Olin aikeissa huollattaa autoani, ja kysyin Autosalvasta oisko sähköautoa vuokralle pariksi päiväksi, jolloin olisi mahdollista kokeilla sähköautoilun ihanuutta. Mutta.... Volvolla ei ollut tarjota autoa,jota voi ladata shukopistorasiasta kotona??? Tai ehkä se oli vain palveluhaluttomuutta. Vuokrauksen elinehtohan on, että autoa pitää pystyä lataamaan kotona. En halua mitään appia tilata kännykkään satunnaisen käytön takia.
Auton vuokraus
1
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä syy on siinä, että sähköautokauppa käy liian hyvin!
- Anonyymi
Jos sinulla olisi varaa vuokrata auto pariksi päiväksi, niin varmaan massia riittäisi käydä myös laturilla yhden kerran.
Ei ne minullekaan anna Ferraria huollon ajaksi, pitäisi olla varaa maksaa.- Anonyymi
Ei se olekaan rahasta kiinni, jos voisin kortilla maksaa, kuten bensasta, vaan että yhden tai parin latauksen takia pitäisi rekisteröityä johonkin ja antaa tilinumeron jollekin ulkopuoliselle taholle ja mitä vielä... vai onko se jokin kk-maksullinen palvelu... voisko joku selventää harhaluulojani maksupuolesta, se on mielestäni se kaikkein epävarmin asia sähköautoilussa.
- Anonyymi
Kai sillä ny paripäivää ajaa ilman lataustakin. Vai pitääk se olla laturissa aina kun pysähtyy?
Ainakin Volvo XC40:n ohjekirjan mukaan tuo "perus" 230V pistorasiasta lataaminen on mahdollista vaikkei suositeltavaa (ja vaatii luonnollisesti kyseiseen lataukseen soeltuvan kaapelin).
Jokainen tietysti tekee omalle autolleen mitä haluaa, mutta vuokrakäytössä vuokralle antaja määrittelee miten autoa saa/pitää ladata.
https://www.volvocars.com/fi/support/car/xc40-recharge-pure-electric/article/f77099d3f15bf4afc0a801511be43a1a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624