Ei jaksa enää

Anonyymi-ap

Hyppään junan alle kunhan lapseni lähtee. Ahdistaa niin ettei omalääkintä kaljakaan auta. Se on meidän 2-suuntasten kohtalo. Itsemurha että helpottaa ja sairaus parantuu

12

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukekaa huomenna uutisista että mies jäi vahingossa junan alle Tampereella.

Kuten muutkin vahingot. Kyse ei ole vahingosta.

• Anonyymi

Laita korkki kiinni ja lopeta pelleily. Et sinä kuole siihen tautiin. Kalja masentaa.

• Anonyymi

ÄLÄ HYPPÄÄ EI KANNATA !!!

• Anonyymi

Itsemurha EI OLE RATKAISU
      Se tuottaa todella paljon kaikenlaista pahaa läheisille!

Mene päivystykseen ja kerro että aijot TAPPAA ITSESI
      Pääset osastolle tarkkailuun

KYLLÄ KAIKILLE SOPIVAT LÄÄKKEET LÖYTYY

Jeesus Kristus Herramme KUOLI RISTILLÄ MYÖS SINUN VUOKSESI!

Oletko kokeillut Jeesusta, miten hän auttaa?

• Hei,

Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ysätävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Noh

Yksi ääni vähemmän persuilla seuraavissa vaaleissa.

• Anonyymi

Kun masentaa voi kysyä itseltä että onko tämä tunnetila pysyvä vai ohimenevä asia? Kaikki tunnetilat ovat ohimeneviä. Se on itseasiassa deluusio jos uskoo niitä omikseen. Samoin kuin taivaalla lentävät pilvet, tunteet ja ajatukset tulevat ja menevät. Syö hyvin niin tunnet olosi ehkä vähän paremmaksi. Muista ohimenevyys ja ota easysti. Älä takerru tämänhetkisiin negatiivisiin olotiloihin, koska ne tulevat ja menevät sinusta riippumatta! Voit kuitenkin jättää reagoimatta niihin.

• Anonyymi

Eräs munkki sanoi että miksi emme koskaan pohdi sitä että miksi tottelemme kaikkia tunteita ja ajatuksia joita esiin pulpahtelee. Olemme heti että "kyllä herra!" Ja luulemme niitä omiksemme, vaikka eivätkö ne tarvitse monia muita syitä, ollakseen olemassa ja voidakseen ilmestyä?

• Anonyymi

Ystävien takia on kuoltava.
      Vihollisten takia elettävä!

Vihollisista viimeisenä KUOLEMA heitetään Tuliseen järveen!

• Anonyymi

Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä:

"kaikki hän on alistanut

hänen jalkojensa alle".

Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa

• Anonyymi

Aloittelija meditaatio: Istu etukönössä ja sulje silmät, vedä 10-20 kertaa henkeä syvään.
      Anna ajatusten tulla tajuntaasi. MUTTA älä takerru yhteenkään ajatukseen, äläkä yritä johtaa niistä mitään tai muutenkaan hallita niitä. Anna niiden vain tulla, huomioi ne kuin jokin ulkopuolinen. Voit naureskella niille ja ihmetellä mitä ne ovat, mistä ne tulevat ja miksi ne tulevat.

Istuskelet vai rauhassa ja annat ressun tyhjentyä.

Kun olet vähän parantunut voit sitten myöhemmin yrittää mielen tyhjentämistä.

• Anonyymi

Mieti Jussi Halla-ahon uraa ja Purran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe