joka sanoi : "Maa on talvella roudassa" ja "sitten kesällä on taas kärsä kipeä."?
Mihin viittaa sanonta sianporsaasta,
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän viittaa sian kärsän soveltumattomuuteen jäisen maan tonkimiseen.
- Anonyymi
Entä kärsän väitetty kipeys...se jäi vielä auki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kärsän väitetty kipeys...se jäi vielä auki...
No kokeile kaivaa jäätynyttä maata nenälläsi ja totea itse tuleeko kipeäksi.
- Anonyymi
Se kertoo tyhmyydestä, kun pitää tonkia jäistä maata. Ulkomaalaiset eivät aina ymmärrä näitä Suomen vuodenaikojen vaihteluita, vaikka lämpötilaeroa on jopa 50 astetta. Talvella voi olla pakkasta 20 astetta ja kesällä 30 asteen helteitä. On pakko olla eri vaatteet kesällä ja talvella ja tämäkin voi olla epäselvä asia ulkomaalaiselle. Kahdet vaatteet eivät edes riitä, vaan keväällä ja syksylläkin pitää olla eri vaatteet.
Ihan liikaa on ollut juttua siitä, että minä käytän toppatakkia talvella ja napapaitaa vain kesällä. I'm not that fluent in english. I need the pronounciation for the foreigners. Aksentin kuuntelemisessa minulla on vielä vaikeuksia amerikkalaisen vaimoni kanssa, jos hän alkaa puhumaan liian monotonisesti. I didn't know my own strenght-hittibiisissä on ulkomaalaisen korvaan sopiva aksentti. Niitä sanoja pitää ääntää vähän enemmän.- Anonyymi
"I didn't know my own strenght-hittibiisissä ..."
VIRHE: Po. "strengTH".
Toisaalta taas "paino" kyllä kirjoitetaan "weight"; näissä usein näkyy lipsuntaa.
- Anonyymi
Sellaistakin sanotaan porsaasta että se tekee kiusaa vain itselleen kun kaataa kaukalonsa.
- Anonyymi
Luomu possulla olisi kärsä vinossa routaaikaan.😆
- Anonyymi
"Menitkö soitelleen sotihin - tuo routa porsaan kotihin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963