SS: Katariina imetti lastaan teatterissa – järjestyksenvalvoja puuttui peliin
Imettävän äidin kohtelu kuopiolaisessa nukketeatterissa on puhuttanut sosiaalisessa mediassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010838374.html
Imettäjät voisivat pysyä kotonaan imettämässä.
12
190
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen!
Mitä ½ vuotias teki tuolla Teatterissa?
Ei hän ymmärrä mitään tuosta esityksestä!
Lapsen olisi voinut syöttää / ruokkia / imettää kotona ennen esitystä jo katsomoon oli pakko mennä!
Joku läheisistä olisi voinut olla lapsen kanssa kotona
Äidin maidon korviketta on saatavilla ja sitä lapselle olisi voitu antaa.
Tuo imettäjä äiti tahallaan järjesti tällaisen kohtuksen!- Anonyymi
Sinulle ei lie paljoakaan kokemusta lastenhoidosta.
Et ymmärrä edes perusasioita joten muksi täällä lastenhoitoa kommentoit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei lie paljoakaan kokemusta lastenhoidosta.
Et ymmärrä edes perusasioita joten muksi täällä lastenhoitoa kommentoit?Ihan asiaa kommentoi, toisin kuin sinä. Et tainnut vain ymmärtää.
- Anonyymi
Taas pakollinen tissit paljaana-juttu. Ketä nuo kiinnostaa.
- Anonyymi
Jeesus jutusta saa 1500, paljonko imetys jutusta?
- Anonyymi
Suvakki näyttämässä rusinoitaan.
- Anonyymi
Minä ainakin tykkään imettää?
-Jorma- - Anonyymi
Voi ristus että joillakin ammatti-mielensäpahoittajilla riittää aikaa miettiä turhia.
Menkää töihin! - Anonyymi
Nykyään on se ongelma että ihmiset eivät huomioi muita ja sitten loukkaantuivat, kun joku puuttuu asiaan. Tuokin asia olisi korjaantunut kun olisi huomioinut muut. Eikä itkevä lapsi ole oikeassa paikassa kesken esityksen.
- Anonyymi
Ei viihdetilaisuudet ole todellakaan lastenhoitoa varten.
Jos olisi, niin sinne olisi varattu syöttötuleja ja hoitopöytiä vaipanvaihtoon.
Omituista on että joku edes haluaa raapustaa imeväisen lapsensa tuollaiseen paikkaan.
Luulisi ymmärtävän että kotona tai vastaavasti rauhallisessa paikassa vauvan imettäminen on lapsellekin turvallisemman tuntuista.
Luonteva suhtautuminen tuntuu olevan hukassa kun rintaruokinnasta tehdään ohjelmanumero.
- Anonyymi
Jospa vaikka isosisko halusi mennä eikä 3 v voi oikein yksin päästää?
- Anonyymi
Vähän tuntuu ylireagoinnilta, kun uimarannoilla ja uimahalleissakin naiset saa paikka paikoin olla yläosattomissa. Mutta saisiko rannalla imettää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078