Tämän vuoden Ikean mainos on mielestäni erittäin onnistunut👍. Koira masentuu, kun vanha tuoli viedään pois. Kun uusi tuoli tulee, kaikki on hyvin ja joulu voi alkaa.
Mainoshan perustuu "tositapahtumiin"🤔 mikäli netin juttuhin uskomme, ja miksi emme uskoisi🙃. Tällaisen tarinan luin "tapahtuneeksi" vuosia sitten. Mikä parasta, tässä ei tyrkytetä mitään🔝
Ikean joulumainos
Anonyymi-ap
3
582
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä monissa mainoksissa on niin tyhmiä juttuja, miten jäätelö jossa suklaata ja kermaa voidaan liittää tuntureille? Kerma ja suklaa on aika kaukana tunturilta?
- Anonyymi
Jäätelö on liian kylmää. Mainos-info kertoo sitä tarinaa, että jäätelöä kun syö liikaa niin muuttuu ihan eskimoksi eli se on se eskimo-puikon tarina.
- Anonyymi
Siinä on tarinassa mukana sitä bakteerien loppumista, kun vanhoissa sohvissa on niitä bakteereita. Koirat tarvitsevat bakteereita ja sen takia vanha filtti on koiralle aina parempi kuin Ikeasta ostettu uusi ja puhtaan raikas filtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512