missä päin Suomea on Suomen pirullisimmat ihmiset ja kirkonkylä/kaupunki , umpisulkeutuneita ihmisiä täynnä jotka toivoo vain toisten epäonnistumista. Olen itse asunut n 13 eri paikkakunnalla ja kyllä Kitee on ylivoimaisesti pahin persereikä missä olla.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Niin, se oma asenne, vaikuttaa todella paljon : D
Mutta, sisäänpäin lämpeneviä paikkakunta/kaupungeja on sitäkin enemmän.- Anonyymi
Lähit hiihtelemään väärää latua, en tarkoita muualta muuttaneitten asenteita. Minä tulin hyvin toimeen niitten kanssa keihin tutustuin mutta jäi mieleen syntyperäisten katkeruus ja kateus toisia kohtaan. Tarkoituksella mollataan sellaisia jotka yrittää jotain ja sitte vasta meno onkin melekosta jos joku menestyy. Vittuillaan selän takana vaikka omista sukulaisista tai parhaista kavereista ettei näille vain tapahtuis mitään hyvää. Kiteellä pitää paikkansa sanonta että Suomalainen maksaa satasen siitä hyvästä ettei tuttava saa viiskymppistä. Ulkopaikkakuntalaisena tällainen jäi päälimmäisenä mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähit hiihtelemään väärää latua, en tarkoita muualta muuttaneitten asenteita. Minä tulin hyvin toimeen niitten kanssa keihin tutustuin mutta jäi mieleen syntyperäisten katkeruus ja kateus toisia kohtaan. Tarkoituksella mollataan sellaisia jotka yrittää jotain ja sitte vasta meno onkin melekosta jos joku menestyy. Vittuillaan selän takana vaikka omista sukulaisista tai parhaista kavereista ettei näille vain tapahtuis mitään hyvää. Kiteellä pitää paikkansa sanonta että Suomalainen maksaa satasen siitä hyvästä ettei tuttava saa viiskymppistä. Ulkopaikkakuntalaisena tällainen jäi päälimmäisenä mieleen.
Suomea työn puolesta kiertäneenä (en sano asuinpaikkaa) voisin väittää että kaikki on kiinni siitä kuinka kohtelet itse paikkakuntalaisia minne menet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomea työn puolesta kiertäneenä (en sano asuinpaikkaa) voisin väittää että kaikki on kiinni siitä kuinka kohtelet itse paikkakuntalaisia minne menet
Luehan tarkemmin tuo kommentti ja yritä ymmärtääkin se.
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on täysin totta. Eteläpohjalaisista tuloo hyvin epämiellyttäviä, kun he huomaavat, että olet varakas. Itse he kaikin tavoin koittavat sitä luulotella varsinkin autovalinnoillaan.
Tämä on ikävä kyllä johtanut autoilun yliarvostukseen. Kateus liitettynä ylipainoon on surkea yhdistelmä. Sairastavuus Etelä-Pohjanmaalla on maakunnan vitsaus, indeksit on maan korkeimpia (108,6 vs. 100). Maakuntavertailuissa vyötärölihavia vuosittain on eniten Eepeellä. Sotkanetin tilastojen mukaan ylipainon keskiarvo huitelee 30 molemmin puolin, mistä johtuu, että Etelä-Pohjanmaalla on sairastetaan paljon mm. diabetestä, ja vuosi vuodelta indeksi edelleen nousoo. Autonormatiivinen asenne ja elämäntapa ovat leimaavia koko maakunnalle. Se lisää sairastuvuutta, ja kertoo siitä, että elämäntaidot ovat hukassa.
Etelä-Pohjanmaalla uniapnean ilmaantuvuus, 12,1 tapausta 1000 asukasta kohti, on ollut maan keskiarvoa korkeampaa, mikä pääosin selittyy alueen suuremmalla ylipainoisuuden esiintyvyydellä. Väestä jo noin 15 % sairastaa keskivaikeaa tai vaikeaa uniapneaa. Ylipaino on ylivoimaisesti yleisin uniapneaa laukaiseva ja pahentava tekijä. Tästä johtuu myös kolarointien suuri määrä maakunnassa. Ylipaino heikentää reaktiokykyä liikenteessä. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä on täysin totta. Eteläpohjalaisista tuloo hyvin epämiellyttäviä, kun he huomaavat, että olet varakas. Itse he kaikin tavoin koittavat sitä luulotella varsinkin autovalinnoillaan.
Tämä on ikävä kyllä johtanut autoilun yliarvostukseen. Kateus liitettynä ylipainoon on surkea yhdistelmä. Sairastavuus Etelä-Pohjanmaalla on maakunnan vitsaus, indeksit on maan korkeimpia (108,6 vs. 100). Maakuntavertailuissa vyötärölihavia vuosittain on eniten Eepeellä. Sotkanetin tilastojen mukaan ylipainon keskiarvo huitelee 30 molemmin puolin, mistä johtuu, että Etelä-Pohjanmaalla on sairastetaan paljon mm. diabetestä, ja vuosi vuodelta indeksi edelleen nousoo. Autonormatiivinen asenne ja elämäntapa ovat leimaavia koko maakunnalle. Se lisää sairastuvuutta, ja kertoo siitä, että elämäntaidot ovat hukassa.
Etelä-Pohjanmaalla uniapnean ilmaantuvuus, 12,1 tapausta 1000 asukasta kohti, on ollut maan keskiarvoa korkeampaa, mikä pääosin selittyy alueen suuremmalla ylipainoisuuden esiintyvyydellä. Väestä jo noin 15 % sairastaa keskivaikeaa tai vaikeaa uniapneaa. Ylipaino on ylivoimaisesti yleisin uniapneaa laukaiseva ja pahentava tekijä. Tästä johtuu myös kolarointien suuri määrä maakunnassa. Ylipaino heikentää reaktiokykyä liikenteessä.Nyt rönsyilit aiheesta pois, lue uudelleen aloitus
- Anonyymi
Seinäjoella aikuiset ihmiset haukkuu toisiaan nimettöminä netissä
- Anonyymi
Lapuan Ruha oma suosikki.
- Anonyymi
Seinäjokiset on ainakin suhteellisen huonoja hyväksymään uusia ihmisiä kylään ja kovia puhumaan selän takana sontaa
- Anonyymi00009
Seinäjokiset pääasiassa haukkuu muita, kun eivät pysty itseään kehumaan!
- Anonyymi00010
Kanarian saarilla ovat vittumaasia
- Anonyymi00011
Kairossa on vittumaista edes valkoisen kävellä. Erityisesti kuolleiden kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116709
- 77673
- 48638
- 46563
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 60532
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507- 25457
- 52444