Joululoma alkoi tai oikeesti aloitin sen

Anonyymi-ap

tänään ja lopetan maaliskuussa, sitten alkaakin jo kesäloma. Ja pian taas joululoma. Ihanaa kun voi itse märittää miten elää ja on ja missä on ja mitä tekee... kokonaisvaltaisesti päättää omista asoista, eikä tarvi orjailla. Joulu joulu tullut on. Ihanaa kun voi rauhassa viettää pitkä joulun.

46

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinähän olet työtön 365 päivää vuodessa ei sinulla mitään lomaa ole. Vain opiskelijoilla, varusmiehillä, vangeilla ja työllisillä on lomia.

• Anonyymi

Kaikilla on loma. Jos joku päättää että alkaa loman niin hän on silloin lomalla. Kaikilla on lomia.

Kotityöt on niin rankkoja että voi itse päättää lomansa siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on loma. Jos joku päättää että alkaa loman niin hän on silloin lomalla. Kaikilla on lomia.

Sinähän olet työtön 365 päivää vuodessa ei sinulla mitään lomaa ole. Vain opiskelijoilla, varusmiehillä, vangeilla ja työllisillä on lomia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rasittaa itseään kotitöillä kun ne voi ostaa palveluna?

Mistä minulla olisi lomaa? En tee töitä, en hae töitä - elän pääomatuloillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet työtön 365 päivää vuodessa ei sinulla mitään lomaa ole. Vain opiskelijoilla, varusmiehillä, vangeilla ja työllisillä on lomia

Et usko tuota isekkään, kunhan höpötät... loma on kaikilla. Minulla on joululoma maaliskuuhun asti sitte alkaa kesäloma. Minä päätän itse koska lomailen ja kuin kauan.

Jos sulla ei ole lomaa niin se on ihan sun asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et usko tuota isekkään, kunhan höpötät... loma on kaikilla. Minulla on joululoma maaliskuuhun asti sitte alkaa kesäloma. Minä päätän itse koska lomailen ja kuin kauan.

Jos sulla ei ole lomaa niin se on ihan sun asia.

Ei työttömillä ole lomaa. Vai ilmoititko te-toimistoon pidät lomaa? Lomaa myös työmarkkinatuen vastaanottamisesta mitä hä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei työttömillä ole lomaa. Vai ilmoititko te-toimistoon pidät lomaa? Lomaa myös työmarkkinatuen vastaanottamisesta mitä hä?

Kaikilla on lomaa, ei ole ihmistä joka ei pidä koskaan lomaa. Loma on silloin kun itse niin haluat. Tienenkin kaikilla on loma, ei kukaan jaksa puurtaa 24/7 vuodesta toiseen.

Orjatyöliselle sanotaan loman ajankohta ja joka on kotona niin määrittelee itse lomansa.

Ei pidä olla lomista katkera, jokainen voi pitää lomansa.

Kaikki lomailee. Kotona ollessa voi lomailla pitkään tai lyhyeen miten haluaa, ja milloin haluaa.

• Anonyymi

Työttömät kuntouttavaan työtoimintaan niin mieli piristyy.Toista se 50v ja eläkeukkeli.On meinaan lommoo.

• Anonyymi

Ekäketaatot voisivat mennä kuntouttavaan nettoaisivat enemmän kuin roskiksia tonkimalla tölkkien toivossa metroasemilla.

• Anonyymi

Nooh eläke on mitä on mutta eipäs tarvi mitään toimeentulotukia hakea tai työkkäriin ilmoitella asioita.

• Anonyymi

Kuntouttavaan sätkiä kääriin ja hörppimään kahvetta.
      linnunpöntöt tarvii osaajia.

• Anonyymi

Ei se ole lomaa, jos Kelaan ja TE-toimistoon joutuu koko ajan pitämään kirjaa tekemisistään. Työssäkäyvillä loma on sentään oikeaa lomaa.

• Anonyymi

Missä työkkärissä noin tehdään että pitää kaikkitekemiset kirjata?????? Onko edes luvallista???? Meillä ei ole edes työkkäriä täällä meillä päin, mutteikoskaan ennenkään ole tarvinnut raportoida tekemisiään!! Aika kummallinen työkkäri teillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä työkkärissä noin tehdään että pitää kaikkitekemiset kirjata?????? Onko edes luvallista???? Meillä ei ole edes työkkäriä täällä meillä päin, mutteikoskaan ennenkään ole tarvinnut raportoida tekemisiään!! Aika kummallinen työkkäri teillä.

