Olen syönyt 1.5 vuotta olanzapin 5mg unettomuuteen. Jatkuvasta unettomuudesta en ole kärsinyt, vaan sitä on ollut stressaavissa elämäntilanteissa. Olen pari kertaa yrittänyt lopettaa, mutta hirveän olon takia olen aloittanut uudestaan. Nyt päätin lopettaa sen haittojen ja toimimattomuuden vuoksi hitaammin kuin aiemmin. 3kk takana, olo ollut voimaton, paha olo, päänsärkyjä, päässä soi, välillä ahdistusta/masennusta, apaattisuutta. Nyt olen syönyt 3.5 vk n.1mg annosta. Tämä aika on ollut todella vaikea. Kuvaan on tullut univaikeudet. Yöllä on kummallisia kehotuntemuksia, ylivilkkaita ajatuksia, joten en saa nukuttua kuin pätkiä. Muutama päivä sitten yöt menivät jo hyvin ja olo voimistui, pystyin tekemään asioita, pahoinvointi helpottui. Nyt kuitenkin unet ovat taas edellä mainitunlaiset, todella pahaolo taas. Onko muilla käynyt näin, että vieroitusoireet ovat helpottuneet ja sitten taas pahentuneet, vaikkei ole annosta muuttanut? Olo on hirveä. Jos olisin ymmärtänyt mitä lääkäri minulle määräsi, niin en olisi ikinä aloittanut..
Olanzapin vieroitus ongelmia
Anonyymi-ap
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122299Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥431458Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151106