Eikö ne äkehet pitäny kadota tai aidata siitä 67.n varresta,uhkasiko jopa muuttaa Kurikkaan jossa yrittäjää ymmärretään, eivät tainneet huolia ,vaikka olisihan nuo siinä magneetissakin hyvin näkyvällä liikepaikalla.
Sammakko äkehen alla
11
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kurikka kuittaa verotulot ja Ilmajoki jää nuoleemaan näppejään. Firman toiminnot jatkuu näkyvällä paikalla kuin keskisormena kuppaukselle. Erittäin onnistunut protesti, 5/5.
- Anonyymi
Yritysvihamielisyyden huipentuma.
Keskustan päättäjät vastuussa, joille kiusanteko on tärkeintä.- Anonyymi
Jumalattoman lapsellista touhua.
Ihan verrattavissa siihen Lännentiehen.
- Anonyymi
Hyvä possujoki!!miks kunta kuihtuu🤣
- Anonyymi
Kunta voisi avustaa aidan rakentamisessa koska kyseinen yrittäjä tunnetusti aikaansaamaton.
- Anonyymi
4 H rauta ja säkkikeräyspaikka se vasta hieno onki 67:aa ajavien kattella.
- Anonyymi
Koita nyt itse saada muutaman miljoona liikevaihto joka vuosi ja puhu sitten vasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt itse saada muutaman miljoona liikevaihto joka vuosi ja puhu sitten vasta.
NIIN TAATANA!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtakaa nyt apinat se liikevaihto jo🤣🤣🤣liikevoitto vain merkitsee🤣🤣voi jee istu ja pala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtakaa nyt apinat se liikevaihto jo🤣🤣🤣liikevoitto vain merkitsee🤣🤣voi jee istu ja pala!
Eiköhän sitä liikevoittoakin ole ihan kohtuullisesti, verot maksetaan jatkossa Kurikkaan, kun Ilmajoki on yritysvihamielinen kunta täynnä äärikepulaisia kadehtijoita.
https://www.youtube.com/watch?v=Hab1UYBwINc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sitä liikevoittoakin ole ihan kohtuullisesti, verot maksetaan jatkossa Kurikkaan, kun Ilmajoki on yritysvihamielinen kunta täynnä äärikepulaisia kadehtijoita.
https://www.youtube.com/watch?v=Hab1UYBwINcKeskikalja nyt on täysi ääliö jota ei kukaan muu kuin persu älykkyyden omaava ihannoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194