Vastaan niin kuin tuttu pastori minulle voitelussa raittiisti opetti: EI TARTU!! Kaikenlaiset huuli ja sukuelin herppekset eivät uskovaan tartu koska uskova kulkee PYHITYKSESSÄ!! Pyhitykseen ei todellakaan kuulu tilanteet jossa sukuelimiin tai huuliin saisi jotain rakkuloita, vesikelloja tai paiseita!! Ei Jeesuksellakaan ollut herppestä!! Eli kaikki opetukset jossa herppes hyväksytään uskoville ovat EKSYTYSTÄ!!!
Tarttuuko herppes uskovaan??
43
329
Vastaukset
- Anonyymi
Herppes on kaikilla, homoaktin jälkeen se puhkeaa huuleen. Raamatussakin mainitaan Jumalan antamana merkkinä homoille. Ei auta vaikka kuinka kaapissa lymyää. Kukkii kaikilla samaan aikaan syksyllä ja keväällä.
- Anonyymi
Kaikenlaista se Jumala sitten uskovaisille antoi.
Parhamin & Olseninkin
- Anonyymi
Uskovia on monen laisia. Eivät kaikki ole taivaaseen menemiseen täysin synnittömänä uskovia. Eräät uskovat enemmän ruumiin ylösnousemukseen ja syntien anteeksiantamukseen.
Uskon Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhien yhteyden, RUUMIIN YLÖSNOUSEMUKSEN, syntien anteeksiatamuksen.
Tai
Uskon Pyhään Henkeen, YHDEN, PYHÄN, KRISTILLISEN KIRKON, pyhien yhteyden, ruumiin ylösnousemuksen, syntien anteeksiantamuksen
Yksi = pyhien yhteys
Pyhä = ruumiin ylösnousemus
Kristillinen = syntien anteeksiantamus
Helluntaikirkko on vienyt Uskon jalansijaa ortodokseilta jotka on pyhien yhteys yksi sekä Jehovan todistajilta joka on ruumiin ylösnousemus sekä ovat unohtaneet oman roolinsa joka on Syntien anteeksiantamus.
En tiedä oliko siinä järkeä lyödä lössiin monen eri seurakunnan tehtävät kun ei niistä selvitä kaikista kuitenkaan. Helluntaikirkko on joka paikan höylä paitsi oman paikkansa- Anonyymi
Tuleeko herpes ylösnousemusruumiin mukana paratiisiin?
Kyseessä kuitenkin parantumaton virus.
Seksin välityksellä tarttuvien tautien yleisin tuntomerkki on oireettomuus. Voit wiis hyvinkin sairastaa wukupuoliherpestä ja tartutta sen eteenpän tietämättäsi.
Jeesuksenmorsiamien kannattaa kantaa norsukoon kumia ja Tummelipurkkia mukana, koska ei voi tietää milloin jeesus tulee....- Anonyymi
Sinä ja äitisi jatkatte kuitenkin joten en sano mitään
- Anonyymi
Täysin rienaavaa ajatellakaan että Jeesuksella olisi olleet häpyalue ja elin jonkun vyöruusun tai herpeksen tahrima!!
- Anonyymi
Totisesti! Kristuksen nivusalue oli kirkkaudessaan aivan puhdas normaalia karvoitusta lukuunottamatta! Amen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti! Kristuksen nivusalue oli kirkkaudessaan aivan puhdas normaalia karvoitusta lukuunottamatta! Amen!
Amen myös täältä! Jeesus kulki pyhityksessä intiimialueet terveinä!
- Anonyymi
Eräs pastori opetti että herpes on synnin merkki jota ei edes Jeesuksen vihvomaveri voi puhtaaksi pestä!
- Anonyymi
Tosi uskovaiset ovat pelastetut herpekseltä.
- Anonyymi
Amen! Jos et kulje Jeesuksen tiellä niin suupielet kukkii viholliselle!!
- Anonyymi
Eräällä pastorilla oli kunnon vesikellot suupielissä ja opetuksen ajan hiplasi nivusiaan. Myöhemmin paljastui että pastori oli langennut miehimyksen syntiin hesassa käydessään mäntymäen miehimysmetsikössä.
- Anonyymi
Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, !!!
eli tässä ensisijassa puhutaan Suomessa olevista HELLuntai PASTOREISTA (ISÄT!)
vaikka Johannes ei sitä ole lisännyt!
Joten, kahvahtakaa heitä, he ovat kuin lika tahra teidän joukossa
ja
Job 9:31
silloinkin sinä upottaisit minut likakuoppaan, niin että omat vaatteeni minua inhoisivat.
eli jopa heidän vaatteet ovat kauhuissaan ja tahtovat, mennä kaatopaikalle!
Ilm. 2:
20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Mitä lie tautia sitten kuolinvuoteella sairasttaan se saattaa tarttua myös lapsiin!
eli kyseessä on SEURAKUNNAN tila lopunaikoina eli nyt.
mutta sa se- Anonyymi
Amem! Raitista opetusta Pyhän Hengen voitelussa!!
- Anonyymi
Raamatussa ei TODELLAKAAN Jeesuksen alapäässä kerrota olleen minkäänlaista tulehdusta tai kihomatoja!!
- Anonyymi
Jeesus oli puhdas!! Niin ylä- kuin alapäästäkin!!
- Anonyymi
Amen!
- Anonyymi
Jopa teillä on jutun aiheeet. Kertoo tyhjänpäiväisestä elämäntavasta, eikä palveluhenkisestä, leivisköitten käytöstä
- Anonyymi
Väitätkö ettei Jeesuksen Kristuksen suupielet ja siitin olleet vapaita herpeksestä???
- Anonyymi
Uushelluntailaisuus, parhamilaisuuden ja olsenilaisuuden hengessä (lihassa).
- Anonyymi
Amen! Oikea opetusta joka on ehdottoman raitis henkistä kertoo myös synnit ja niiden merkit (esim herpes tai aids)
- Anonyymi
Hulluntailaiset kuvittelevat olevansa synnittömiä ja synnit nähdään vain ei-helluntailaisissa ?
- Anonyymi
Matteuksen evankeliumi:
26:48 Ja se, joka hänet kavalsi, oli antanut heille merkin sanoen: "Se, jolle minä suuta annan, hän se on; ottakaa hänet kiinni".
26:49 Ja kohta hän meni Jeesuksen luo ja sanoi: "Terve, rabbi!" ja antoi hänelle suuta.
Juudas varmaankin sai herpeksen.
Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Pietari myös.
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen. - Anonyymi
Mitä yhteistä on aivopestyillä Isis-sotilailla, seurakunnastaan seksuaalisen suuntautumisen vuoksi erotetulla nuorella, joogaliikkeen johtajan seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi joutuneella tai lapsella, jota isovanhempi pelottelee helvetin tulella? – He ovat kaikki kokeneet hengellistä väkivaltaa.
Janne Villa määrittelee hengellisen väkivallan ”tahallista fyysistä, psyykkistä tai hengellistä vahinkoa tuottavana vallankäyttönä tai muuna toimintana, joka loukkaa sen kohteeksi joutuvan etuja ja oikeuksia, kohdistuu hänen henkeensä tai terveyteensä eikä ota huomioon hänen tahtoaan, kykyään eikä mahdollisuuksiaan vaikuttaa tasaveroisesti häntä itseään koskevissa asioissa, ja tämän vahinkoa tuottavan toiminnan syynä tai välineenä on joko suoraan tai välillisesti uskonto / hengellinen oppi” (Janne Villa: Hengellinen väkivalta, 2013).
Näin ollen kyseessä voi olla fyysinen, psyykkinen, seksuaalinen tai taloudellinen väkivallan käyttö tai vahingon aiheuttaminen, jolla on hengellinen motiivi. Samaan tapaan voidaan myös määritellä hengellinen hyväksikäyttö, jossa edellä mainitussa muodossa tapahtuvan hyväksikäytön syynä tai välineenä on hengellinen oppi (esimerkiksi Aini Linjakumpu: Uskonnon varjot. Hengellinen väkivalta kristillisissä yhteisöissä, - Anonyymi
Seurakunnassa on pastorin hyvä ovella katsoa minkälaista tulijaa pyrkii sisään. Ei vedä seurakunnan ylle siunausta jos herppes on joka toisella seurakuntalaisella!
- Anonyymi
Tarttuu se, kuten käsi hamuaa ylemäärin ruokaa ja vyö venyy. Tarttuu elintasosairaudetkin onko uskova tai ei ole.
Ihminen on sitä, mitä se syö---- sika.... Juicekin laulaa... joululauluaan - Anonyymi
tässä sitä herpestä kerrakseen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/d9fc4433-aa25-46a2-867e-094a687b47e4
nautiskellen kaikille luvattu tulos- Anonyymi
En usko että linkkisi korottaa Jeesusta! En siiis avaa sitä!!
- Anonyymi
En tiedä herpeksestä, mutta sain klamydian helluntalaispimulta, jonka tapasin jokunen vuosi sitten Playa del Inglésissä.
- Anonyymi
Älä anna väärää todistusta. Luultavasti olit himoissasi mennyt jonnekin homokapakkaan ja sieltä sait anaaliyhdynnässä tartunnan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä anna väärää todistusta. Luultavasti olit himoissasi mennyt jonnekin homokapakkaan ja sieltä sait anaaliyhdynnässä tartunnan
Ei sitä saa anaalista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä saa anaalista
Jos on miehimyshimojen henkivalloissa niin varmasti saa!!!!!!
- Anonyymi
Pastori opetti että herpes on ankkuri maailmallisuuteen ja estää tempauksen!
- Anonyymi
Kyllähän ne ovat hyvin samankaltainen ihmiskunnan riesa mutta ei ne kuitenkaan anna immuniteettia toisiaan vastaan, niin kuin lehmärokko suojasi isorokolta.
- Anonyymi
Kevytkenkäinen muhinointi juontuu kurjasta lapsuudesta.
- Anonyymi
Kyllä se on papeista tarttunut jo monelle lahkossa.
- Anonyymi
Kuumat yöt esitti ihan toinen laulaja kuin sen maailman tuulet. Kyllä huulet muuten ihan hyvät on.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä opetustasi
- Anonyymi
Kymmeniä helluntaiseurakuntia Suomeen perustanut oli miehimys.
Seksuaalilainrikkojana tuomittiin vankilaan.
Vai että "jumalan mies" helluntaiuskon mukaan.- AnonyymiUUSI
Oliko havaittavaa herpeskukintaa suupielissä tai siittimen varressa?🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko havaittavaa herpeskukintaa suupielissä tai siittimen varressa?🤔
Kyllä ja siksi monet käyttävät huulipunaa, siis miehet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja siksi monet käyttävät huulipunaa, siis miehet.
Huulipuna miehellä on aina transsuilua ja kauhistus Jeesukselle!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897