Harjaantuneet nettipummit

Anonyymi-ap

Joulunaika lähestyy. Yksityiset rahankerjääjät eli huijarit aktivoituvat. He ovat opiskelleet liikuttavia tarinoita taloudellisesta ahdingostaan. Usein he käyttävät pummaamisessaan Jumalan nimeä saadakseen lisäuskottavuutta petoksilleen. Heidän liikuttavat tarinansa on muotoiltu taitavasti. Sen tähden monet antavat rahaa näiden rikollisten tukemiseen.

Totuus on, että kaikilla Suomessa on riittävästi rahaa. Huijareiden sepustamat nyyhkytarinat ovat valheen voimalla keksittyjä. Sellaisille pitää ehdottaa, että pyytävät rahaa omaisiltaan, sukulasiltaan, tuttaviltaan ja muilta lähipiiriläisiltään. Vierailta pummaaminen on varastamisen syntiin rinnastettava huijaus.

Älä siis anna rahaa nettipummeille, koska näin rohkaiset rikollista harjoittamaan syntiään.

14

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen vähentänyt avustuksiani, kun olen tajunnut, että kaikki "lapsille, Tiibetin yksinäisille äideille", ym. hurskaisiinavustuskohteisiin tarkoitettu raha todellisuudessa on lopulta päätynyt ja päätyy vain yhden eurooppalaisen, kylmäverisen talousrikollisen henk.koht. miljarditilille ja joka rikastuessaan ei ole ihmishenkiä säästellyt.

Jos kadulla joku tulee pyytämään rahaa, arvioin henkilön hädän aitouden ja ehkä avustan. Mustalaisille en rahojani anna.

• Anonyymi

Kerjäläiset ovat riivattuja. Heissä asuva demoni on vanginnut heidät tekemään tahtoansa.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin vähävaraisia ihmisiä, etenkin silloin kun ruokaa ei ole riittävästi. Se ON karmea tilanne. Olen itsekin aikoinaan tuota kokenut, saamatta pitkään alkuun mitään apua.

Kunkin pitää kuitenkin miettiä oma tilanteensa ja mikä siinä on sellaista, että voisi itse parantaa olosuhteitaan.

Suomessahan jokaiselle kuuluu riittävä sosialiturva. Erilaiset tuet. Jos näillä ei pärjää, missä vika? Meneekö rahaa johonkin turhuuteen, kuten kaljaan, kossuun ja tupakkaan?

Alkoholi / muuhun päihdeongelmaan saa yhteiskunnan apua. On AA, A-klinikat, terv.asema, Katko, erilaiset hoitolaitokset, myös perheille, ym. Valinta on kunkin oma.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin vähävaraisia ihmisiä, etenkin silloin kun ruokaa ei ole riittävästi. Se ON karmea tilanne. Olen itsekin aikoinaan tuota kokenut, saamatta pitkään alkuun mitään apua.

Kunkin pitää kuitenkin miettiä oma tilanteensa ja mikä siinä on sellaista, että voisi itse parantaa olosuhteitaan.

Suomessahan jokaiselle kuuluu riittävä sosialiturva. Erilaiset tuet. Jos näillä ei pärjää, missä vika? Meneekö rahaa johonkin turhuuteen, kuten kaljaan, kossuun ja tupakkaan?

Alkoholi / muuhun päihdeongelmaan saa yhteiskunnan apua. On AA, A-klinikat, terv.asema, Katko, erilaiset hoitolaitokset, myös perheille, ym. Valinta on kunkin oma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Jokaiselle kuuluu määrätty sosiaaliturva. Ja se on riittävä.

• Anonyymi

Aloitus ei kylläkään liity helluntailaisuuteen. Et osaa edes pysyä otsikossa.

• Anonyymi

Helluntailaisten joukossa on joitakin sosiaalipummeja. Saarnaajien velvollisuus on opettaa sellaisille että menevät töihin. 2 Tess. 3:6-15.

• Anonyymi

Missä uskonnossa on eniten sosiaalipummeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä uskonnossa on eniten sosiaalipummeja?

Hyvä kysymys. Sitä vaan ei saa sanoa.

• Anonyymi

Niitä on eniten luterilaisissa piireissä.

• Anonyymi

Nettipummi on hyvä sana. Se kuvaa asiaa paremmin kuin huijari tai varas. Varkaitahan ne ovat. Mutta nettipummi on lievempi muoto.

• Anonyymi

Ei ole oikein kerjätä rahaa edes todelliseen tarpeeseensa. Sellaisia pitää kehottaa menemään töihin. Ja jos tarvitsee rahaa lainaksi, pitää pyytää omaisiltaan ja sukulaisiltaan tai ottaa pankkilainaa.

• Anonyymi

Kaikilla Suomessa on riittävä toimeentulo. Mutta toimeentuloturva ei aina kata kallista ravintoloissa juomista ja syömistä. Siksi nuo kerjäläiset vaativat lisää liksaa löhöilynsä ylläpitämiseksi.

• Anonyymi

Nyt muuttaa Ruotsista Suomeen suuret joukot niitä lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe