Harjaantuneet nettipummit

Anonyymi-ap

Joulunaika lähestyy. Yksityiset rahankerjääjät eli huijarit aktivoituvat. He ovat opiskelleet liikuttavia tarinoita taloudellisesta ahdingostaan. Usein he käyttävät pummaamisessaan Jumalan nimeä saadakseen lisäuskottavuutta petoksilleen. Heidän liikuttavat tarinansa on muotoiltu taitavasti. Sen tähden monet antavat rahaa näiden rikollisten tukemiseen.

Totuus on, että kaikilla Suomessa on riittävästi rahaa. Huijareiden sepustamat nyyhkytarinat ovat valheen voimalla keksittyjä. Sellaisille pitää ehdottaa, että pyytävät rahaa omaisiltaan, sukulasiltaan, tuttaviltaan ja muilta lähipiiriläisiltään. Vierailta pummaaminen on varastamisen syntiin rinnastettava huijaus.

Älä siis anna rahaa nettipummeille, koska näin rohkaiset rikollista harjoittamaan syntiään.

20

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen vähentänyt avustuksiani, kun olen tajunnut, että kaikki "lapsille, Tiibetin yksinäisille äideille", ym. hurskaisiinavustuskohteisiin tarkoitettu raha todellisuudessa on lopulta päätynyt ja päätyy vain yhden eurooppalaisen, kylmäverisen talousrikollisen henk.koht. miljarditilille ja joka rikastuessaan ei ole ihmishenkiä säästellyt.

Jos kadulla joku tulee pyytämään rahaa, arvioin henkilön hädän aitouden ja ehkä avustan. Mustalaisille en rahojani anna.

• Anonyymi00019
        UUSI

Miksi tällä on otsikkona helluntailaisuus

• Anonyymi

Kerjäläiset ovat riivattuja. Heissä asuva demoni on vanginnut heidät tekemään tahtoansa.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin vähävaraisia ihmisiä, etenkin silloin kun ruokaa ei ole riittävästi. Se ON karmea tilanne. Olen itsekin aikoinaan tuota kokenut, saamatta pitkään alkuun mitään apua.

Kunkin pitää kuitenkin miettiä oma tilanteensa ja mikä siinä on sellaista, että voisi itse parantaa olosuhteitaan.

Suomessahan jokaiselle kuuluu riittävä sosialiturva. Erilaiset tuet. Jos näillä ei pärjää, missä vika? Meneekö rahaa johonkin turhuuteen, kuten kaljaan, kossuun ja tupakkaan?

Alkoholi / muuhun päihdeongelmaan saa yhteiskunnan apua. On AA, A-klinikat, terv.asema, Katko, erilaiset hoitolaitokset, myös perheille, ym. Valinta on kunkin oma.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin vähävaraisia ihmisiä, etenkin silloin kun ruokaa ei ole riittävästi. Se ON karmea tilanne. Olen itsekin aikoinaan tuota kokenut, saamatta pitkään alkuun mitään apua.

Kunkin pitää kuitenkin miettiä oma tilanteensa ja mikä siinä on sellaista, että voisi itse parantaa olosuhteitaan.

Suomessahan jokaiselle kuuluu riittävä sosialiturva. Erilaiset tuet. Jos näillä ei pärjää, missä vika? Meneekö rahaa johonkin turhuuteen, kuten kaljaan, kossuun ja tupakkaan?

Alkoholi / muuhun päihdeongelmaan saa yhteiskunnan apua. On AA, A-klinikat, terv.asema, Katko, erilaiset hoitolaitokset, myös perheille, ym. Valinta on kunkin oma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Jokaiselle kuuluu määrätty sosiaaliturva. Ja se on riittävä.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Jokaiselle kuuluu määrätty sosiaaliturva. Ja se on riittävä.

ei välttämättä kun on tottunut luksukseen. kokemuksesta sanon. voisi ex-rikkaille antaa pari tonnia normituen päälle, vai olisko se liikaa pyydetty.

t: varakkaasta köyhyyteen.

• Anonyymi

Aloitus ei kylläkään liity helluntailaisuuteen. Et osaa edes pysyä otsikossa.

• Anonyymi

Helluntailaisten joukossa on joitakin sosiaalipummeja. Saarnaajien velvollisuus on opettaa sellaisille että menevät töihin. 2 Tess. 3:6-15.

• Anonyymi

Missä uskonnossa on eniten sosiaalipummeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä uskonnossa on eniten sosiaalipummeja?

Hyvä kysymys. Sitä vaan ei saa sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. Sitä vaan ei saa sanoa.

IS it LAM

• Anonyymi

Niitä on eniten luterilaisissa piireissä.

• Anonyymi

Nettipummi on hyvä sana. Se kuvaa asiaa paremmin kuin huijari tai varas. Varkaitahan ne ovat. Mutta nettipummi on lievempi muoto.

• Anonyymi

Ei ole oikein kerjätä rahaa edes todelliseen tarpeeseensa. Sellaisia pitää kehottaa menemään töihin. Ja jos tarvitsee rahaa lainaksi, pitää pyytää omaisiltaan ja sukulaisiltaan tai ottaa pankkilainaa.

• Anonyymi

Kaikilla Suomessa on riittävä toimeentulo. Mutta toimeentuloturva ei aina kata kallista ravintoloissa juomista ja syömistä. Siksi nuo kerjäläiset vaativat lisää liksaa löhöilynsä ylläpitämiseksi.

• Anonyymi

Nyt muuttaa Ruotsista Suomeen suuret joukot niitä lisää.

• Anonyymi

Tarpeellista tietoa.

Mutta nyt tarvitaan heti rahaa ja paljon:
      Hukkuneiden merimiesten sukkakeräys on aloitettu. Laita nyt ensihätään pari tonnia suoraan minulle.
      Tilinumero on edelleen sama.

• Anonyymi00018
      UUSI

Hyvä juttu sukankuluttajien kerjäämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      307
      4981
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1756
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1634
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1363
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      116
      1347
    Aihe