Hyppään junan alle kunhan lapseni lähtee. Ahdistaa niin ettei omalääkintä kaljakaan auta. Se on meidän 2-suuntasten kohtalo. Itsemurha että helpottaa ja sairaus parantuu
Ei jaksa enää
12
175
Vastaukset
- Anonyymi
Lukekaa huomenna uutisista että mies jäi vahingossa junan alle Tampereella.
Kuten muutkin vahingot. Kyse ei ole vahingosta.- Anonyymi
Laita korkki kiinni ja lopeta pelleily. Et sinä kuole siihen tautiin. Kalja masentaa.
- Anonyymi
ÄLÄ HYPPÄÄ EI KANNATA !!!
- Anonyymi
Itsemurha EI OLE RATKAISU
Se tuottaa todella paljon kaikenlaista pahaa läheisille!
Mene päivystykseen ja kerro että aijot TAPPAA ITSESI
Pääset osastolle tarkkailuun
KYLLÄ KAIKILLE SOPIVAT LÄÄKKEET LÖYTYY
Jeesus Kristus Herramme KUOLI RISTILLÄ MYÖS SINUN VUOKSESI!
Oletko kokeillut Jeesusta, miten hän auttaa? Hei,
Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Ysätävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Noh
Yksi ääni vähemmän persuilla seuraavissa vaaleissa. - Anonyymi
Kun masentaa voi kysyä itseltä että onko tämä tunnetila pysyvä vai ohimenevä asia? Kaikki tunnetilat ovat ohimeneviä. Se on itseasiassa deluusio jos uskoo niitä omikseen. Samoin kuin taivaalla lentävät pilvet, tunteet ja ajatukset tulevat ja menevät. Syö hyvin niin tunnet olosi ehkä vähän paremmaksi. Muista ohimenevyys ja ota easysti. Älä takerru tämänhetkisiin negatiivisiin olotiloihin, koska ne tulevat ja menevät sinusta riippumatta! Voit kuitenkin jättää reagoimatta niihin.
- Anonyymi
Eräs munkki sanoi että miksi emme koskaan pohdi sitä että miksi tottelemme kaikkia tunteita ja ajatuksia joita esiin pulpahtelee. Olemme heti että "kyllä herra!" Ja luulemme niitä omiksemme, vaikka eivätkö ne tarvitse monia muita syitä, ollakseen olemassa ja voidakseen ilmestyä?
- Anonyymi
Ystävien takia on kuoltava.
Vihollisten takia elettävä!
Vihollisista viimeisenä KUOLEMA heitetään Tuliseen järveen! - Anonyymi
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä:
"kaikki hän on alistanut
hänen jalkojensa alle".
Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa - Anonyymi
Aloittelija meditaatio: Istu etukönössä ja sulje silmät, vedä 10-20 kertaa henkeä syvään.
Anna ajatusten tulla tajuntaasi. MUTTA älä takerru yhteenkään ajatukseen, äläkä yritä johtaa niistä mitään tai muutenkaan hallita niitä. Anna niiden vain tulla, huomioi ne kuin jokin ulkopuolinen. Voit naureskella niille ja ihmetellä mitä ne ovat, mistä ne tulevat ja miksi ne tulevat.
Istuskelet vai rauhassa ja annat ressun tyhjentyä.
Kun olet vähän parantunut voit sitten myöhemmin yrittää mielen tyhjentämistä.- Anonyymi
Mieti Jussi Halla-ahon uraa ja Purran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559