Tarvitsisin suureen yhteisösaunaan suuren kiukaan. Ovat vain pirhanan kalliita. Voiko yhden suuren kiukaan korvata kahdella pienemmällä? Niille siis heiteltäisiin vuoroin löylyä.
Voiko yhden suuren kiukaan korvata kahdella pienemmällä?
10
171
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että kaksi kotikäyttöön tarkoitettua kiuasta tulisi loppupeleissä huomattavasti kalliimmaksi ratkaisuksi kuin se alun perin tuohon käyttöön tarkoitettu malli. Mutta joo, jos kivimäärä on sama niin suurin piirtein samanlaiset löylyt saa, kunnes alkaa kiukaat hajoamaan.
Kiviksi kannattaa sitten harkita sellaisia, jotka kestävät käyttöä. Tuollaisessa käytössä perus rautakaupan kivet ovat vaihtokunnossa kuukaudessa tai parissa. - Anonyymi
Voit laittaa myös kymmenen pienempää kunhan teho vastaa yhtä suurempaa. Sitä en tiedä tuleeko halvemmaksi.
- Anonyymi
Voipi olla, ettei hormiin saa laittaa kuin yhden kiukaan. Ylikuumenemisvaara on mahdollinen. Ainakin varmistaisin ensin.
- Anonyymi
Sähkökiukaissa samaan hormiin voi kytkeä useammankin kerralla.
- Anonyymi
Kolme kiuasta korvaa kahta paremmin yhden ison kiukaan, mitä näin vaikeaa seuraavaksi...
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin olen saunonut yhteisösaunassa, jossa oli kaksi sähkökiuasta vierekkäin. Tosin ei nekään mitään perus 6 kW postilaatikoita olleet, vaan tyyppikilpeä lukematta sanoisin että olivat 10,5 - 12 kW, max 15 kW tehoisia, noin ulkomittojen perusteella arvioiden.
- Anonyymi
14 poistettua viestiä eikö meinaa mennä ihan putkeen therotta? 😁😁
Anonyymi kirjoitti:
14 poistettua viestiä eikö meinaa mennä ihan putkeen therotta? 😁😁
Hauskaa tässä keskustelussa on, että minulle poikkeuksellisesti tuli vastattua kirjautumattomana, etkä sinä tietenkään tunnistanut minun viestiäni...
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Hauskaa tässä keskustelussa on, että minulle poikkeuksellisesti tuli vastattua kirjautumattomana, etkä sinä tietenkään tunnistanut minun viestiäni...
Jos minä en tunnistanut sinun viestejäsi therotta miksi sinä sitten poistit viestini joissa sinut tunnistin?
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Ei se ole poikkeuksellista therotta että sinä kirjoitat ilman nikkiäsi päinvastoin sen ollessa yksi sinun tavaramerkeistäsi. Nikkiesi "unohtaminen" kun vastaat esim. viesteihin jotka olet kirjoittanut jollain kymmenistä nikeistäsi. Joita vaihtelet päivän aikana eri palstoilla koomisuuteen asti väitellessä itsesi kanssa mitä tämäkin viestiketju edustaa. Vitsin kliimaksina avauksesi joissa auot päätä omille nikeillesi. Poistaen niiden viestiketjuista muiden viestit joissa vain mainitaan nikkisi mille sinä itse avauksessa sekä sen viestiketjussa vttuilet.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097