Kilometrit tuntuu, vaaroja tiellä

Anonyymi-ap

Kilometrit tuntuu, ja autot hajoaa..
Itse olen parhaalla autolla päässyt yli 400 000 km ilman suuria remontteja. Mutta useampi on pettänyt jo 200 000 km kohdalla.
Kolareilta olen säästynyt, vaikka paljon olen joutunut ajamaan.
https://youtu.be/yrfsLLX6H4Q?si=8jVPX3Pp_1sSMzLz

7

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkuautolle 200 000 km on usein jo koetus. Ja tarvii isompia remontteja.
      Mutta kuluu ne paremmatkin autot. Ja remontit on kalliita.
      Nykyään on sähkövikaa, elektroniikka ongelmia, vikavaloja, yli tarpeen.
      Jännä nähdä, miten nykyään akut kestää.
      Onnea on ollut minullakin, olen isommilta kolareilta säästynyt.
      Vaikka tänäänkin joku bmv meinasi ajokäytöksellään kolarin aiheuttaa.
      Liikenteessä on näitä riski kuskeja kyllä.
      Tunnen lähemmin pari kpl,, ja niillä on selvä asenneongelma. Ei voi parantaa.

• Anonyymi

Törmäsin uutiseen, että toyota laatu on heikentynyt. Olisiko hybridit yms. ongelmaisia ?
      Omana kokemuksena vw tuotteiden heikko laatu,, ei kestä km... kaikkea pikkuvikaa jatkuvasti, huonoja osia, jne.

• Anonyymi

vauxhall viva oli huonoa laatua, ei kestäny.

• Anonyymi

Vauxhalleja ei enää 1980-luvulla huonon maineen ja Lucasin sähkölaitteiden vuoksi
        tuotu Suomeen.
        Niistä tuli täällä Opel Kadett C-mallisia.
        Brittläiset autot olivat huonossa huudossa kaikkialla.
        Mutta.
        Irlannissakin kaikki GM-pikkumallit ovat Opeleita, vaikka ne olisi koottu Lutonissa.

• Anonyymi

Alkaa 200 tuhatta olemaan sellainen luku että paaliin vaan.

• Anonyymi

Kyllä huollettu auto sen 400 tuhatta kestää ilman isompia huolia. Jotkin osat vain kuluvat. Nekun vaihtaa niin taas kuin uusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä huollettu auto sen 400 tuhatta kestää ilman isompia huolia. Jotkin osat vain kuluvat. Nekun vaihtaa niin taas kuin uusi.

Ajetun 50 vuoden aikana vain kaksi autosa on kestänyt yli sen 400.000 km.
        Toinen oli Volvo Amazon ja toinen Toyota Camry. Ne on olleet alunperin melko kalliita ja tukevia autoja eli eri tavaraa kuin halvat bulkkiautot, joille 200.000 on maksimi.
        Pienet autot nykyään max 200.000 ja isommat 250-300.000 .
        Tosin löytyy mm. Dacia dieseleitä, millä on ajettu yli 400.000 km ja toisaalta
        110.000 ajettu auto, mihin oli jo vaihdettu startti, laturi sekä etujouset.
        Kyllä tehtaan pitäisi mitoittaa osat niin että ne kestää sen 200-250.000 km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3940
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2933
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1860
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1760
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1742
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      50
      1587
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1527
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1475
    Aihe