"Emekö me sinun nimessäsi tehneet nämä voimateot, parantmiset, ihmeet?" Ja Jeesus vastaa heille ettei tunne heitä ovat ihmisiä, jotka tekevät Jeesuksen nimessä ihmeitä, mutta he ovat itse henkilöinä, persoonina, yksilöinä laittomuuden lapsia, laitomuuden tekijöitä.
Jeesuksen nimessä tehdään ihmeitä, mtta tekijät tekevät ihmeellisyytensä saatanan voimalla luullen tekevänsä ne Jumalan vaikutuksesta. Tällainen laiton ihminen voi olla hyvin vakuuttava, jota on vaikea kristityn huomata?
Herra sua siunatkoonsa.
Selef Urge
Se ihmisryhmä joka on aikanaan Jeeuksen edessä kysellisöimässä
8
113
Vastaukset
- Anonyymi
mitä sitten? jotain väliä kun jotkut tulee saatanan huijaamiksi?
- Anonyymi
Nämät Ramatunkohjat haastavat jokaista kristittyä SITOUTUMAAN yksin Sanaan, Raamattuun, Jumalan tahtollistuman ilmaisullistumaan eikästä kuljeskelemaan kaikenmaajilman uskonnollishenkellisten helppoheikkijen perjästeessä. Yksi sellainen varoittava asija , jonka olen huomannut ja laitan tähän varoitukseksi, josta tunnistanee tällaisen eksyttäjän on jonkin uuden jutun tuominen "markkinoille myyntiin Jeesuksen nimessä." Se ilmoitus voi jopa korvata aikaisemmin Raamatussa ilmoitetun totuujen ja sehän on valhe silloin.
Paavalikin, Jumalan etustajana näistä samoallisteisista asijoista varoittelee " ettekö te muista kun puheskelin teille näistä kun olin luonanne."
Liberaliteologeilla on tämä tulkinta valheellistumisijensa paljastimena, se on tullut huomattua, ja niin varmaan usejalle muillekin Jumalaa rakastavalle kuinka ketunhäntä vilahtaa kun liberaalitejolokisen suusta sana "tulkinta" ulos kilahtaa kaikessa saatanallisessa kieroudessaan.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Nämät Ramatunkohjat haastavat jokaista kristittyä SITOUTUMAAN yksin Sanaan, Raamattuun, Jumalan tahtollistuman ilmaisullistumaan eikästä kuljeskelemaan kaikenmaajilman uskonnollishenkellisten helppoheikkijen perjästeessä. Yksi sellainen varoittava asija , jonka olen huomannut ja laitan tähän varoitukseksi, josta tunnistanee tällaisen eksyttäjän on jonkin uuden jutun tuominen "markkinoille myyntiin Jeesuksen nimessä." Se ilmoitus voi jopa korvata aikaisemmin Raamatussa ilmoitetun totuujen ja sehän on valhe silloin.
Paavalikin, Jumalan etustajana näistä samoallisteisista asijoista varoittelee " ettekö te muista kun puheskelin teille näistä kun olin luonanne."
Liberaliteologeilla on tämä tulkinta valheellistumisijensa paljastimena, se on tullut huomattua, ja niin varmaan usejalle muillekin Jumalaa rakastavalle kuinka ketunhäntä vilahtaa kun liberaalitejolokisen suusta sana "tulkinta" ulos kilahtaa kaikessa saatanallisessa kieroudessaan.
Selef Urge"Moni sanoo minulle sinä päivänä:
'Herra, Herra,
emmekö me
sinun nimesi kautta
ennustaneet
ja sinun nimesi kautta
ajaneet ulos riivaajia
ja sinun nimesi kautta
tehneet monta voimallista tekoa?'
(Matt 7:22)
Kysyjät eivät väitä
tehneensä Jeesuksen nimessä.
He eivät edes tunne tuota nimeä.
Siksi he sanovat vain:
'Herra Herra'.
He ovat tehneet jotakin jonkun nimessä,
mutta eivät tiedä,
kuuluiko tuo nimi hänelle,
jonka edessä he nyt ovat tuomittavina.- Anonyymi
kalamos kirjoitti:
"Moni sanoo minulle sinä päivänä:
'Herra, Herra,
emmekö me
sinun nimesi kautta
ennustaneet
ja sinun nimesi kautta
ajaneet ulos riivaajia
ja sinun nimesi kautta
tehneet monta voimallista tekoa?'
(Matt 7:22)
Kysyjät eivät väitä
tehneensä Jeesuksen nimessä.
He eivät edes tunne tuota nimeä.
Siksi he sanovat vain:
'Herra Herra'.
He ovat tehneet jotakin jonkun nimessä,
mutta eivät tiedä,
kuuluiko tuo nimi hänelle,
jonka edessä he nyt ovat tuomittavina.Pekka Sartola on kertonut tuon Raamatun kohdan tarkoittavan Jeesuksen nimessä tehtyjä ihmetekoja, joijen tekijät ovat laittomuujen tekijöitä.
Olisikohan Pekka lukenut jonkun muun kielistä Raamattua, josta henkilötaustaisuuveksellisuus ja kenen nimessä ihmeet ovat tehtyt selvinneet. Noissa 1938 Raamatunkäännöksellisen jakeissa taustatiejot jäävälliset osin arvuuteltaviksi, mutta itselleni käy laatuunsa se että että het kyselevät yllättyneinä ennenkaikkea siitä että he eivät ole Jumalan lapsia, mutta ihmeet ovat tehty Jeesuksen Nimessä. Mielestäni nämät tuntevat kyllä Jeesuksen nimen, sitä etteivät he tuntisi Jeesuksen nimeä niin siihen en usko vaan he kyllä tietävät kuka Jeesus on ja Hänen nimessään olivt ihmeensä tehneet, mutta onkelma oli heillä se että he tekivät sen jumalattomina, laittomuuden tekijöinä. Jeesus ei kiellä heijän tehneen ihmeitä Jeesuksen nimessä, muttansa hän kieltää nämä ihmeentekijät hänelle kuuluvaisisteisina Jumalan lapsina.
Lookisesti aateltuna ja sen yleistiejon huomijoijen, joka ihmiskuntalla on Jeesuksen maajilmanlaajuisesti tiejossa olevallisesta Nimestäänsä.
Ei muuta kuin Pekkaa puhuttelemaan jos intoa riittää....
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Pekka Sartola on kertonut tuon Raamatun kohdan tarkoittavan Jeesuksen nimessä tehtyjä ihmetekoja, joijen tekijät ovat laittomuujen tekijöitä.
Olisikohan Pekka lukenut jonkun muun kielistä Raamattua, josta henkilötaustaisuuveksellisuus ja kenen nimessä ihmeet ovat tehtyt selvinneet. Noissa 1938 Raamatunkäännöksellisen jakeissa taustatiejot jäävälliset osin arvuuteltaviksi, mutta itselleni käy laatuunsa se että että het kyselevät yllättyneinä ennenkaikkea siitä että he eivät ole Jumalan lapsia, mutta ihmeet ovat tehty Jeesuksen Nimessä. Mielestäni nämät tuntevat kyllä Jeesuksen nimen, sitä etteivät he tuntisi Jeesuksen nimeä niin siihen en usko vaan he kyllä tietävät kuka Jeesus on ja Hänen nimessään olivt ihmeensä tehneet, mutta onkelma oli heillä se että he tekivät sen jumalattomina, laittomuuden tekijöinä. Jeesus ei kiellä heijän tehneen ihmeitä Jeesuksen nimessä, muttansa hän kieltää nämä ihmeentekijät hänelle kuuluvaisisteisina Jumalan lapsina.
Lookisesti aateltuna ja sen yleistiejon huomijoijen, joka ihmiskuntalla on Jeesuksen maajilmanlaajuisesti tiejossa olevallisesta Nimestäänsä.
Ei muuta kuin Pekkaa puhuttelemaan jos intoa riittää....
Selef UrgeNuo ihmiset eivät ole kokeneet
vielä ruumiillista kuolemaa.
He ovat ahdistuksen ajan jälkeen
vielä elossa maan päällä.
Jeesus on palannut taivaasta
maan päälle pyhiensä kanssa
eli vihityn Morsiamensa kanssa
eli Vaimonsa kanssa
perustaakseen Valtakuntansa.
Tässä vaiheessa maan päällä
toteutuu elossa olevien
kansojen tuomio.
Nämä ihmiset ovat siis olleet
maan päällä samaan aikaan
kuin perkele ja peto ja väärä profeetta.
Ja nyt ymmärrämmekin jo,
missä nimessä ja milloin
noita ihmeitä on tehty.
- Anonyymi
'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ne, joita Jeesus kutsuu laittomuuden tekijöiksi, väittivät tehneensä voimallisia tekoja ja ennustaneensa Herran nimessä. Kyseessä on väitetyt teot, ja jää avoimeksi, mitä laittomuuden tekijät olivat tehneet, tai olivatko tehneet yhtään mitään. Sanovathan erään uskonnolliset piirit puhuvansa kielillä. Kiellillä puhuminen toteutuu opiskelemalla vieraita kieliä.
Toiset sanovat olevansa kristittyjä, ja toiset kastettuja oikealla kristillisellä kasteella.
Laittomuuden tekijät olivat oman uskonnon harjoittajia.- Anonyymi
Minä puhun Jumalan antamilla vierailla kielillä. Ainakin kaksilllista eri kieltä puhun, mutten ymmärrä sanojen merkityksiä joita sanon paitsi Jeesusta tarkoittavan sanan.Toinen kielistä viittaa mielestäni Afrikkaaan, toinen on kuin ranskankieltä, mutta ei sitä mielestäni ole. Opettelin koulussa muutaman viikon ranskaa, mutta vaihdoin saksankieleen. Tässä ranskaa muistuttavassa kielessä suustani tulee eri ääntisinä r-kirjaimet ja "täydellisesti" äännettynä. Siihen olen kiinnittänyt huomiota. Se on ihmeteltävää. Sekin on auki miksi rkirjaimia pitää ääntää eri tavoin, mikä on sen tarkoitus.
Minulla on herkkyys alkaa laulamaan kielillä, jonka koen itselleni väsyttämättömämmäksi, kiinnostavammaksi kuin kielillä puhumisen, mutta hyväähän se tekköö jokatapauksessa kun saa kielill puhuskel.
Raamatussa on kerrottu että kielilläpuhuminen on osa kristyn elämän totellisuutta. Jotkut puhuu kielillä, kaikki eivät puhu.
Selef Urge
- Anonyymi
Sinulla on kaamosaika. Ota hitsauskoppa pois päästäsi. Uskoa ei ilmene yhtään kirjoituksestasi. Mahtaako sinulla olla ollenkaan elävää uskoa ????? Suuresti epäilen. Olet juuri tyypillinen melankolinen suomalainen. Kaamos lisää epäuskoasi. Missä on sinun elävä vesi ????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623