Teemu arvostelee suomalaisia toistuvasti

Anonyymi-ap

Mutta kestääkö Teemu itse ja rouvansa Sirpa suomalaisten palautetta ?
Kokeillaan. Ihmettelemme esim Selänteiden englannin kielen taitoa ja ääntämistä. Pariskunta on asunut Jenkeissä vaikka kuinka kauan, mutta kielitaito ja ääntäminen ei kummoista ole. Lähinnä kansakoulupohjaista ” mongerrusta”. Teemusta kertova elokuva, jonka piti kait olla komedia. Sehän on ihan kamala tekele. Fuck, fuck ….ja itsekehua. Ei voinut katsoa moista tekelettä loppuun asti . Myötähäpeä oli niin valtava.
Selänteillä on kuulemma rahaa paljon, näin ainakin ovat antaneet ymmärtää. Silti rikkaus ei ole tae sivistyksestä tai fiksuudesta. Öykkärimäisestä käytöksestä näyttää toki olevan.
Jääkiekko on viime vuosina ryvettynyt ja arvostus laskenut. Eikä ihme yhtään. Selänteet ovat omalta osaltaan olleet vaikuttamassa hyvin negatiivisesti. Mutta , kuten Trumpin äänestäjät yleensä, Selänteet ovat matalasti koulutettuja , rahojensa takia helposti höynäytettävissä olevia julkisuuden kipeitä henkilöitä. Jotkut ovatkin tietävinään , että Teemun kauna suomalaisia kohtaan on lisääntynyt epäonnistuneiden Academia yms hankkeiden ja sijoitusten takia. Mene ja tiedä , mutta onnellisilta ja tasapainoisilta ihmisiltä eivät ainakaan vaikuta.
Nuoret kiekkoilijan alut, älkää ottako oppia Teemu Selänteestä. Parempiakin esikuvia jääkiekko pystynee tarjoamaan. Toivottavasti.

3

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jääkiekko on ollut yliarvostettu laji. Viimeaikaiset tapahtumat ovat pudottaneet monet kiekkoilijat alemmas kuin tavallinen kansa. Ja hyvä niin.

• Anonyymi

Fiksuja ihmisiä on loppujen lopuksi rikkaissa hyvin vähän.

• Anonyymi

Selänteiden suurin vika on suuret luulot itsestään.
      Rouvan kannan otot yhteiskuntamme asioihin on aivan hölmöjä. Suurta myötähäpeää tuntien ei voi kun ihmetellä onko rouva noin naiivi vai tyhjäpää. "Verorahat menee jonnekin Afrikkaan" tsiisus mikä hölmö kun ei ymmärrä verorahojen jakautumista.
      Nyt rouva tuulettaa kun Trumppi pääsi pressaksi. Meneekö roikkumaan Trumpin kaulaan ja kikattaa "meidän pressa".
      Itse Selänne, no hänen kommentit synnyinmaastaan pelkkää pään aukomista.
      Kuulin tuossa taannoin sivusta kun kaksi miestä jutteli Selänteestä ja naureskeli että onko lätkähemmolla rahat loppu kun on harva se päivä iltapäivälehtien palstoilla pää auki. Saahan niistä varmaan muutaman donan.
      Pysyisivät nyt siellä jenkeissä omiensa rikkaiden parissa.

• Anonyymi

Minusta on kiva päästä nauramaan Selänteiden "mielettömän fiksuille" kommenteille!!! Parasta huvia Netflixin jälkeen. Olkaa Selänteet edelleen tyhmiä, niin me tykätään!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe