika tapettiin ja paavo oli käräjillä vaimokin heitti paistunpannulla, semmonenkin aika on lutterin historiassa tässä maassakin, puhumattakasn euroopan vainoista.

• Anonyymi

Luteril kirkko neuvotteli aatun kanssa siitä millainen kirkko masss sallitaan kunhan ensin on eurooppa valloitettu!

Voi herraisä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe