Eikö ne äkehet pitäny kadota tai aidata siitä 67.n varresta,uhkasiko jopa muuttaa Kurikkaan jossa yrittäjää ymmärretään, eivät tainneet huolia ,vaikka olisihan nuo siinä magneetissakin hyvin näkyvällä liikepaikalla.
Sammakko äkehen alla
11
478
Vastaukset
- Anonyymi
Kurikka kuittaa verotulot ja Ilmajoki jää nuoleemaan näppejään. Firman toiminnot jatkuu näkyvällä paikalla kuin keskisormena kuppaukselle. Erittäin onnistunut protesti, 5/5.
- Anonyymi
Yritysvihamielisyyden huipentuma.
Keskustan päättäjät vastuussa, joille kiusanteko on tärkeintä.- Anonyymi
Jumalattoman lapsellista touhua.
Ihan verrattavissa siihen Lännentiehen.
- Anonyymi
Hyvä possujoki!!miks kunta kuihtuu🤣
- Anonyymi
Kunta voisi avustaa aidan rakentamisessa koska kyseinen yrittäjä tunnetusti aikaansaamaton.
- Anonyymi
4 H rauta ja säkkikeräyspaikka se vasta hieno onki 67:aa ajavien kattella.
- Anonyymi
Koita nyt itse saada muutaman miljoona liikevaihto joka vuosi ja puhu sitten vasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt itse saada muutaman miljoona liikevaihto joka vuosi ja puhu sitten vasta.
NIIN TAATANA!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtakaa nyt apinat se liikevaihto jo🤣🤣🤣liikevoitto vain merkitsee🤣🤣voi jee istu ja pala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtakaa nyt apinat se liikevaihto jo🤣🤣🤣liikevoitto vain merkitsee🤣🤣voi jee istu ja pala!
Eiköhän sitä liikevoittoakin ole ihan kohtuullisesti, verot maksetaan jatkossa Kurikkaan, kun Ilmajoki on yritysvihamielinen kunta täynnä äärikepulaisia kadehtijoita.
https://www.youtube.com/watch?v=Hab1UYBwINc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sitä liikevoittoakin ole ihan kohtuullisesti, verot maksetaan jatkossa Kurikkaan, kun Ilmajoki on yritysvihamielinen kunta täynnä äärikepulaisia kadehtijoita.
https://www.youtube.com/watch?v=Hab1UYBwINcKeskikalja nyt on täysi ääliö jota ei kukaan muu kuin persu älykkyyden omaava ihannoi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2934553Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3552647Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292524Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1712413Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1992314Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5151315Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4071199Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121161Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38963- 94949