Onko muilla samoja kokemuksia? Neste tarjoaa 25-39 euron kk-hinnalla rajoituksettomasti pesuja Easywashilla. Käytin eilen ekan kerran Vantaan Kaivokselan pehmoharjakonepesussa siinä, ja ikäviä naarmuja tuli mustiin osiin ja maalipintaan, vaikka kone on vasta reilun vuoden vanha. Lisäksi ekan kerran konepesussa auton maalipintaan tuli kammottava haju, sellainen kamala hieman paskan ja eltaantuneen rasvan sekoitus. Ovien väliin jättää runsaasti haisevaa vaahtoa.
Onko niin, että konepesut kaikki ovat nykyisin ala-arvoisia joltain kohtaa? Tuon pesupaikan pesujälki sinänsä vaikutti hyvältä mutta naarmutus ja haju eivät houkuta enää tuonne. Onko pakko vaan pestä itse tee itse-hallissa tai viedä jonnekin autopesulaan karvakäsien hangattavaksi? Jos viet aitosuomalaisen pitämään käsinpesufirmaan, saa yhdestä peruspesusta maksaa jopa 38 eur!
Nesteen Easywash-pehmoharjapesu naarmuttaa ja jättää hirveän hajun!
Anonyymi-ap
1
424
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on Turussa ollut sama ongelma. Laitoin melkein 3 viikkoa sitten yhteydenottopyynnön, olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun (istuin 19 minuuttia jonossa, enkä päässut läpi), ja olen lähettänyt pari ystävällistä muistutusta, että please, ottakaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561268
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561227Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu521077Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74761