Toyotan ladattavissa hybrideissä on hurja kiihtyvyys ja melkein sata kilometriä sähköllä

Anonyymi-ap

Kaikki kiihtyvät 6,7 sekunnissa sataan ja sähköllä toimintamatkat ovat lähes sata kilometriä.

Valittavana on kolme hienoa mallia.

6

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika peruskauraa kaikilla plugareilla nykyisin. Sähköautot ovat vielä parempia, paitsi tuo bz.

• Anonyymi

BZ4X ei ole ladattava hybridi vaan täyssähköauto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän minä kirjoitinkin, sähkärihän se on, mutta muut sähköautot ovat parempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BZ:n range syksyisellä moottoritiellä 230 km. Nopeus n. 100km/h. Nollakeleissä akun lataus 10-80 prosenttiin kestää n. 50 min. Kesällä meni 37 min. Onneksi ei ole oma auto. BZ on malli, jota ei kannata missään tapauksessa ostaa omaksi. Se on edelleen harjoituskappale, raakile. Huolestutava uutinen plugareiden ostaneiden kannalta on, että niiden johtosarjat mätänevät pilalle muutamassa vuodessa ja korjauslasku on kammottava. Plugareiden hankkiminen omaksi sisältää liian suuren riskin ja on järkeä vailla.

• Anonyymi

Riisiä vain lautasella ja evakko piirakassa!

• Anonyymi

Rav4. plugarissa tyyppivika. Sen johtosarjojen suojaus tehty väärin ja niiden tekniikka pettää Suomessa hapettumisen vuoksi. Se tietääyli neljän tonnin korjauslaskuja omistajille. Näin sanoo Jesse. Mitenkähän Toyota reagoi asiaan. Elle reagoi, niin Plugareiden kauppa hyytyy. Ihmiset eivät osat Rav4:sia sen vuoksi, että ne hapettuisivat muutamassa vuodessa pilalle. Kestävyysolettama on kova,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      72
      4308
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      58
      2915
    3. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      2418
    4. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2333
    5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      85
      1706
    6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1466
    7. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      185
      1219
    8. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      80
      1183
    9. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      84
      1147
    10. Kumpi teistä rakastui ensin?

Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi
      Ikävä
      38
      839
    Aihe