Venäjän hyökkäys Suomeen tapahtuu ennen äitini muuttoa Helsinkiin?

Anonyymi-ap

Näin 2022 jKr. nävyn, jossa Venäjä hyökkähti Suomeen. Olin uneksunnassa Helsingissä ja soitin äitillein kysyen tulenko hänen luokseen maaseuvulle vai pysynkö Helsinkissä.. Hän vastasi että pysy siellä.Katsoessain ikkunasta näin että oli joko keväähköllistä tai syksyllistä, arvijoin länpötilalliselliseksi n.5 astetta plussaa, olisiko ollut loskaallistuneisuutta katusella , jonne katsoskellasmoin, se viittaa kevääseelliseen,mutta se on pelkkä unellisessa ikkunasta ulos katsottu arvijo jälkikäteen länpötilallisesta, enkä siitä loskaallisteisuujesta osaa sanoo enää oliko niin vai aikako olisi lisämaalaillut maisemaan loskaa, en tiejä, 50-50.

Nyt sitten äitini ilmoitti muuttavansa Helsinkiin kesällisellä 2025jKr. Siihen totesin että sitten en saisi ensi kesän satoa, koska en taija jaksaa itse niitä kaikkija istutus juttuja tekemään. Sanoin sen äijille ja hän naurahti ja sanoi että pitäisi sitten vasta syksyllä muuttoilija. uultavallisesti muuttonsa saan puhutua syksymmälle tai ies loppukesseen, kun kaikkea haluamaani saa jo elokuun alulliseen mennessä.

Sisäistitkö , mitä meinaan? Venäjä hyökkää tämän perusteella jollei nyt just kohta tän vuojen aikana niin sitten kukakties kevveel 2025jKr.Mula on vaan toi uni ja sen kerroin, en ota kantaa siihen toteutuuko se vai eikö toteuju.

Venäjän hyökätesä Suomeen olemme äitein kanssa eri lokaatijoissa Suomessa kun on n 5 asteen länpötilaisteisuus Helsinkin päässä.

Selef Urge

29

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisi pitää se asunto / mökki / talo siellä maalla, ellei ole kovin itäistä Suomea.

Sodan sytyttyä Helsinki on vaarallinen paikka asua, Pommituksia keskitetään tänne, mutta tietenkin myös itäisempiin Suomen kaupunkeihin, läntisempiin tekevät "desantit" terrori-iskujaan, etenkin paikkakunnille joissa keskus-rautatieasemia sekä rautatielinjoja yleensäkin. Rikkovat siltoja ja junaratoja.

Sodan ja terrorin uhatessa pitää kansalaisten varoa kaikkia sellaisia, ruuhkaisia paikkoja, joissa on pienellä alalla paljon väkeä: asemat, suuret kauppakeskukset, kaupunkien risteyspaikat ja torit, ulkoilmakonsertit, jne.

• Anonyymi

Keskellisessä-Suomessa se on ja siel on talvasuttava talollinen, metsätilan taloksi siirtyy, sähköt jää sinne päälle ja tarkoitus on siellä luultavallisesti 2 kertaa vuojes käyväs mutta ainakin kerrans. Naapuriin on onneksi hyvät länpimät välit niin hän käy välillä kahtomassa onko paikka rosvottu siinä kun on uitakin rakennuksija täynnä varastettavaisia ja siihen lähistölle on muutanut rikollisija, joilt poliisi on hakenut varastamijansa tavaroita. Poliisi löysi heijät kun valvontakameroihin olivat jääneet.

Saavat jatkaa varkailujaan kuulemma vapaasti, sillä varkailut jatkuneet samaan tapaan sen jälkeen kun poliisit hakeneet tavarans. Luultavasti samaan taloon ovat varastoineet nämät uusimmat varastamisensa.

Selef Urge

• Anonyymi

Tuo mahd. "Venäjän hyökkäys" voi tapahtua jo ennen Joulua.

Y,mmärräs Selef, että sinua stressaa...
      Niin stressaa varmasti muutamaa miljoonaa muutakin suomalaista.

Suunnittele varautumistasi rauhallisesti, mutta kuitenkin jo pientä kiirettä pitäen, sen minkä voit ja mikä on järkevää.

Itse kirjoitan asioita muistiin esim. tiedostoihini ja aion tulostaa niitä paperille, sillä sodassa taatusti sähköt menee ja netti tökkii.

Ota selvää missä on lähin väestösuojasi ja pakkaa pieni reppu valmiiksi, johon otat tärkeimmät tavarasi. Jääkaappiin sitten aina valmiit eväspaketit, jotka sieppaat mukaan kun ilmahälytys alkaa.

Kyllä tämä tästä...

"Kiitos" helvetisti Niinistölle kun katkaisi rauhansuhteemme Venäjään ja liitti meidät NATO:on.

• Anonyymi

Kyllä mä rauhassa olen ja stressaan ainovastaan sen asijan kanssa etä päsenkö mä sitten yhtenä päivänä ylösottoon vai en. Nämä muut jutut on kyllä aikalailla Herran hallinnassa kuten mun syjän ettei se näitä jaksa säikkyä, Muta ehkä sitten alkaa pelottamaan jos kun nävyllisyys toteutuu.

Voin kommentoij onko alkanut ahjistelemaan vai oonko ejelleen cool. Kyllä mä väestösuojan sijaan jouvun mänemään sinne missä paukkuu kun jos sota alkaa. Mitäpä näitä stressaamaan. Kerran se on ennenkinkirpassunna ja niin se on vielä nykyjännii.Mutta koitan vähän vauhkoontua sitten ainakin aluksi joksikin aikaa, ottaa pikku alkushokkifiilikset.

Taijan männä rukoukseen pahnaani. Illanjatkollista sekä hyvällist yöllist sulle ja itse kulleksellisil,

Selef Urge

• Anonyymi

Näin on Niinistöltä ja Stubilta pää vadille.. NATO vouhotus vie Suomen sotaan.... USA MASINOI Ukrainaan sodan ja Suomi kärsii. Pressa nuolee vain USAN kengänpohjia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä rauhassa olen ja stressaan ainovastaan sen asijan kanssa etä päsenkö mä sitten yhtenä päivänä ylösottoon vai en. Nämä muut jutut on kyllä aikalailla Herran hallinnassa kuten mun syjän ettei se näitä jaksa säikkyä, Muta ehkä sitten alkaa pelottamaan jos kun nävyllisyys toteutuu.

Voin kommentoij onko alkanut ahjistelemaan vai oonko ejelleen cool. Kyllä mä väestösuojan sijaan jouvun mänemään sinne missä paukkuu kun jos sota alkaa. Mitäpä näitä stressaamaan. Kerran se on ennenkinkirpassunna ja niin se on vielä nykyjännii.Mutta koitan vähän vauhkoontua sitten ainakin aluksi joksikin aikaa, ottaa pikku alkushokkifiilikset.

Taijan männä rukoukseen pahnaani. Illanjatkollista sekä hyvällist yöllist sulle ja itse kulleksellisil,

Selef Urge

" Voin kommentoij onko alkanut ahjistelemaan vai oonko ejelleen cool."

Sitten jos kun Venäjä on tehnyt mahtisiirtonsa hyökätä Suomeen.

Tarkentajensa,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Voin kommentoij onko alkanut ahjistelemaan vai oonko ejelleen cool."

Sitten jos kun Venäjä on tehnyt mahtisiirtonsa hyökätä Suomeen.

Tarkentajensa,

Selef Urge

Tosiaan, en tajunnut, että sinäkin ilm. joudut sinne itse taistelukentille.

Nyt menin sanattomaksi...

• Sota jos Jumala sen sallii tälle kansalle...olisi voinut alkaa jo ,ellei Jumala antanut lisäaikaa Suomelle niin...paha on olla isoissa kaupungeissa sekä rovaniemi ja mikkeli.
      Paras asua metsämökissä korvessa lähteen lähellä ja varautua.
      Rukoilen päivittäin, että Jumala ei tätä kansaa tuhoon päästäisi vaan antaisi pitkämielisyydessään Henkensä tämän kansan päälle.

• Anonyymi

56-vuotta samaa asiaa on hoettu. Kuka kulloinkin. On annettu tarkkoja päivämääriä, piirretty tarkkoja karttoja. Minua ihmetyttää suuresti miksi ko. henkilöt ja ALOITTAJAKIN väistävät kysymyksen mikä on Googin loppu. Olisi tasapuolista kirjoittaa siitkin. Se ei ole uni, vaan se on sentään raamatussa.

• Anonyymi

Googin sota tapahtuu vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen. Tämä selvästi lukee Raamatussa.

Venäjä ei ole Goog, tuo on USA:n valhe-sotapropagandaa, jolla manipuloitu joitain kristittyjä, lähinnä taikauskoisia helluntailaisia.

Goog sitäpaitsi sijaitsee Turkissa.

• Anonyymi

Mistä sä tuon 56 vuotta tempaisit? Tätä "NL / Venäjä voi hyökätä milloin vain" on hoettu 2. maailmansodan päättymisestä asti! Kohta 80 vuotta. Eikä ole hyökännyt.

Suomi itse menetti hermonsa kriittisellä hetkellä, jolloin olisi vaadittu tyyneyttä ja harkintaa, mutta pelkuripressamme (S. N.) säikähti ja hullu kun oli, niin itse teki sen, mitä ei olisi pitänyt: katkaisi rauhansuhteet Venäjään ja ilman kansanäänetystä liitti meidät Venäjän vihollisiin!

Suomi itse julisti sodan Venäjälle ja johon se varmasti jo Jouluun mennessä myös vastaa. Sillä uusin presidenttimme on vielä edellistäkin hullumpi, narsisti-psykopaatti.

Saammeko uutta "itsenäisyyspäivääkään" nähdä? (Mikä "itsenäisyys"?)

Tsekkoslovakian miehitykseenkö viittaat? En enää muista miksi se tapahtui. Netistähän tuo eräänlainen länsi-"tieto" löytyisi.

• Goog sota on 1000v kauden lopun viimeinen sota tai sen kaltainen.
        Sitten tulee todellinen loppu.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Goog sota on 1000v kauden lopun viimeinen sota tai sen kaltainen.
        Sitten tulee todellinen loppu.

Noinhan Raamattu sen sanoo, Ilmestyskirjan loppupuolella. Mutta sotaprovokaattorit luottavat siihen, että ihmiset eivät tarkista asioita: onko väitetty asia todella noin.

Meillä on netti nenän edessä ja hakusanoilla on helppo tarkistaa tosiasioita.

Mutta kun on saatu manipuloitua pelkoa ja vihaa, tässä järjestyksessä, niin trollit ovat valmiita Valheenvaltojen palvelukseen.

Jokainen joka puhuu Venäjästä Googina, todistaa itse olevansa valehtelija / huijari.

• Anonyymi kirjoitti:

Noinhan Raamattu sen sanoo, Ilmestyskirjan loppupuolella. Mutta sotaprovokaattorit luottavat siihen, että ihmiset eivät tarkista asioita: onko väitetty asia todella noin.

Mutta kun on saatu manipuloitua pelkoa ja vihaa, tässä järjestyksessä, niin trollit ovat valmiita Valheenvaltojen palvelukseen.

Jokainen joka puhuu Venäjästä Googina, todistaa itse olevansa valehtelija / huijari.

Niin Venäjä voi olla liittoumassa mutta mikä osa aikanaan hyökkää Israeliin niin näitä venäjän alapuolella olevia muslimipohjaisia alueita ja he ovat turkin kanssa yksi osa porukasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bertolt Brecht / Agit Prop - Oppimisen ylistys:

>>Opi perusasiat
        Se ei riitä, mutta opi ne
        Niille joiden aika on tullut
        Se ei koskaan ole liian myöhäistä.

Opi kaikki aakkoset,
        Se ei riitä, mutta opi ne.
        Älä anna sen harmittaa vaan ala jo.
        Sinun täytyy tietää kaikki,
        Sinun täytyy astua johtoon.

Opi mies yömajassa,
        Opi mies vankilassa,
        Opi vaimo keittiössä,
        Opi kuusikymmenvuotias.

Mene kouluun koditon.
        Hanki tietoja vaikka palelet.
        Nälkäinen, tartu kirjaan.
        Se on hyvä ase.

Älä pelkää kysyä, toveri.
        Älä usko kuulopuheisiin, ota selvää!
        Mitä itse et tiedä, sitä et tiedä.

Tarkista lasku,
        Sinun täytyy se maksaa.
        Laske sormesi joka erälle ja kysy:
        "Miksi tämä on näin?"

Opi perusasiat,
        Niille, joiden aika on tullut.
        Se ei koskaan ole liian myöhäistä.

Opi kaikki aakkoset,
        Se ei riitä mutta opi ne.
        Älä anna sen harmittaa vaan ala jo!
        Sinun täytyy tietää kaikki,
        Sinun täytyy astua johtoon.<<

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Niin Venäjä voi olla liittoumassa mutta mikä osa aikanaan hyökkää Israeliin niin näitä venäjän alapuolella olevia muslimipohjaisia alueita ja he ovat turkin kanssa yksi osa porukasta.

Tuohon on kuitenkin vielä peräti tuhat vuotta aikaa! Tuhat vuotta. Maailma on ihan toinen kuin tänään.

Mitä oli Suomi v. 1024?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vallan hyvin Ilm. 20: 7- . Mutta ette kirjoita mitään Hes. 38, 39. Ne ovat selvästi kaksi eri sotaa. Ja aivan eri aikana. Hesekiel mainitsee Googin liittolaiset. Tänä päivänä asetelma on täysin valmis. Esim. Mesek, Moskova. Hesekiel mainitsee ilmansuunnankin missä Goog on. Ei ole kuin yksi mahdollisuus. Olihan suuri pelko heti jatkosodan jälkeen että NL valloittaa Suomen. Asekätkentä tapaus. Oli tehty noottikriisi jne. Mutta maamme historiassa tietojeni mukaan n. 60-vuotta NL / Venäjän propagandaan on laitettu hengellisyyttä . Se alkoi Oulun profetiasta 60-luvun lopulla. Siitä se on jatkunut ja jatkunut . Nyt on aloittajan vuoro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vallan hyvin Ilm. 20: 7- . Mutta ette kirjoita mitään Hes. 38, 39. Ne ovat selvästi kaksi eri sotaa. Ja aivan eri aikana. Hesekiel mainitsee Googin liittolaiset. Tänä päivänä asetelma on täysin valmis. Esim. Mesek, Moskova. Hesekiel mainitsee ilmansuunnankin missä Goog on. Ei ole kuin yksi mahdollisuus. Olihan suuri pelko heti jatkosodan jälkeen että NL valloittaa Suomen. Asekätkentä tapaus. Oli tehty noottikriisi jne. Mutta maamme historiassa tietojeni mukaan n. 60-vuotta NL / Venäjän propagandaan on laitettu hengellisyyttä . Se alkoi Oulun profetiasta 60-luvun lopulla. Siitä se on jatkunut ja jatkunut . Nyt on aloittajan vuoro.

Mesek ei ole Moskova.
        Moskova-nimistä paikkaa ei ollut Raamatun aikoina.

Te eksyttäjät kyllä tiedätte nämä. Ette ole elävässä uskossa, ette ole Totuudelle kuuliaisia.

Paljonko luciferistivaltion CIA maksaa sinulle, vai oletko ilmainen, hyödyllinen idiootti?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Helluntailaisuus tuottaa paljon uskontojen uhreja.

Helluntailainen mies perusti Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.

• Anonyymi

olet myöhässä----- Leo Melleri jo Neuvostoliiton aikana valloitti Suomen.
      Eli katsohan ulos, siellä ne on samat joukot, mistä itsekin rohvetoit..

Kyllä niitä piippalakkeja tulloo

• Anonyymi

Nostradamus...

• Anonyymi

(y) 16v.

• Anonyymi

Minä näin semmosen unen että Suomen ja Kiinan rajalla oli kahakoita....mitä merkinnee.

• Anonyymi

Tarkoittaa että syöt liikaa sieniä.

• Anonyymi

Tarkoittaa sitä, että ota heti mielialalääkkeesi.

• Anonyymi

Tarkoittaa sitä, että sinun tarvitsee mennä psykologin vastaanotolle. Varaa aika heti. Koeta kestää kaamos.

• Anonyymi

Suomella ja Kiinalla ei ole yhteistä rajaa.
        Olet todella sekaisin. Hypnoosissa, koska uskot valheen?

• Anonyymi

💩💩💩

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe