No nyt se selvisi miksi Zaharova,

Anonyymi-ap

Ei saanut kommentoida ballistista ohjusiskua Ukrainaan. Narsistisen Putinin piti itse päästä kertomaan tuon uuden nopean ohjuksen käyttämisestä .

15

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikku ukon piti päästä pätemään ja näyttämään tärkeyttään suurena johtajana.

• Anonyymi

pappa ja ballistinen ohjus...on se jäänyt henkisesti jonnekin viime vuosisadalle.

• Anonyymi

Putlerin kabinetin sekoaminen on kiihtynyt.

Putin: Venäjällä oikeus iskeä maihin, joiden ohjuksia Ukraina käyttää

Putinin mukaan Ukrainan sota on ”saanut elementtejä maailmanlaajuisesta luonteesta”.

Ei hyvää päivää mitä jonninjoutavaa jorinaa. Hän ei ole selkeästi ollut hereillä kokonaisen viimeisen kahden vuoden aikana lainkaan.

Jos Z Ryssälä erehtyy sekoamaan ja ampumaan ohjuksia maihin, joiden ohjuksia Ukraina käyttää.. on Venäjä silloin syyllinen maailmansotaan ja miljardien ihmisten kuolemaan.

• Anonyymi

Tuossa ILta Sanomien jutun kuvassa Putini istuu jossain pienessä ja vatimattomassa tilassa.

• Anonyymi

Samalla logiikalla lännellä on siis oikeus iskeä Pohjois-Koreaan ja Iraniin, joiden ohjuksia Venäjä käyttää. Tasapuolisesti tasan sama oikeus.

Aivokääpiö Putler kuvittelee että vain Venäjällä olisi oikeus käyttää muiden ohjuksia iskiessään muihin maihin kuten Ukrainaan, mutta eihän se niin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla logiikalla lännellä on siis oikeus iskeä Pohjois-Koreaan ja Iraniin, joiden ohjuksia Venäjä käyttää. Tasapuolisesti tasan sama oikeus.

Aivokääpiö Putler kuvittelee että vain Venäjällä olisi oikeus käyttää muiden ohjuksia iskiessään muihin maihin kuten Ukrainaan, mutta eihän se niin mene.

Ai jaa, ampuuko pohjoiskorea ja iran ohjuksia esim usaan? Ei kuules, logiikkasi ontuu ja pahasti. Toki Ukrainalla on tuo oikeus olemassa, sinne tulee noista maista ohjuksia.
        Eli ei mene niin kuin väität.

• Anonyymi

Jo on lapsellista touhua.

• Anonyymi

Pappa ja ballistinen ohjus....jäänyt henkisesti jonnekin viime vuosisadoille.

• Anonyymi

Jos siinä olisikin ollut ydinlataus, olisikohan asiasta kerrottu julkisuuteen tätäkään vähää? Olipa varsinainen älynväläys käyttää puolen miljardin kantorakettia hikisen 800kg räjähdemassan toimittamiseen, mutta uhkailu siinä taisi olla pääosassa.

• Anonyymi

Venäläisillä on rahaa paukutella. Sama hinta kaikille mutta köyhälle kallis.

• Sama mieltä sinun kanssa mutta myös Amerikasta yli 8 mil ihmisiä he nuku kadulla ,mutta Amerikka valmis auta Ukraina ja Israel 1000000 dollaria

• Anonyymi

Suurta teatteria oli puhelinsoitto suoraan lähetykseen Zaharovalle. Mikrofonit taltioivat soittajan sanoman, ja Zaharova oli olevinaan hämmentynyt.
      Venäjän hallinto ohjaa suurta näytelmää, jossa hallinnon ohjailema media on kapellimestarina.

• Anonyymi

Nimenomaan juuri sitä teatteria jolla vain hämätään Venäjän kansaa joka ei saa mitään muuta tietoa, kun Kremlin ja Putinin hyväksymiä uutisia.

• Anonyymi

Marija Zaharovan tissit tutisee.

• Kaunis nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe