Mihin menisit mieluiten treffeille 1 krillille 2 pitzeriaan 3 kepap ravintolaan 4 burger kingiin joku on pakko valita ja maksatko molempien ruoat vai vain omasi
Naisille kysymys
26
292
Vastaukset
- Anonyymi
Krilli on pieni äyriäislaji, tiesitkö debiili 😂
- Anonyymi
älä puhu noin rumasti olet varmasti inhottava ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä puhu noin rumasti olet varmasti inhottava ihminen
Itse olet tyhmä kuin saapas.
- Anonyymi
Aloin itkemään oot ilkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin itkemään oot ilkeä
Koita jättää tuollainen omaan arvoonsa, noita valitettavasti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin itkemään oot ilkeä
Itse olet palstalla sanonut ettet ole mikään järjen jättiläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin itkemään oot ilkeä
Krilli on äyriäinen, ei sen takia kannata mieltään pahoittaa.
- Anonyymi
On olemassa lounaspaikkoja, joilla voi olla hyvinkin hyvä maine, mistä ruokaan tulee.
Noista valitsisin pizzerian.
Maksu menisi fifty-fifty.
Mutta jos minulle olisi tarjottu vastaavanlaisesti, voisin vuorostani maksaa molemmat.
Vilma
Kiitollisuuden velka on hankala juttu.- Anonyymi
Tasa arvon vuoksi olisi suotavaa että joskus nainenkin maksaisi treffeillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa arvon vuoksi olisi suotavaa että joskus nainenkin maksaisi treffeillä
Sivusta kysyn, että miksi se on "tasa-arvoa", että kukaan maksaa toiselle? Itse ajattelen, että olen vastuussa omista tekemisistäni, en siitä jos jollekin toiselle on maksettu ruoat. Eihän se nyt niin mene, että mies on tarjonnut jollekulle toiselle ruoat edellisillä treffeillä ja sitten minun pitäisi maksaa miehen ruoat sen takia. Mä en kuulu mihinkään naiskollektiiviin, jossa mun pitäisi kantaa jotain yhteistä taloudellista taakkaa. Molemmat maksavat omansa, on mun mielestäni hyvä periaate, jollei jotain muuta erikseen sovita.
- Anonyymi
Ei kiinnosta tuollaiset ruokapaikat, eikä ole mikään pakko mennä.
- Anonyymi
Burger kingiin! Lähettäs nimittäin kauas.
- Anonyymi
Grillille. Siitä voitais kävellä sataman kautta takaisinpäin. Täällä on enää muutama hyvä grillipaikka ja tästä saa kaupungin nimikko tuotteen joka on tosi hyvä!!
No jos joskus sitten tämä toteutuu.
Puoliksi maksetaan. Burger Kingissä on oma pikantti lisänsä, mutta kyllä joku perinteinen grillieväs taitaisi viedä voiton puhtaasti siitä syystä, että sieltä olisi helpompi molempien löytää mieluista syötävää.
Maksupolitiikasta sen verran, että riippuisi varmaan kummankin rahatilanteesta. Yleensä olen fifty-fifty -tyyppi, mutta jos toisella / molemmilla olisi huono rahatilanne, niin voin kyllä joustaa ja maksaa. Ehkä tekisin sitten kotosalla eväät ennemmin kuin menisin ylipäätään grillille.- Anonyymi
Välis on mukava. Ei saa kiusata! 😡
- Anonyymi
Kiva sovinisti 😂
- Anonyymi
En mihinkään noista, vaan kahvilaan.
Grillille 🥰
Oispa treffit nii vois mennä sinne.
Se riippuu tilanteesta miten maksu menis.Nainen lähtee treffeille vaikka perämetsään, kun on mies kyseessä josta hän on kiinnostunut.
- Anonyymi
Näin naisena voin todeta, että ei lähde. Ainakaan minä en lähde minne tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Näin naisena voin todeta, että ei lähde. Ainakaan minä en lähde minne tahansa.
No en minäkään lähtisi....mutta toisaalta eipä ole tullut kuin ehkä yksi sellainen vastaan elämässä, että silloin olisin voinut lähteäkin minne vaan treffeille hänen kanssa. :oD
Nyt saattais jo hänkin laiskotuttaa, jos pitäis jonnekin huitsinnevadaan lähteä....
Noista vaihtoehdoista valitsisin pizzerian, mutta sellaisen tunnelmallisemman. En sellaista, missä on leikkaussalivalot ja neon-kyltit ikkunassa.
En tähän ikään mennessä ole vielä koskaan maksanut ensitreffeillä, miehet ovat aina halunneet maksaa, vaikka olenkin tarjoutunut maksamaan. Minä voisin ihan hyvin maksaa, ei se siitä kiinni jää, mutta en halua pihiä miestä eli jos maksamisesta tulisi heti alkuun ongelma, niin se olisi minulle aika iso red flag. En todellakaan kaipaa mitään elättäjää, mutta en halua jakaa elämääni ihmisen kanssa, joka laskeskelee senttejä ja käy kauppakuititkin Excelin kanssa läpi, ettei vaan tule maksaneeksi toiselle ylimääräistä.- Anonyymi
En halua treffeille syömään. Hyvin yksinkertaista. Kaikille noille treffipaikoille siis ei kiitos. Parisuhteessa voin joskus käydäkin yhdessä syömässä, mutta treffipaikkana ei kiitos.
- Anonyymi
Ai niin ja mitä maksamiseen tulee, niin kyllä mä voin maksaa molemmatkin. Se tosin tapahtuu vasta sitten parisuhteessa, kun ylipäänsä lähden yhdessä sinne syömään.
- Anonyymi
En minäkään mene treffeille syömään. Kahvilassa voin käydä, maksan omani itse. Jonkun kaupunkikävelyn joku deitti ehdotti, se oli kiva, sai jutella vapaasti eikä tarvinnut toljottaa koko ajan kasvoja. Myös jokin tapahtuma käy, joku pyysi elokuviin. Jälkeenpäin tajusin ettei se ole hyvä, siinähän tuijottaa seinää eikä keskustele sen toisen kanssa kuulumisia.
En erityisemmin pidä ulkona syömisestä lainkaan, epäterveellisempiä kuin kotona, enkä ole kulinaristikaan. En käy treffeillä, mutta voisin lähteä vaikka kävelylenkille, jos on hyvä sää. Sateella en lähde mihinkään, istun ja murjotan kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061572
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81031- 59917
- 64758
- 1750
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen67688Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329681- 43660
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58617