Muista jättää sähköauto kotiin. Pohjan ei tarvitse kuin raapaista jääpalaa tai kokkaretta niin autosi on entinen ja kymppitonnien lasku odottaa.
Sähköautolla ei mitään asiaa liikenteeseen kun nämä lumet jäätyy huomenna
16
196
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sinun ei tarvitse varoa, kun ei ole autoa. Jos olisi, niin kannattaa varoa ettei mene öljypohja tai pakoputki rikki.
- Anonyymi
Siellä tuskin on sitä vertaa ehjää peltiä, että se jäänokare pysyy ulkopuolella.
- Anonyymi
Ei me vahvistetut pohjat ihan pienestä ota itseensä ja isommat kököt on syytä väistää ajaa millä hyvänsä.
Oletko kuullut auton vakuuttamisesta? Vakuutus korvaa tuollaiset vahingot.- Anonyymi
Sähköautoissa on suositus ettei talvella ajettaisi. Lisäksi jos olet ladannut auton yli 80% niin vakuutus ei korvaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoissa on suositus ettei talvella ajettaisi. Lisäksi jos olet ladannut auton yli 80% niin vakuutus ei korvaa mitään.
Älä nyt jaksa noita valheita taas. Menisit oikeasti jo hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei suositella ulkokäyttöön Suomessa, sitä sähköautoa !?
- Anonyymi
Toivon mukaan vakuutusyhtiöt osaavat pitää puolensa sähköautojen kasko-ym vakuutusmaksuissa. Ja vielä niin, etteivät maksa turhaan korvauksia.
- Anonyymi
Turha toivo. Sinne ne menee maanteiden tukkeeksi. Mutta hinaus tapahtuu dieselillä.
- Anonyymi
Älä nyt jaksa katteellinen höpöpoika.
- Anonyymi
Kovalla pakkasella sähköautolla ajo on kielletty valmistajan ohjeissa
- Anonyymi
Hyvin menee tänäänkin.
- Anonyymi
Ilmankos täällä päin on sähkikset hävinneet liikenteestä. Ehkä palailevat maaliskuussa, nyt ollaan etelä rannikolla
- Anonyymi
Ei ole kielletty, tyhmähän sinä olet, taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos täällä päin on sähkikset hävinneet liikenteestä. Ehkä palailevat maaliskuussa, nyt ollaan etelä rannikolla
Jatkoa vielä….Yhdys sanat on mulle vaikeita, kun en känyt kolua lopuun.
- Anonyymi
Kun ja jos joutuu itse maksumieheksi sähköauton akuston tiimoilta, niin kyllä into laskee kun lasku on 40000€ !
- Anonyymi
Taas on tienpenkat ruosteisia pakoputkia täynnä.
Muutamasta pakoputkiautosta on tullut öljyt pihalle kun on öljypohja hajonnut jäätyneeseen lumivalliin, osasta on jäätynyt polttoainesuodattimet.
Mutta se on mukavaa talvella, että pakkasten kiristyessä pakoputkiautot ei lähde käyntiin, jolloin eivät ole jäässä olevine laseineen meidän sähköautoilijoiden vaarana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622