Vanhan juopon näköinen, ylikasvanut tukka, naama harmaa... mitä muuta vielä🤔 Tämäkö on Prisman joulupukin paras versio. Pelottaa lapsia ja ällöttää ainakin minua.
Prisman joulupukki
8
950
Vastaukset
- Anonyymi
Ja amariikkalais tyyppiset tontut. Joulupukki oli enemminkin vanhan hipin näköinen.
- Anonyymi
Tontuista siis Joulutontuista puheen ollen siinäpä vasta irvokkaan näkönen * joulutonttu " minkä olen myynissä nähnyt on tää jolla on poronsarvet punaisessa hiippalakissa , niin suhteettoman pitkät raajat ! Joulupukista vielä senverran että Coca Colan joulupukkiko on se oikea ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tontuista siis Joulutontuista puheen ollen siinäpä vasta irvokkaan näkönen * joulutonttu " minkä olen myynissä nähnyt on tää jolla on poronsarvet punaisessa hiippalakissa , niin suhteettoman pitkät raajat ! Joulupukista vielä senverran että Coca Colan joulupukkiko on se oikea ?
Cocis pukki on "oikea" lapsille. Lapsillehan joulupukit on tarkoitettu, vai? Hippipukit hittoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOKMAN tais olla koka myy tätä " hypridi tonttua " jolla on tonttulakissa poron sarvet , , niin ja oikein tarkasti kun katsoo on sillä myös SORKAT kumma kun kukaan lappilainen ei ole mieltänsä pahoittanut ja alkanut pitämään meteliä kulttuurin omimimista ( sanahirviö. )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cocis pukki on "oikea" lapsille. Lapsillehan joulupukit on tarkoitettu, vai? Hippipukit hittoon
Totta hän on " oikea " lapsille. Pakkasukko se vasta lapsillekki hämmennystä toisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hän on " oikea " lapsille. Pakkasukko se vasta lapsillekki hämmennystä toisi.
Harvoin pukki haisee tuoreelta viinalta, on niin huonosti palkattu ammatti.
- Anonyymi
Samaa mieltä ihan kauhea ilmestys. Mistä katuojasta lie noukittu.
- Anonyymi
Ja mitä se sönköttää " mikä on prispa " ?
Mikä saatanan prispa !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027