"Myyjän on annettava tuotteen käytössä tarvittavat käyttö-, huolto- ja hoito-ohjeet. Ohjeiden tulee olla helposti saatavilla sekä suomeksi että ruotsiksi ja niissä on oltava turvallista käyttöä koskevat merkinnät. Jos käyttöohje on puutteellinen tai puuttuu kokonaan, tuotteessa on myyjän vastuulle kuuluva virhe."
tiedoksi GIGANTILLE
11
236
Vastaukset
- Anonyymi
Gigantti ei ole kai kuullutkaan tällaisesta, hehän vain myyvät ja usein perävalotakuulla sikäli, että jos tulee hankaluuksia tuotteen kanssa alkaa järjetön rumba ja asiakas jää yksin. Ovatkin toki tottuneet siihen, että ostajat ovat pääosin leveää rahaa käyttävää roinaväkeä , joka ei valita, ostaa vain.
- Anonyymi
Jep, jos tuosta puodista jotakin sattuu ostamaan, täytyy vain hartaasti toivoa että ei tule ongelmia härpäkkeen kanssa. Ja tosiaan, käyttöohjetta et tietty saa, joten kaikki tiedot on itse yritettävä onkia netistä tai jos ei onnistu, niin tuotepalautus.
- Anonyymi
Valitus kuluttajansuojalautakunnalle vaan ja lisäksi some laulamaan.
- Anonyymi
SE ON VAAN TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA !
- Anonyymi
Totta. On tyhmää kirjoittaa ISOLLA KIRJAIMELLA ! ääliö perustelet dorka
MILLAISIA IDOOTTEJA t Täysin ala-arvoista
- Anonyymi
Totta. On tyhmää ostaa Gigantista. Täysin ala-arvoista palvelua.
- Anonyymi
Eivät palvele housuttomia asiakkaita siis. Lisään edelliseeeni, perusteet.
- Anonyymi
OLEN GIGANTISSA TÖISSÄ JA SE ON IHAN PARAS MESTA KOSKA ASIAKKAAT ON DILLEJÄ LAMPAITA JOTKA OSTAA MITÄ VAAN JA MÄ SAAN PYÖRIÄ MUODIKKAASSA PUVUSSA JA MYYDÄ KIINALAISTA TÖRKYÄ KISKURIHINTAAN.
- Anonyymi
Ole onnellinen niin kauan kuin ko. lafka vielä suomessa viihtyy...
- Anonyymi
Gigantti on maineltaan pudonnut alinpaan roskaluokkaan. Ei toimi palvelu eikä takuut.
- Anonyymi
Gigantin toiminnan mätälista on pitkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 55725
- 43694
- 49654
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516