Siihen on monia syitä , eikä niitä kaikkia pysty tässä käsittelemään. Tosiasia on , ilman mitään puolusteluja, että vihapuhe ja suoranaiset vihateot ovat nykyisin lisääntyneet ja raaistuneet. Se näkyy ja kuuluu kaikkialla.
Miesten kannattaisi myöntää asia , eikä venkoilla mitään muuta. Totuus ei pala tulessakaan.
Osa miehistä on ja tulee olemaan aina nais vihamielisiä
10
608
Vastaukset 10
- Anonyymi
Naisten palkat ovat pienempiä kuin miesten. Sekin on fakta, vaikka sitäkin asiaa yritetään kieltää.
- Anonyymi
Lähisuhdeväkivallan uhrit ovat useimmiten naisia.
- Anonyymi
Pojat ja nuoret miehet jäävät jälkeen opinnoissa. Joukossa tyhmyys tiivistyy.Päihdeongelmia on enemmän miehillä. Näistäkin väkivaltaa kumpuaa.
Kateudesta ja kyvyttämättömyydestä puhua ja hillitä tunteitaan.- Anonyymi
Nimenomaan. Traumattisoitunut jo lapsuudessa kasvatuksen, rakkauden ja sivistämättömyyden puutesta. Kaikki alkaa lapsuudesta.
- Anonyymi
Naisten väkivalaa miehiä kohtaan on kasvanut mutta siitä ei puhuta mitään
- Anonyymi00007
Juu näin on.Miltein kaikki tapaamani miehet ovat henkisesti,fyysisesti ja seksuaalisesti väkivaltaisia kohtaani..ei tämä ole pelkkää huonoa tuuria vaan dorkat miehet ja naiset ummistavat silmänsä totuudelta...Sovinismi ja väkivalta on yleistä.
- Anonyymi00009
Kannattaisko käydä juttelemassa jollekin? Keittiöpsykologina voin heti sanoa, että sinulla on vakavia ongelmia todellisuuden hahmottamisessa, kuten jännämiesfiksaatiosta kärsivillä yleensäkin. Kannattaa kuitenkin olla ammattilaiseen yhteydessä pikimmiten, koska sauraus voi johtaa hengenmenoon.
- Anonyymi00008
Niin, miehenä pitää tunnustaa, että olen naisvihamielinen. Ei minun ole mikään pakko pitää kaksinaamaisista, manipuloivista, itsekritiikittömistä, kaksinaismoralistisista valkopesijöistä. Kuka edes haluaisikaan!
- Anonyymi00010
Mä olen alkanut vihata naisia. En kaikkia mutta suurinta osaa. Ja syy on teissä itsessänne. Katsokaa peiliin jos osaatte.
Vielä hetki sitten uskalsin hymyillä ja puhuakin naisille, nykyisin en edes katso heitä.
Saatoin pitää ovea auki, nostaa pudonneen tavaran tai olla muulla tavalla avulias.
Nykyisin en suo ajatustakaan moiselle.
Ahdistelusyytökset sun muu paska on saanut minut näkemään pelkkää punaista naisten läheisyydessä.
Vaikka olisivat minkälaisessa hädässä niin saavat olla ihan niin itsenäisiä ja vahvoja kuin haluavat.
Tasa-arvo katsokaas! - Anonyymi00012
Feministi kirjoittaa näin:
"Miesvihani ei ole omiin ystäviini verrattuna lainkaan poikkeuksellisella tasolla. Keskustelemme aiheesta paljon yhdessä. Jos tapaan naisia, jotka eivät ymmärrä vihaani, ajattelen, että he elävät väärässä tietoisuudessa, enkä jaksa jatkaa keskustelua."
Feministi ei yhtään peittele miesvihaansa, vaan pitää sitä täysin normaalina asiana. Onko siis niin, että miesviha on sitä parempaa vihaa ja naisviha taas pahaa, tuomittavaa vihaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396