milloin kansat nousevat toisijaan vastaan?

Anonyymi-ap

onko se ennen vai jälkeen ylösevakujointin? konhliktit näyttääs lisseentyväisen ja voimistullisoivaisen ja tämä on silloin sitä kansainnouselmaista toisiinsa vastaan ärhäkkyyves.

" silloin maa tuli täätteen väkivalttoo"

herpejaks väkivalta on hamas.Gassaan alue on täänneensä hamasta.

Kas, paikka kus olla olelmoisen niin valokuva mulla on jossa aikuinen mies opettaa pojalleen uittotyöpuuhii joskus n. 100 vuotta sitten. Mietin sen miehen katsetta kun kahtelmoi poikaan. Silmijää kuvas ei näje mutta olemus on täynnä valppautta ja suojelevuutta kokemuksellisuujessa.Vaatetus heillä on työolosuhteisiin soveltuvaa. Mietin mitä heile lie kuulumansa tänäänsä. Kuolitsivatko uskossa Jeesukseen.Olemuksissa heillä on jotain kaanista mun silmäisissäin: kas, heil ei tietookaan kännyköllisist, pelkkää luonnonkaneut maisemuksenaan, joen kuohullisuus ja työhön keskittymäisyys.

Toivon heil olleen hyvälliset elämäiset ja uskos Jeesukseen silmäin viime ummistumaisuuteens.

Jumalan luomallisena Jumalan luomallisoimassa kauniksellisessa maisemassa kuohuvaisen jojen rannallisella,

Selef Urge

19

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoittaa sisällisotia eli kansanluokka toista luokkaa vastaan. Alkoi lisääntyä 1780 Ranskan vallankumouksen myötä. Luokkasotaa.

Valtakunta valtakuntaa vastaan tarkoittaa että perustetaan uskontokuntia vastustamismielessä toista uskontokuntaa vastaan. Nämä Alko jo 1500 luvun protestanteista.

Ilmestys 13 ja Ilmestys 17-20 ovat nykyisin menossa. Mutta evankeliumissa kohta : VANHEMMAT ANTAVAT LAPSENSA KUOLEMAAN JA NÄMÄ TUOTTAVAT VANHEMMILEEN KUOLEMAN.

Nyt on pedofilian lisäksi 2011 alkanut voimakas hyökkäys niittänyt satoaan niin että lapset kaikki on menetetty kuolemalle. Huumeet, väkivalta, naispappeus , homoseksuaalisuus ja kaikki mikä erottaa Jumalan valtakunnasta on tehty tavanomaiseksi.

• Anonyymi

tällaisia ne helluntailaiset ODOTTAA , > milloin kansat nousee toisiaan vastaan < ,
      siinäpä varsinainen , "kristitty " . . .

"Oman rauhani minä annan teille"

eikö se "Jumalan rauha" riitä helluntailaiselle , kun rukoilee kansat toisiaan
      vastaan . . .

• Anonyymi

Kansakuntien uusi suursota syttyy ilmeisimmin tänä talvena, saatana Bidenin aikaansaannoksena.

Jeesus tod.näk. ei tule sitä ennen, mutta mistä tuon tietää.

Saammeko edes rauhallista joulunaikaa...

• Anonyymi

Onhan sotia ja kansojen nousemisia toisiaan vastaan ollut näinä viimeisinä päivänä, kaksi maailmansotaakin.

• Anonyymi

sotia on ollut ja on , ja helluntailaiset lisää odottaa !!

eivät taida seurata uutisia ja kansan ja lasten kärsimyksiä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin että tuoretta leivää halujan , mutta tuoreena ei ollut muuta kuin jättipatonnki. Otin sen. Ja juustollisija yli kilollisen. Juusto ja patonki sopii keskenään muhiin autuuves kuin Jippu Markon syliin. Ostoksija oli aika lailla ja lasku oli kauhistus tai kauhiskalliistatavallisteisuus, mutta mainitaan 3 niistä:

Päärynöit, maitoo 2l, kalapuikkoja n.kilon.

Onko kalapuikot terveellistä syötävää vai onko se prosessoitua"?

Prosessoitu: puolimyyrkyllinen kulemma, syötävää syöpäistävää.

Mutta so what ei se kuolem ole maajilman loppu vaan Jumala herättää autuaast kuolleen ylösnousemuksen päivänä. Koitan kuitenkin toisinaan syöjä terveellisesti, mutta en tiejä. Ostin kilon vapaan kanallisen munijakin ihan siksi kun kuulin eilen että se on superterveellinen erään jutun lähje. Ennen sanottiin että se on puolimyrkytteinen tuote.

Että tämmöstä tää on . Markariinikin on nyt sitten entinen terveystuote ja nykyään tapporaswainen, kuulemma.

Onko kalapuikot ok perunallisteen kaa terveellistä vai onko se chipsillisteistä?

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on nyt Selef Urgen henkilökohtaisista peloista. Hän kysyy näitä asioita joka päivä, uudestaan ja uudestaan.

Itse en luota valheiden kerrontaan, väärän toivon antamiseen, vaan: näemme jokainen mitä nyt on tapahtumassa. Enää ei katumus auta. Mtä ihminen kylvää, sitä hän (plus monet viattomat) nyt niittää.

On parasta katsoa tosiasioita silmästä silmään. Muu maailma on vuosikymmenien ajan saanut kohdata väkivaltaa, nyt tulee myös Suomen, koko Pohjolan vuoro, sillä ei Ruotsi ja Norjakaan tästä hengissä selviä. Norja ehkä hiukan paremmin.

Voimme odotella jotain varsin epämiellyttävää pommia ensinnäkin Stadiin, mutta myös muualle Suomeen. Putin suunnittelee nyt ilmeisesti jonkinlaista laajempaa kansanmurhaamme, kiitos kaikkien vihahuutajien ja -kirjoittajien internetissä, jotka olette iloinneet venäläisten kansanmurhasta, sitä tukeneet, stä kustantaneet, siihen lesoeet.

Erityiskiitokset Stubbille, Niinistölle, Marinille, Haavistolle, Valtoskalle, Vanhaselle, eduskunnallemme, Halla-aholle, Helluntaiherätykselle, paskamedioillemme erkkoineen, paanasineen ja muine rauhanvastaisine vihayllyttäjineen.

Putin on nyt selvästi saanut tarpeekseen myös suomalaisista. Ensin hän pisti paskaksi Ukrainan.

"Sillä teidän sanoistanne teidät tuomitaan." Niin maan pällä kuin Taivaassakin.

Kukin itse tietää, mitä sanoja on itse levittänyt.

Koko Kansamme maksaa nyt venäläisten vastaisista vihapuheista.

Mitä ei voi enää estää, on vain rauhallisesti kohdattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on nyt Selef Urgen henkilökohtaisista peloista. Hän kysyy näitä asioita joka päivä, uudestaan ja uudestaan.

Itse en luota valheiden kerrontaan, väärän toivon antamiseen, vaan: näemme jokainen mitä nyt on tapahtumassa. Enää ei katumus auta. Mtä ihminen kylvää, sitä hän (plus monet viattomat) nyt niittää.

On parasta katsoa tosiasioita silmästä silmään. Muu maailma on vuosikymmenien ajan saanut kohdata väkivaltaa, nyt tulee myös Suomen, koko Pohjolan vuoro, sillä ei Ruotsi ja Norjakaan tästä hengissä selviä. Norja ehkä hiukan paremmin.

Voimme odotella jotain varsin epämiellyttävää pommia ensinnäkin Stadiin, mutta myös muualle Suomeen. Putin suunnittelee nyt ilmeisesti jonkinlaista laajempaa kansanmurhaamme, kiitos kaikkien vihahuutajien ja -kirjoittajien internetissä, jotka olette iloinneet venäläisten kansanmurhasta, sitä tukeneet, stä kustantaneet, siihen lesoeet.

Erityiskiitokset Stubbille, Niinistölle, Marinille, Haavistolle, Valtoskalle, Vanhaselle, eduskunnallemme, Halla-aholle, Helluntaiherätykselle, paskamedioillemme erkkoineen, paanasineen ja muine rauhanvastaisine vihayllyttäjineen.

Putin on nyt selvästi saanut tarpeekseen myös suomalaisista. Ensin hän pisti paskaksi Ukrainan.

paljonko helluntailaisuus on auttanut sodan vuoksi avustusta Ukrainaan .
        arvaan : ei mitään !

• Anonyymi

Anteeksi, että taas kiihdyin.

Kun meitä on vuosikymmeniä lietsottu pelkäämään "ryssää", (toiset myös vihaamaan), niin nää sotajutut käy jo voimille.

Itse uskon rauhan ja ystävyyden keinoihin. Meillä oli lähes 80 vuotta hyvä elää, molemmin puolin rajaa. Tähän ainakin itse edelleen pyrin.

Mutta tätä mahdollisuutta ei meillä nyt selvästikään enää vähän aikaan ole.

Karjalan ja Inkerin suomalaisten tilanne alkaa myös nyt hiukan huolettaa. Toivon rauhallisia ja turvallisia oloja teille siellä. 💞

Nyt on vaan otettava vastaan, mitä ylhäältä annetaan. Ja sopeuduttava uuteen tilanteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin viittaat Selfin peloilla? Mistä minun pelollisuutein tiejät?

Kuule, kaipaan vastuksija kysymyksiinikin, sinä tai joku muu ovatko kalapuikt terveellistä syötävää?

K-menu lähes kilon paketti.

Testissä tässä lähiaikoina porochorico. Tuli ostettua kokeiluun. Ekaa kertaa kokeilen noita k-menun kalapuikkojakin, joten siitäkin tulossa pijakkoinsa testiä. Stay tuned.

Selef Urge

• Anonyymi

Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Viimeisiin päiviin sisältyy ajanjaksoa.

• Anonyymi

Aivan, kyllä muistan ja tiejän että viimeisinä päivinä tuomijon pasuunat alkaa puhaltamaan ja suhtkoht yllätyksetön asuija, mitä silloin käytännös tapahtuu maajilmas ja ennenkaikkea sen etten itse ole siinä ajassa ellei Jumala löyvä minusta niin nekatiivisen asijan kuin sinetittömyyveksellisyytensä.

Olisi se aikamoinen shokki, mutta mä oon tällainen kuulemma erityisherkkä oman arvijoni mukaan, jollen mä pääse hauvast ylös tai mukaan ylöstenpaistuna kun se päivä tulee kohjille. Olen kyllä nähnyt kerran unellisteisuujen, jossa kojen sen tilanteen, kussa tulen ylöstenpaistuksi. Unessa tunsin Jumalan Hengen ja sen voiman lähestyvän minua kun se oli tullut samaan taloon kanssani. En nähnyt mitään mutta tunsn pyhyyden voiman lähestyvän minua ja tiesin mistä suunnastakin Hän lähestyi.

Kun Henki oli kohdallani niin sitten lähjin kuin höyhen vaikka ajattelin että kirjoitan jollekin jumalattomalle läheiselleni viestin minne olen kadonnut, mutten ehtinyt kirjoittaa mitään kun Henki oli kohdalla ja nykäisi minut voimaansa mukaan. Koin sen samalta kuin pikkulapsesta tuntuu olla isän sylissä paitsi voimasuhde minun ja Jumalan Hengen voiman kanssa ihan eri tasoa.

Kaikki tulee jäämään kesken, joten kannattaa kirjoittaa viestit ajoissa jumalattomille lähimmisilleen jos on teoreettinen 50:50 mahdollisuuskin tulla Jumalan armosta ylösotetuksi. Itse joutuisin shokkiin jos tajuaisin ylöstempauksen tapahtuneen ja itse jääneeni tänne, sillä tiejän osapuilleen ne jutskat , joita mullakin olis sitten edessäänsä.

Selef Urge

• *Kansa nousee kansaa vastaan
      ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
      ja joka puolella on
      nälänhätää ja maanjäristyksiä."
      (Matt 24:7)

Siis maailmassa on tuolloin
      tapahtunut kahtiajakautuminen.

Ei kansat kansoja vastaan
      vaan kansa kansaa vastaan.
      Samoin on vain kaksi valtakuntaa.

Tämä toteutuu täysimääräisesti
      vasta silloin,
      kun Kristuksen Ruumis eli
      Seurakunta on temmattu pois.

Silloin Kristus ei enää ole
      pidättämässä pahan täyttä valtaa.

• Anonyymi

Päivällistpäivällisteisyyjesä!

"Ei kansat kansoja vastaan
        vaan kansa kansaa vastaan.
        Samoin on vain kaksi valtakuntaa."

Kylpä vaansa. Kyllä kansat kansoja vastaan käyvät ei pelkällisestään nin että yksi kansa käy yhtä kansaa vastaan ja sitten ei enää mikään kansa ei kävisikään skäbäämään mitään kansaa vastaan. Raamatussa lukee että kansa nousee kansaa vastaan, mikä on sinänsä tottaliaista, mutta vaikka Raamattu ei sanokaan monikko muojossa niin sehän on ihtestäänselväällistä niin historijasta kuin nykyhetkelisestä että kansa on noussut jo kansaa vastaan monellisis konhvellikstioisellis ja se jatku tulevallisuujes.On Jumalan valtakunta ja saatanan valtakunta. On maan päällisellä monija kansoja, joissa on sekaisin niin Jumala lapsija kuin saatanan lapsija.

Petri Paavola tämän kanssa on huomijoinunut:

" Sotaa, tauteja, maanjäristyksiä

7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

Ennen Jeesuksen tulemusta kansat nousevat kansoja vastaan ja valtakunnat valtakuntia vastaan. Tämä on mielenkiintoista sillä kansa ja kansaa sanat tarkoittaa kansanheimoja ei valtioita ja valtakunta tarkoittaa valtioita. Ennen Jeesuksen tulemusta kansanheimot nousevat toisia kansanheimoja vastaan, tätähän on jo kovin tapahtunut esim. Euroopassa ja muuallakin, samoin lopun ajalla on valtioita, jotka käyvät toisia valtioita vastaan. Tämä kaikki on synnytystuskien alkua, joka tarkoittaa että lopun aikana asiat menevät kuin raskaana olevan naisen synnytyspoltot, jotka kovenevat ja toistuvat koko ajan kiihtyvällä vauhdilla."

Lainailtu tuolta:

https://www.kotipetripaavola.com/tempaus2.html

Selef Urge

• Anonyymi

ovatkohan helluntailaiset koskaan avanneet raamattuansa ,
      kuinka siellä kehoitetaan :

"Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan , rukoilemaan , pitämään esirukouksia ,
      ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta , 2 kuningasten ja kaiken esivallan
      puolesta , että SAISIMME VIETTÄÄ RAUHALLISTA ja hiljaista elämää
      jumalisuudessa ja kunniallisuudessa . 3 Sillä se on HYVÄÄ JA OTOLLISTA ."

NIIN kehoittaa RAAMATTU .

helluntailaisen kehoitus , toivomus ja rukous , > "milloin tulee tuho . . .

• Anonyymi

Oletko ollut läsnä helluntailaisen rukoustilaisuuksissa? Vai mihin syytöksesi perustat, omaan häijyyteesikö!

• Anonyymi

"milloin kansat nousevat toisijaan vastaan?"

Homma on jo menossa...

• Anonyymi

Olethan sinäkin jo hokenut tällä palstalla USA USA USA? Sieltäkö se vapahtaja tulee?

• Anonyymi

Vapahtaja on jo tullut n.2000v sitten ja tulee tietenkin pijan jälleen halitsellitsemaisemaan tuhanteksi vuojeksi uuvestaansa. Mua jännittää se mikä ennen sitä tapahtuu: YLÖSTEMPAUS .

Mikään ei jännitytä enemmällisesti kuin se että olenko siinä mukana vai en. Jeesukseen vetoan viimeiseen asti. Hirveitä ajatuksia oli aamullisellakin päässä kun rukoilin suoraan Herralle että näin mä ajattelen siitä kun venäläisiä kuolee siellä rintamalla. Jos niitä ei kuolisi siellä niin ....no enpä siihen mene enää, mutta apua ja muutosta haluan Herralta jos ajatukseni milloin eivät le linjassa Jumalan tahjon kanssa.

Pyörittelin sitäkin että jos olisin venäläinen niin mikä olisi mun osani siinä tapauksessa. Olosuhteet ja asetelmat ovat niin erilaiset. Suomalaisena miehenä venäläismiehen asemaan koittaen asettautuneena teoreettisi vaihtoehtoja löytää, mutta tojellisuus on usein vaikejanpaa kuin paperilla tai ajatuksissa että näinpä sitten antauvun...tappaisinko oman ryhmän kun se nukkuu...jossa tietäisin olevan kaltaisiani pakotettuja rintamalle lähteneitä.

Jumalaa ainakin rukoilisin alati rintamalla ja kyselisin kuinka tehjä ja toimija.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135