Kuin monella joku dieetti päällä joulunaki

Anonyymi-ap

Kuin monella on menossa joku dieetti ja miten on menny? Entä jatkatteko jouluna ja miten välttää houkutukset :D mä oon hiilarittomalla taas ja 64kg päässy 57kg. Ois tosi kiva jatkaa myös jouluna mutta miten välttää houkutukset? Oon päässy suklaa riippuvuudesta kokonaan ja vaihdoin hedelmiin mut melko hyvin ilmanki oon. Mut nyt eka joulukuu ja haluan ostaa uus fazerin levy nii miten sen kanssa käy xD en halua että paino jäis pomppimaan. Terveyden takia jätin hiilarit mutta myös että paino tippui. Haluun päästä ainaki 55kg ja siitä vielä 50kg

En haluu olla ainut kuka laihduttaa joulunaki :]]

14

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En vietä joulua. Ei kiinnosta satanisti roskien rituaalit.

• Anonyymi

Voi syödä mitä vaan kunhan kuluttaa kaiken. ^^

• Anonyymi

Joulu vaikuta mitenkään mihinkään.

No, paitsi TV ja radio on kiinni, koska kokoajan Plopplottaa K-kauppias!

• Anonyymi

Yritän vatsani tähden pitää osittain "dieettiä".Toinen syy on kilot, joita olen saanut kuriin. Onko järkevää syödä itsensä ähkyyn jouluna. Syön aattoiltana joulu-aterian laatikkoineen. Yritän katsella kaupasta porsaan sisäfilettä. Jos en löydä, niin minulla on pakkasessa takuumurua paisti. Laitan sen sellaiseksi, että se jää hiukan punaiseksi keskeltä. Ostin joulupuuroon kaurasta valmistetun ryynin, perinteinen. Eihän riisi ole suomalainen perinteinen. Tuossa kaurassa on kuituakin vatsalle. Rosolli tulee tietysti myös, mutta ujutan jouluna myös tavallista raastetta. Joulu olut kuuluu joulupöytään, ja graavilohi. Hillitysti syöden nautin joulusta enemmän.

• Anonyymi

Kokeilin tuota uutta kauraista joulupuuroa. Tein sen puuromaitoon. Siinä on kevytmaidon kalorit, mutta se maistuu täysmaidolle. Tulos oli: tämä on parempaa kuin riisipuuro.

• Anonyymi

Kinkun syöntiä kannattaa harjoitella.

• Anonyymi

Muista syödä VÄHINTÄÄN se 2200 kaloria päivässä.
      Kyllä sillä laihtuu laihakin ihminen,minullakin on läskiä vain 3 kiloa ja noilla kaloreilla laihdun.

• Anonyymi

Ite ota naki ja muusi tänäki. Turus.

• Anonyymi

En ole varsinaisesti millään dietillä koskaan, mutta joulusta uuteen vuoteen sallin itselleni kaikki herkut. Paino on pysynyt sopivana vuosikymmenet.

Mitä syöt joulusta uuteen vuoteen ei merkitse painon kannalta mitään verrattuna siihen mitä syöt uudesta vuodesta jouluun. Jouluherkut tuovat osaltaan hyvää mieltä ja se on tärkeää.

• Kun ei ole lapsia eikä vanhempia niin en vietä joulua. Ehkä pullo parempaa kuohuviiniä ja hyvä kirja.

• Anonyymi

Kyllähän se joku dieetti eli ruokavalio joulunakin on, kun jotain pitää syödä.

Muuten noudatan vähähiilarista arjessa. Joulun pyhinä syön kaikkea tarjolla olevaa koska joulu ja perheessä gourmet-ammattilaisia. Siis kotitekoista levain-leipää, samoin sokerisia herkkuja, lähinnä suklaata menee mutta valmistan nyt itse italialaista zuppa inglese-jälkiruokaa kun tuli tilattua Alkermes-likööriä italialaisesta nettikaupasta. Sen lisäksi portviiniä, shampanjaa jne alkoholia, punkkua ja valkoviiniä, totta kai. Perunaherkut, perunalaatikko lähinnä kuuluu myös jouluun, samoin lanttulaatikko. Muita perinnelaatikoita ei harrasteta. Muut jutut onkin vähähiilarisia: kala, kalkkuna, kasvikset, juustot.

Jouluna tulee syötyä kuitenkin tosi vähän (mutta usein) kaikkea kun mahaan ei vaan mahdu. Eli mitään mässäilyä ei ole. Ongelmaa on odotettavissa leivän (vehnä) ja leivonnaisten syönnistä, josta tulee parin viikon oireet, samoin sokerista. Eli vaatii vain taas paluun leivättömään ja sokerittomaan arkeen.

T kn

• Anonyymi

Jouluna voi herkutella - mässäillä ei kuitenkaan kannata.

Kuten tunnettua ei ole väliä mitä syö jouluna tai uutena vuotena, vaan sillä mitä syö uuden vuoden ja joulun välissä.

• Anonyymi

Pudotan painoa, mutta en aio mitenkään sen kummemmin kursailla jouluna. Olen aiempina jouluina huomannut ettei joulu mitenkään vaikuta painooni. Maistelen ja syön kaikkia erilaisia ruokia aina kalapöydästä lihoihin ja laatikoihin. Tietysti niitä kutakin on sitten vähemmän, kun ei kukaan voi määräänsä enempää syödä tai tulee huono olo.

• Anonyymi

Olen tosi lihava ja syön myös jouluna kiloinan mitattuna valtavat määrät ihan kaikkea ruokaa. Suolaa ja rasvaa tulee vain tavallista enemmän, sekä tietenkin kaloreita. En ole kyllä koskaan laskenut, enkä laske, mutta arvaan että suklaiden, kermavaahtojen, torttujen ja kakkujen kanssa 7000 - 9000 kaloria päivässä. Ruuan sokerisuutta tasoitan sillillä, lohella, kinkulla, aurajuustolla sekä täysrasvaisilla juustoilla, meetwurstilla sekä tietenkin konjakilla ja punaviinillä. Ruokajuomaksi käy jouluolut.

Joulun kasvikset saa porkkanalaatikosta sekä perunasta.

Aina löytyy riittävä syy syödä tosi paljon ja varsinkin joulu on hyvä syy herkutella. Ukrainan sota on ollut kohta kolme vuotta sopiva syy perustella syömisasiat. Onneksi rahat riittävät vielä valtavaan määrään hyvää ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe