https://tyyliniekka.fi/intiassa-alle-9000-eurolla-saa-tamannakoisen-auton-skoda-kylaq-on-paikallisille-markkinoille-raataloity-pikku-suv/
https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/
kertokaas ihmiset
kestääkö skodaVW litranen turbo edes 100tkm ajoa?
10
176
Vastaukset 10
- Anonyymi
Tottahan ne kestää ihan kuin kaikki muutkin. Toki saa sen rikkikin jos niin haluaa.
- Anonyymi
eli harhaanjohtavaa tietoa tuo VW viat uutinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli harhaanjohtavaa tietoa tuo VW viat uutinen?
Mikä uutinen, missä, koska, linkkiä uupuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä uutinen, missä, koska, linkkiä uupuu?
etkö siis lue aloituksia ennen vastausta? tuon toisen jutun mukaan ehjää moottoria ei vissiin VWskoda ole valmistanut
oomi1
- Anonyymi
Eipä meidän tarvitse kauheesti vaivaa nähdä Intiassa myytävistä automalleista. Samaan segmettiin kuuluvat esim. Citroen New C3, Hyundai Venue, Nissan Magnite, Toyota Taisor ja Tata Nexon.
- Anonyymi
Paljon tyylikkäämmän näköinen kuin Yaris Cross.
- Anonyymi
ero onkin siisnä että tojolla ajaa 20 vuotta hajoamatta ja skodalla kaksi vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ero onkin siisnä että tojolla ajaa 20 vuotta hajoamatta ja skodalla kaksi vuotta
hysss
- Anonyymi
Jakopää on heikoin lenkki, niinku foordeissa, vaikka sais halvalla.
- Anonyymi
ja männät-öljynsyönti sekä dsg hajoaa kun ajettu 140000km
googlaa huvikseen VWsodaaudiseat viat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711767- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.198852- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo207654On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 59525
- 55517
- 36494
- 24469
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398