Kamuxin osake syöksynyt 75 prosenttia kolmessa vuodessa.
"Kamuxin myynnistä polttomoottoriautot tuovat ylivoimaisesti suurimman siivun. Sähköautojen myynti on Pajuharjun sanoin kasvanut tänä vuonna vain kohtalaisesti."
Yksi ongelma on että sähköautot eivät myy.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kaytettyjen-autojen-kauppias-jarkyttyi-maksoimme-autoista-joita-emme-saaneet/54d25855-a70b-4dc3-b013-0fc977afbfd6?ref=iltalehti:b9ee&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi&_gl=1*1bct4ok*_ga*MjA1NzY5MzkxMi4xNzEyMjQ2MTE4*_ga_3L539PMN3X*MTczMTIyMDIxNy4xNzU1LjEuMTczMTIyMzEyNC4wLjAuMA..
Kamux:Polttomoottoriautojen myynti suurin osa kaikesta, sähköautojen myynti vain kohtalaista
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724308- 582915
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142418Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162333Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?851706Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81466Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1851219Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801183- 841147
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38839