Vanhan juopon näköinen, ylikasvanut tukka, naama harmaa... mitä muuta vielä🤔 Tämäkö on Prisman joulupukin paras versio. Pelottaa lapsia ja ällöttää ainakin minua.
Prisman joulupukki
8
497
Vastaukset
- Anonyymi
Ja amariikkalais tyyppiset tontut. Joulupukki oli enemminkin vanhan hipin näköinen.
- Anonyymi
Tontuista siis Joulutontuista puheen ollen siinäpä vasta irvokkaan näkönen * joulutonttu " minkä olen myynissä nähnyt on tää jolla on poronsarvet punaisessa hiippalakissa , niin suhteettoman pitkät raajat ! Joulupukista vielä senverran että Coca Colan joulupukkiko on se oikea ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tontuista siis Joulutontuista puheen ollen siinäpä vasta irvokkaan näkönen * joulutonttu " minkä olen myynissä nähnyt on tää jolla on poronsarvet punaisessa hiippalakissa , niin suhteettoman pitkät raajat ! Joulupukista vielä senverran että Coca Colan joulupukkiko on se oikea ?
Cocis pukki on "oikea" lapsille. Lapsillehan joulupukit on tarkoitettu, vai? Hippipukit hittoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOKMAN tais olla koka myy tätä " hypridi tonttua " jolla on tonttulakissa poron sarvet , , niin ja oikein tarkasti kun katsoo on sillä myös SORKAT kumma kun kukaan lappilainen ei ole mieltänsä pahoittanut ja alkanut pitämään meteliä kulttuurin omimimista ( sanahirviö. )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cocis pukki on "oikea" lapsille. Lapsillehan joulupukit on tarkoitettu, vai? Hippipukit hittoon
Totta hän on " oikea " lapsille. Pakkasukko se vasta lapsillekki hämmennystä toisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hän on " oikea " lapsille. Pakkasukko se vasta lapsillekki hämmennystä toisi.
Harvoin pukki haisee tuoreelta viinalta, on niin huonosti palkattu ammatti.
- Anonyymi
Samaa mieltä ihan kauhea ilmestys. Mistä katuojasta lie noukittu.
- Anonyymi
Ja mitä se sönköttää " mikä on prispa " ?
Mikä saatanan prispa !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765