Ei kun sinulla ja kaltaisillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun sinulla ja kaltaisillasi.

Siis mitä höpötät, mitä tarkoitat???? Omista asioistahan sinä puhut. Olet hassun hauska... kierrät käännät ja valehtelet... kaltaisiasi ei ole kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä höpötät, mitä tarkoitat???? Omista asioistahan sinä puhut. Olet hassun hauska... kierrät käännät ja valehtelet... kaltaisiasi ei ole kuin sinä.

En puhu,

• Anonyymi

Kyllä mullakin on loma kun niin päätin, että on, sehän on vaan päätös asia.

Lomaa on kaikilla, olit sitten orjatöissä tai kotona. katkeruus täällä vaan suihkii, se on paha asia jos ojralaisilla ei ole lomaa, niin ei voi mitään.

Me lomalla tehdään vähemmän asioita ja jotitöitä, ja käydään shoppailemasssa tai matkoilla. Tai ollaan vaan kotona, sekin on oma päätös, ei tarvi muiden melipiteistä välittää.

Katkerien puhetta vaan jos väittää ettei kaikilla ei olisi, naurattaa niin....heheee...

• Anonyymi

Ketkä me???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä me???

ketä? Mitkä? Missä? Onko? Ohoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ketä? Mitkä? Missä? Onko? Ohoo!

Olet hullu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hullu

Ollaan sitä yhdessä!

• Anonyymi

Hmmm rivien välistä kun kirjoitat katkeruudesta niin sinä itsehän olet katkera.Mitä ihmettä olisin katkera kun 50v ja eläkkeellä niin eipä tarvi lueskella mitään työvoiman päätöksiä.Oma prosessinsa oli eläkkeen hakeminen.Helvettiin mitkään cv t.

• Anonyymi

Oma kehu on aina hyvä vai mitä? Muut on katerkia mutta sinä et??? Noh noh, eläkeläinen, muitakin on eläkkeellä kuin sinä, eikä ole katkeria. 50 v eläkeläinen, joo joo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma kehu on aina hyvä vai mitä? Muut on katerkia mutta sinä et??? Noh noh, eläkeläinen, muitakin on eläkkeellä kuin sinä, eikä ole katkeria. 50 v eläkeläinen, joo joo...

Aika vanha eläkeläiseksi, minäkin olen tuon ikäinen mutta eläkkeellä jo neljättä vuosikymmentä.

Tenho, moravaara. Savo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoittanut tuota että muut katkeria kun en itse ole katkera elämästä,Nooh ylpeile sinä sitten kun toimeentulotuella heh varmaan mälläät rahoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoittanut tuota että muut katkeria kun en itse ole katkera elämästä,Nooh ylpeile sinä sitten kun toimeentulotuella heh varmaan mälläät rahoilla.

Todellakin olen ylpeä että saan tt tukea! Mikset sinä ole? Ilmainen raha kelpaa aivan varmasti kaikille. Sitähän saat sinäkin kelasta. Kyllä voisi mällätä, jos olisi samanlainen kuin sinä että heti rahat menemään viinaan. Me täällä osataan tuo rahan käyttö ja kun kaksi saa tukia ja etuuksia, niin yhdessä se on iso summa. Ollan tosi ylpeitä. Aivan loisavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin olen ylpeä että saan tt tukea! Mikset sinä ole? Ilmainen raha kelpaa aivan varmasti kaikille. Sitähän saat sinäkin kelasta. Kyllä voisi mällätä, jos olisi samanlainen kuin sinä että heti rahat menemään viinaan. Me täällä osataan tuo rahan käyttö ja kun kaksi saa tukia ja etuuksia, niin yhdessä se on iso summa. Ollan tosi ylpeitä. Aivan loisavaa.

Saatteko palkkatukea kartanon palvelusväkeen?

• Anonyymi

Itse olin työtön 27,4 vuotta ja sitten jäin eläkkeelle. Nyt on menossa viides elkevuosi, ja hyvin päjrää, kyllä meistä hyvää huolta pidetään. Työnteko ei nosta tuloja yhtään vaikka olisit 40 duunissa. Ei ne työvuodet sulle enempää rahaa tuo. Palkka se määrittelee sun eläkkeesi.

Me ei matkusstella eikä käydä alkossa, joten ne rahat säästyy mukavaan koti oloon ja kotimaassa joskus käydään reissussa. On ihanaa olla kotona. Kun teitää ettei työeläkkeet ole kelan rahooja suuremmat, niin hyvällä mielellä tässä ollaan ja nautitaan.

• Anonyymi

Ite jään nyt "talviunille". Huhtikuussa ilmestyn sitten taas takas ihmisten ilmoille.

• Anonyymi

Olen ikuisella lomalla ja juon galjaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Ja maksan itse kelasta saamilla rahoilla. Joskus tosin äiti hakee oluet jos ei omat jalat jaksa saleen asti

Tupauuno, perähikiä. SAVO

• Anonyymi

Tuntuu olevan harrastelijoiden juttuja vaan täällä.
      Itse olen pidellyt "pekkasia" jo 15 vuoden ajan ja jatkuu vaan.
      Työeläke tuntuu kattavan hyvin nuo elinkustannukset kun ei tupakoi eikä juo ja
      pelikoneetkin osaa kiertää kaukaan. Rahaa jää säästöönkin ainakin 5 %.

• Anonyymi

Kyllä loma kuin loma on ihanaa. Varsinkin kotijoukot tykkää kun voi ottaa lunkisti. Jotkut vaan huutelee kun ei muuta voi, ei pidä välittää heistä. Lomaa oottaa nekin, ja joutuu todella odottamaan, kotijoukot voi lomailla sillon kun haluaa.

Annetaan heidän huutaa, ei niillä ole valinnan varaa. Nyt on meillä loma ja sillä siisti. Yrittäkää hyväksyä se! Ellette, ei voi mitään.

• Anonyymi

Ei ole lomaa teillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lomaa teillä.

On loma paraikaa. Et voi tietää mitä on ja mitä ei ole,missä ollaan ja missä ei.

IHAN KUULE saat vapaasti arvailla, ei tunnu missään. Naurattaa vaan.... jos sulla ei ole mitään niin mitä sitten, ei kuulu mulle. Ryve vaan säälissä, muutahan et osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On loma paraikaa. Et voi tietää mitä on ja mitä ei ole,missä ollaan ja missä ei.

IHAN KUULE saat vapaasti arvailla, ei tunnu missään. Naurattaa vaan.... jos sulla ei ole mitään niin mitä sitten, ei kuulu mulle. Ryve vaan säälissä, muutahan et osaa.

Aivokääpiö

• Anonyymi

Ei se mitään kaksista ole olla työtön vuodesta toiseen niin täytyy olla jotain häikkiä nupissa joka iloitsee 580eur toimeentulotuella.90 luvun lama kun tuli niin kuinkahan monta yrittäjää siirty hautuumaalle.Työttömänä kun ei ole sitä raha mutta ansiosidonnaisella voi pärjäillä.

• Anonyymi

Oletko lomalla mielisairaalasta?

• Anonyymi

Juu Niuvaniemestä ja olen ollut siellä kohta 30vuotta eikä tuonne tuosta vaan siirretä.

• Anonyymi

No tarvitsemme me hoitajatkin lomaa teiltä hoidokeilta, on se sen verran rankka työpaikka, sinunlaisia kun siellä hoidetaan, niin ei helpolla pääse, lomaa tarvii!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tarvitsemme me hoitajatkin lomaa teiltä hoidokeilta, on se sen verran rankka työpaikka, sinunlaisia kun siellä hoidetaan, niin ei helpolla pääse, lomaa tarvii!!!

Musiikinopettajasta jurristin tutkinnon kautta pöpilän asiakkaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musiikinopettajasta jurristin tutkinnon kautta pöpilän asiakkaaksi.

Sinä vai??? Oho, voi kurja juttu. Jos sun mielenterveys prakaa, niin hae apua ja pian. Tsemppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vai??? Oho, voi kurja juttu. Jos sun mielenterveys prakaa, niin hae apua ja pian. Tsemppiä.

Ei vaan sinä. Joku ammattisi unohtui mainita, oliko psykologi. Kehut olevasi sellainen ja terapioit itseäsi joskin erittäin huonolla menestyksellä.

• Anonyymi

Jää paljon enemmän aikaa lomailla vuodet kun netissä hoituu jonotukset ja kaikki muukin.
      Ennen meni tunteja kun jonotteli virastoihin ja piti olla papereita monenlaisia mukana.

• Anonyymi

Eihän työttömällä mitään ole kun velvoite hakea töitä niin enemmän ohjausta kuntouttaviin töihin,tosi lusmulle karenssi ja vois olla 12kk ni ihme ettei ala tuleen mieleen puuhailla jotain.

• Anonyymi

Höpö höpö!!! Kiva kun kehität noita omia juttuja, vaikkei niissä ole mitään todellista... mutta onhan sulla ainakin tekemistä kun keksit omia ajatuksia!!!

5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe