Kamu: polttomoottoriautot ylivoimaisesti suurin osa myynnistä, sähköautojen kasvu vain kohtalainen

Anonyymi-ap

Kamuxin osake syöksynyt 75 prosenttia kolmessa vuodessa.

"Kamuxin myynnistä polttomoottoriautot tuovat ylivoimaisesti suurimman siivun. Sähköautojen myynti on Pajuharjun sanoin kasvanut tänä vuonna vain kohtalaisesti."

Yksi ongelma on että sähköautot eivät myy.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kaytettyjen-autojen-kauppias-jarkyttyi-maksoimme-autoista-joita-emme-saaneet/54d25855-a70b-4dc3-b013-0fc977afbfd6?ref=iltalehti:b9ee&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi&_gl=1*1bct4ok*_ga*MjA1NzY5MzkxMi4xNzEyMjQ2MTE4*_ga_3L539PMN3X*MTczMTIyMDIxNy4xNzU1LjEuMTczMTIyMzEyNC4wLjAuMA..

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
        Lapua
        72
        4318
      2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
        Ikävä
        58
        2915
      3. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        14
        2428
      4. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        16
        2343
      5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
        Ikävä
        86
        1711
      6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
        Ikävä
        8
        1466
      7. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        186
        1226
      8. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        80
        1183
      9. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        84
        1157
      10. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        23
        841
      Aihe