Ittellä on täs läppäris edelleen 22H2 -versio.....Pitääkö sitä erikseen naarata jostain?
Missä se Windows 11 24H2 -päivitys viipyy
18
170
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen vahvasti ettei sitä päivitystä saa tältä palstalta!!!
- Anonyymi
Epäilen vahvasti , ettet ole ihan aikuinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen vahvasti , ettet ole ihan aikuinen...
Päivitin juuri mutsis siementilanteen..
- Anonyymi
Tuli siihen päivitys.
tuossa
https://www.linuxmint.com/download_all.php - Anonyymi
Sinun pitää mennä se lunastamaan Postista kun saat ilmoituksen.
- Anonyymi
Win10 22H2 tällä hetkellä 99%.
- Anonyymi
Aikansa googlattuani selvisi se, että tulee liittyä Windows INSIDER Programiin, jotta voi vastaanottaa noita ennakkopäivityksiä.
No näin nyt tein ja latautumaan alkoi Updatella heti tämä:
Windows 11 Insider Preview 10.0.22635.4515 (ni_release)
Katellaan.. - Anonyymi
Päivitetty jo eilen.
- Anonyymi
Eikä mitään takkuja?
- Anonyymi
Jostain .ru-päätteisistä nettiosoitteista varmaan löytyisi hätähousuille ne kaipaamansa "päivitykset" etuajassa.
- Anonyymi
Jos nykyinen versio toimii hyvin miksi kiirehtiä päivittämään.
- Anonyymi
Ihan uteliaisuudesta...
- Anonyymi
No nyt pääsin vaiheeseen 23H2 eli niinkuin välimallin tyypiksi jäätiin notkumaan :).
No valitsin äsken Insider ohjelmassa jakelukanavaksi Devin...eli nyt se tyrkkää Ge_Release_Upr Previewia..tarkemmin:
Windows 11 Insider Preview 10.0.26120.2415
Katotaan kuinka ukkelin koneen käy...aikamoista latinkia lykkää...kauan kestää.
Tuleeko sininen kuolemanruutu BSOD vai eeeeiiii.....- Anonyymi
Selvä - nyt ollaan perillä ja hyvin tuntuu toimivan 24H2 -versiolla.....minä pääsin perille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä - nyt ollaan perillä ja hyvin tuntuu toimivan 24H2 -versiolla.....minä pääsin perille!
Ei tosiaankaan mitään häikkää, päivitin tämän pikku-Dellin ikäänkuin väkisin ..aika monta gigaa tuli lisää tavaraa kiintolevylle. Täs on vain 128 Gt SSD.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo uusin päivitys on haukuttu kaikkien aikojen bugisemmaksi. Onnea käyttöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo uusin päivitys on haukuttu kaikkien aikojen bugisemmaksi. Onnea käyttöön
Joo, kiitos, näin olen ymmärtänyt...halusin vähän jännitystä ja haastetta..;)
- Anonyymi
Mitäpä sitä toimivaa seiskaa mihinkään päivittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882