Joka vuosi? Toiset taas tulevat.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Toisilla on parempi vastustuskyky kuin toisilla, suurimmaksi osaksi siitä se johtuu.
Joihinkin pöpöt tarttuvat herkemmin juurikin vajavaisen vastustuskyvyn takia.
Ei se sen kummempaa tarvitse.- Anonyymi
Lapsena tulin vuosittain. Nykyään saan vain krapulaista, mutta en niitäkään kovin montaa vuodessa.
- Anonyymi
Aikoina, jolloin olen ollut paljon eri ihmisten kanssa, olen sairastunut flunssa flunssan jälkeen. Nyt, kun olen eläkkeellä ja tapaan vähemmän ihmisiä, en ole vuosiin sairastellut. Olen ajatellut, että ehkä nytkin koronarokote on auttanut.
- Anonyymi
Varmasti se rokotekin on auttanut. Ja välttyyhän tartunnoilta, jos ei paljon liiku porukoissa vaan on itsekseen. Mutta toisaalta taas sekin voi vahvistaa vastustuskykyä, kun on paljon tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa.
- Anonyymi
2022 olin koronassa, sitä ennen olin 6 vuotta ollut ilman sairaslomaa. Eli pysynyt terveenä.
- Anonyymi
Hieno juttu.
Minulla on muutama tuttava, jotka sairastavat aina lomien aikana tai vapaapäivinään.
Hyviä työntekijöitä sellaiset, työnantajalleen edullisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411887Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991021
- 102898
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66731
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501