Prisman joulupukki

Anonyymi-ap

Vanhan juopon näköinen, ylikasvanut tukka, naama harmaa... mitä muuta vielä🤔 Tämäkö on Prisman joulupukin paras versio. Pelottaa lapsia ja ällöttää ainakin minua.

8

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja amariikkalais tyyppiset tontut. Joulupukki oli enemminkin vanhan hipin näköinen.

• Anonyymi

Tontuista siis Joulutontuista puheen ollen siinäpä vasta irvokkaan näkönen * joulutonttu " minkä olen myynissä nähnyt on tää jolla on poronsarvet punaisessa hiippalakissa , niin suhteettoman pitkät raajat ! Joulupukista vielä senverran että Coca Colan joulupukkiko on se oikea ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tontuista siis Joulutontuista puheen ollen siinäpä vasta irvokkaan näkönen * joulutonttu " minkä olen myynissä nähnyt on tää jolla on poronsarvet punaisessa hiippalakissa , niin suhteettoman pitkät raajat ! Joulupukista vielä senverran että Coca Colan joulupukkiko on se oikea ?

Cocis pukki on "oikea" lapsille. Lapsillehan joulupukit on tarkoitettu, vai? Hippipukit hittoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOKMAN tais olla koka myy tätä " hypridi tonttua " jolla on tonttulakissa poron sarvet , , niin ja oikein tarkasti kun katsoo on sillä myös SORKAT kumma kun kukaan lappilainen ei ole mieltänsä pahoittanut ja alkanut pitämään meteliä kulttuurin omimimista ( sanahirviö. )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cocis pukki on "oikea" lapsille. Lapsillehan joulupukit on tarkoitettu, vai? Hippipukit hittoon

Totta hän on " oikea " lapsille. Pakkasukko se vasta lapsillekki hämmennystä toisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta hän on " oikea " lapsille. Pakkasukko se vasta lapsillekki hämmennystä toisi.

Harvoin pukki haisee tuoreelta viinalta, on niin huonosti palkattu ammatti.

• Anonyymi

Samaa mieltä ihan kauhea ilmestys. Mistä katuojasta lie noukittu.

• Anonyymi

Ja mitä se sönköttää " mikä on prispa " ?
      Mikä saatanan prispa !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6476
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2029
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1015
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe