IS
"Kommentti: Bidenin yllätys sotki Scholzin kampanjan
Olaf Scholz lähti vaalikampanjaan rauhankanslerina. Matkaan tuli hetki mutka, kirjoittaa erikoistoimittaja Seppo Varjus."
Kommentti:
Niin saattoi sotkea, mutta pskat Sholzista, nyt on kysymys Ukrainasta, sen itsenäisyydestä ja kansallisesta olemassaolosta.
PSKAT SCOLZISTA, KYSYMYS ON UKRAINASTA
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikkoon tuli pikakirjoitusvirhe,
mutta haitanneeko tuo,
Scoltz vaiko Scholtz,
ei oikaisu miestä paranna. - Anonyymi
Macrooni,Kova mies Ranskasta. Tosi Kovis. Macho mies. Macrooni. Real hard looking man.
- Anonyymi
Saksan pääministeri colt. Sapliinin surma.
- Anonyymi
Se on ainakin varmistunut, että Putinia ei kiinnosta rauha. Kun orpani kävi sekoilemassa ja nuolaisemassa ihailemaansa Putinia, niin seuraus massiivinen ohjusisku Ukrainan siviilikohteisiin oli seuraus.
Nyt kun sultsina soitteli, niin sama juttu, valtaisa ohjusisku Ukrainan suurimpii kaupunkeihin.
Ja diktaattori Putin varmasti vain naureskelee noille hyväuskoisille, jotka jostain kumman syystä yhä edelleen uskoo Putinin haluun rauhaan. Ei, halua, vaan tuhota Ukraina ja vallata maa ja orjuuttaa ukrainalaiset. Ja sen jälkeen seuraava kohde….
Mikä kumma on, ettei tämä ole vieläkään auennut noille poliittisille päättäjille Euroopassa kaikille?
Suomessa ei onneksi enää päättäjien joukossa ole noita sokeita hyväuskoisia Putinille hyödyllisiä idiootteja. Se nähtiin eduskunnan keskustelussa, jossa sekä oikeiston, että vasemmiston ja kaikki siltä väliltä, tuli asia selväksi.- Anonyymi
Putin on kuin se sotilaallisella voimalla
heikkoa länttä vastaan uhoava
mielipuoli neuvostokenraali Orlov
elokuvassa 007 - Octopussy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on kuin se sotilaallisella voimalla
heikkoa länttä vastaan uhoava
mielipuoli neuvostokenraali Orlov
elokuvassa 007 - Octopussy.Eroa on vain se, että Putin ei ole sotilas, ei ole edes sotaväkeä käynyt, oli neuvostoaikaan vain vähäpätöinen yhdysupseeri Itä-Saksassa.
Putin muuten ei kelvannut oikeaksi vakoilijaksi, vaikka sellaisesta urasta haaveili nähtyään neuvostoliittolaisen tv-sarjan "Kevään seitsemäntoista hetkeä".
Moskovassa pidetyn vakoilijakurssin päätteeksi oli kurssin johto todennut Putinista: "Kelpaamaton palvelukseen. Ei ymmärrä tekojensa seurauksia itselleen eikä KGB:lle."
Näin kertoi ranskalaisessa Le Figaro -lehdessä Putinin silloinen kurssikaveri, nimen ja kuvan kera. Jutusta oli käännös Verkkouutisissa.
- Anonyymi
Kyllä huomaa että oot viisas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513